Hallo meiden. Ik ben zwanger voor 4 weken en 5 dagen. Ik heb alleen sinds het begin wat last van ongipijn. Alleen vandaag is het een irritante onderbuikpijn. Zijn er meer die dat hebben en is dat normaal? Het maakt me namenlijk wel heel onzeker. Mimi
Ik had het tot een week of 6 /7. Ik rende steeds naar de wc om te kijken of het al mis was. Wat een stress. Maar ik las hier op het forum dat het vaak voorkomt die ongipijn. Heeft te maken met het oprekken van je baarmoeder. Zolang je niet bloed moet je er vanuit gaan dat het gaat zoals het moet. Je kan ook nog een blaasontsteking hebben, let daar wel even op, dat voelt anders als je zwanger bent.
idd zeggen ze dat het door het opreklken van de baarmoeder komt. Ik heb het zelf ook, maakt mij ook heel onzeker hoor!
De vk zei tegen mij dat als je blaasontsteking hebt, dat je dan minder snel dat schrijnende gevoel bij het plassen hebt. Ik weet ook niet precies hoe dat kan. Mss weet iemand anders dat. Ik heb gelukkig nog geen blaasontsteking gehad, dus kan je niet vertellen hoe dat nu voelt.
ik had bij mijn eerste zwangerschap blaasontsteking. ik had daar toen geen pijn bij.alleen heel veel plassen.
Ik denk dat het geen blaasontsteking is omdat ik ook niet vaak naar de toillet moet. Op het forum waar ik zit zijn er meer meiden met zeurende pijn in de onderbuik dus ik denk dat het er bij hoort dan
De eerste dagen heb ik het ook heel erg gehad. Nu is het ineens weg sinds twee dagen en dan maak ik me weer druk omdat ik juist niks meer voel. Heel af en toe komt het nog even terug, maar dan blijft het ook maar eventjes en dan zwakt het weer af. Liefs Hummel.
hallo allemaal.. ik heb dat ook,steeds zeurende pijn in onderbuik! en last in onderrug,en vreselijke zere borsten... word hier ook erg onzeker van,aar zoals ik lees is dit erg normaal! heb al eerder een MK gehad,en kan me niet herinneren dat ik toen ook wat voelde.. mischien beetje te bezorgd! naja iedereen succes!
Gefeliciteerd met je zwangerschap ik geloof dat je een november mama word. Als je het leuk vind kan je ook hier bij de november mama's forum komen. Zijn allemaal meiden die in november uitgerekend zijn. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=525 groetjes Mimi
Hallo meiden, Heb de zelfde klachten als jullie allen, maar ik ben d'r ook nog eens snip verkoude bij. Ik hoest daar door erg hard en veel. Nu ben ik zo bang dat het vruchtje daar van kapot kan gaan..... ik zit in de 5e week Iemand ervaring mee?
hej Anra, ik had het vorige week ook dat ik enorm verkouden was, voelde bij t hoesten ook krampen in mn buik enzo dacht ook dat het niet goed kon zijn, maar dankzij het forum ben ik erachter dat het geen kwaad kan het is alleen voor jezelf erg vervelend! succes hopelijk gaat je verkoudheid snel over!
Ik heb ook heel erg "last" gehad van die krampen in mijn buik.Werdt er ook erg onzeker van,maar het hoort er idd gewoon bij.Nu sinds een paar dagen zijn de krampen bijna weg en voel ik ze af en toe nog.En nu maak ik me daar weer zorgen om...(het is ook niet snel goed he?)Maar ook dat schijnt er bij te horen! Anra het niezen en hoesten van jou kan echt geen kwaad voor je vruchtje.Die zit echt wel veilig in je baarmoeder...
he meiden ik heb ook erg veel last van ongi pijn, en ook darmkrampen, het zal er allemaal wel bij horen, maak me ook wel een beetje zorgen.. xxxx
Het is allemaal heel normaal ben ik achter gekomen. Voor ons wat minder prettig maar het hoort erbij. Het enige wat bij mij een beetje helpt is rustig zitten met mijn benen op de tafel. (omhoog dus). Ik doe dan mijn broek open en mijn handen op mijn buik. Het klinkt stom maar het helpt mij wel. veel sterkte meis
ja jullie ook allemaal sterkte, dit is voor mij de 3e zwangerschap maar het is nog steeds zo spannend als met de 1e, alleen omdat ik nu wat ouder ben dan ben ik er toch meer mee bezig, en oh zo bang dat het mis gaat... gelukkig heb ik nog nooit een mk gehad, maar soms op internet lees je dat bijna alle vrouwen er wel 1 krijgt.. dus elk krampje wat ik voel ben ik zo bang om naar de toilet te gaan en te kijken of er wat aan het toilet papier zit xxxxx
Ik heb er ook erge last van en ben al een paar keer zelfs snachts wakker geworden van de pijn. Als het echt heel erg is, neem ik een paracetamol. Een warme kruik wil ook wel helpen.
heb savonds krampen in me onderbuik en een opgezet gevoel, en elke keer na het eten dan rommeld heb behoorlijk, maar de testen zijn steeds negatief en blaas onsteking is het ook niet ook op getest maar de huisarts wil nog geen bloedtest doen. grrr
Zie dat je toch zwanger bent! GEFELICTEERD! Bij mij deden ze een paar jaar geleden trouwens bij de test voor blaasontsteking gelijk een test voor evt zwangerschap. maar misschien doen ze dat niet altijd ik weet het niet maar ik heb het ook hoor, die ongi krampen af en toe een flinke steek, ren nog steeds elke keer naar het toilet om te kijken, maar het hoort er idd gewoon bij is mij verteld