Hoi ik laat volgende week maandag (7 juli) mijn spiraaltje verwijderen. Ben wel benieuwd, ik heb geen idee wanneer mijn vruchtbare periode is dus we wachten het rustig af. Zijn er meer mensen die rond deze tijd haar spiraaltje laten verwijderen? misschien fijn om elkaar te steunen. xxx
Ik heb ook een tijdje terug mijn Mirena laten verwijderen. Viel mij 100% mee en had me druk gemaakt om niets. Spannend hoor en succes morgen. Groetjes, Sanne
hoi het verwijderen viel echt reuze mee, stelde niet veel voor. heb maar 1 minuut last gehad van krampen en verder nergens last van er is ook een controle inwendige echo gemaakt, en die was goed. had ook net mn eisprong gehad, zoals ik zelf al had gevoeld. dus over een kleine 2 weken ongi. dus nog ff maandje wachten en dan kan het echte klussen beginnen xxx
goedemorgen, mmm ik zit hier een beetje met en twijfel heb vorige week vrijdag mn eisprong gehad, dat is afgelopen maandag bevestigd door de echo tijdens mn spiraal verwijderen, en normaal gesproken zou ik dan volgende week vrijdag 18 juli pas ongi moeten worden. nu heb ik afgelopen dagen zoals gewoonlijk na eispring, doorzichtig en daarna wit slijm gehad, nu wordt mn slijm al iets bruinig. trouwens rond eisprong wel geklust. -ben ik nu al ongi aan het worden? (zo voelt het niet, geen krampen enzo) - door het spiraal verwijderen? - of iets anders? - moet ik als ik hele dag bruinig slijm verlies dit als dag 1 cyclus aanhouden? help. graag advies. xxx
heb even terug gerekend twee weken voor mijn eisprong 1e dag van ongi, krijg je dit schema: 20 Juni 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 1 Juli 2008 Een beetje vruchtbaar 2 Juli 2008 Vruchtbaar 3 Juli 2008 Erg vruchtbaar 4 Juli 2008 Eisprong 9 Juli 2008 Innesteldag 18 Juli 2008 Vanaf hier kun je testen 27 Maart 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum maar dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk denken jullie niet. zal ik het maar houden op zoals er werd gezegd, ontpillen? iets bruinog bloedverlies door verwijders spiraal en wachten tot een ongi echt goed doorzet? grrr.... wordt beetje onzeker zo want wil wel mn cyclus weten zodat we op het goede moment kunnen klussen.
Kan me voorstellen dat je er wat onzeker door wordt. Ik had afgelopen maand precies hetzelfde. Ik heb begin mei mijn Mirena laten verwijderen. Na het verwijderen werd ik 2dgn later ongesteld en toen precies weer na 26dgn. De laatste keer werd ik het ook weer na 26 dgn maar had een kleine week daarvoor ook al last van wat bruinige afscheiding. Dit heb ik niet gerekend als de 1ste dag hoor. Volgens mij heb je dit de ene keer wel en de andere keer niet en is het normaal. Succes.
ja maar vind het toch raar omdat ik zeker weten mijn eisprong heb gehad vorig week vrijdag. wist jij je eisprong ook zeker? omdat het ook precies klopt met de innesteldag, en je dan ook iets bruinig kan verliezen, maar goed dat zou ook wel weer erg raar zijn ivm spiraal nog in tijdens klussen en eisprong. maar afwachten dan...
Ja,ik wist mijn eisprong ook zeker maar het kan altijd als zijn dat je vantevoren al iets bruinig slijm verliest. Dit is helemaal niet gek hoor. Hoop natuurlijk voor je dat je niet ongi wordt en dat dit een teken is maar als dit niet zo is zou ik me echt geen zorgen maken hoor. Succes. Jij zit dus ook in ronde 1? Groetjes
hoi in zoverre zit ik in ronde 1 dat ik eerst mijn eerste ongi na mn spiraal nog moet afwachten en dan aan ronde 1 begin. moet nog ff geduld hebben tot ik dus mijn eerste ongi helderrode bloedverlies heb. jij wel in ronde 1? xxx
Eigenlijk zou ik nu in ronde 1 zitten maar heb het toch nog maar een maan d uitgesteld. Ik ga nl volgende maand trouwen en had geen zin om op mijn eigen trouwerij zwak ziek en misselijk te zijn omdat ik dan net zwanger ben. Ik moet 21juli weer ongi worden en ga daarna ronde 1 in. Helemaal spannend. Zitten we op een paar dagen na qua ongi een beetje in hetzelfde schuitje. groetjes
als ik de 18 juli ongi wordt wel ja. hihi. afwachten. leuk zeg trouwen volgende maand, wij zijn vorig maand alweer een jaar getrouwd. msn? xxx
Je "vervroegde" ongi verklaart dan gelijk je bruinige afscheiding. Nu toch misschien dan een andere cyclus dan je dacht. Na volgende maand weet je wat meer hierover. Groetjes
hoi ja zou w.s. wel kunnen dat mn cyclus toch anders is, en mn bruine slijm verklaren, al vindt ik het wel raar dat ze op de echo zagen dat ik pas mn eisprong heb gehad, die ik daarvoor ook had gevoeld. maar goed we zullen zien, ik houdt dit nu aan. xxx
hallo meiden ik wil ook binnenkort mijn spiraal eruit laten halen, maar ben blij dat jullie zeggen dat het meevalt want ik kijk er best een beetje tegenop. en ben benieuwd hoe me ongi dan gaat lopen want ben het nu al heeel lang niet meer, door het spiraal denk ik haha vorig jaar juli is hij geplaatst en werd toen nog iedere maand ongi maar nu vanaf febr niet meer dus als spiraal eruit is zal de boel wel erg ontregeld zijn. groetjes
hoi desi i.p. als je een mirena spiraal hebt, blijft je cyclus normaal. ik ben vrij snel ongi geworden na verwijderen en heb net mn eisprong gehad. klopt allemaal nog met mn o0ude cyclus. het stelt nauwelijks iets voor het verwijderen, ff wat kramp. succes xxx