Goeiemorgen dames, Ik was donderdag helemaal gelukkig met mn eerst positieve ovulatietest(een hele mooie smile) maar nu had ik verwacht dat mn tempratuur wel omhoog zou schieten, die blijft nog steeds laag. Heb ik dan mn ei toch niet gehad of moet ie nog omhoog schieten? Alvast bedankt! Groetjes Bloemetje
na een posi test kan het tot 48 uur duren tot je ei komt.. daarna gaat je temp ophoog.. dus morgen moet het dan toch echt gebeuren.
Als dat niet zo is.. tja dat zie je dan wel weer toch? geen beren op de weg zien die er nog niet zijn.
tja ik snap er ook helemaal niets van... ik heb nog steeeeeeds geen smiley?! Hoe zou dat komen dan? Ben normaal altijd redelijk regelmatig cyclus van 27 dagen.
haha ja mevrouw! u heeft helemaal gelijk! Ik slik deze maand voor het eerst clomid en ik zit al op dag 20 dus ik weet het af en toe niet meer! onzeker onzeker!
maar je zit pas op dag 14? ik had pas een positieve test op dag 18! je ei kan dus nog makkelijk komen!
i hope so... dat zou goed uitkomen want heb nog niet genoeg geklust Dan zou ik nog een kans hebben hihihi