pil 's morgens of 's avonds ? ervaring met minulet/femodeen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Blackey, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Vandaag heb ik de minulet pil opgehaald, deze heeft dezelfde bestanddelen als femodeen heeft, het is mijn tweede pil na de zwangerschap, heb eerst qlaira geprobeerd maar dit was een ramppil...
    Nu vraag ik me af wanneer ik hem het beste kan slikken waardoor de bijwerkingen het minst zijn? Is dit 'savonds zodat ik door de meeste bijwerkingen heen slaap of is dit een onzinnige gedachtegang?
    Wat doen jullie?
    En heeft er iemand ervaring met een van deze pillen?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb een andere pil, maar van deze wordt ik een beetje misselijk na een paar uur. Als ik die inneem na 19:00 heb ik er geen last van met slapen.. Dus voor mij in de avond..

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Bijwerkingen krijg je helaas de hele dag door, dus ik denk dat het tijdstip waarop je het slikt niet zoveel uitmaakt. Maar je kunt natuurlijk proberen om het in de avond de slikken om te kijken of het voor jou werkt. Het kan in ieder geval geen kwaad.

De enige reden dat ik de pil in de ochtend inneem, is omdat ik vergeetachtig ben. En als ik de pil 's ochtends vroeg vergeet, heb ik de hele dag nog om eraan te denken. Vergeet ik hem voor het slapen gaan dan ben je zo 8 uur verder. Ik slik trouwens desogestrel, een minipil zonder stopweek (die moet je ook elke dag om dezelfde tijd slikken). Sindsdien geen migraine en andere vervelende bijwerkingen meer gehad die ik bij microgynon wel had.

Deel Deze Pagina