Hoi dames! Balen Marlies dat je nog niet fit bent.... Hopelijk helpen die staalpillen. Verder alles goed met Danisha? Fijn dat ze weer is aangekomen. Lan, goed dat je meer hulp krijgt. Hoop dat jullie schatje lekker is aangekomen! Danitjuh, werkt t met de rijstebloem? Bluefijn dat de spruw weer vertrokken is, hadden we hier ook last van ja, kan echt hardnekkig zijn!
Nou de rijstebloem moet nog even zijn werk gaan doen hahahahaha.. komt goed Marlies fijn dat ze goed groeit. Tooske hoe is het met jou kleine?
maikel was maar 26 gram gegroeid.. we zijn nu ook bij een oseopaat geweest in de hoop dat hij wat kan... maar als deze week weer slecht groeit geef ik het op en bel ik KA voor hulp want zo trek ik het echt niet zelfs de kleine van danitjuh heeft maikel al ingehaald...
Lieve Lan... Ik moet je toch echt een schop onder je kont gaan geven he Je moet Maikel niet met Ismail gaan vergelijken. Dat is niet goed joh. Zoals ik al zei: Maikel is een tevreden mannetje en doet het verder goed. Die krijgt zijn groeispurt wel! Nou Ismail vond het erg lekker het zwemmen Wel heel veel indrukken voor hem. Heen en weer in het water, zingen. Maar zeker voor herhaling vatbaar! Dus meiden ik ben er a.s. woensdag ook van 10.00 tot half 11 Hij lag bij het zwembad al in de maxi-cosi te slapen. Net heel ff wakker geworden dus gelijk maar wat water met de forlax gegeven en nu ligt hij al weer te pitten
Lan, wat voor voeding gebruiken jullie? Misschien dat ie een intolerantie heeft voor koemelk? Dat had mijn nichtje en die groeide niet goed omdat haar lichaampje de koemelk niet goed kon opnemen. Osteopaat is sowieso een goed idee, ben ik ook paar keer met Jessi geweest. Hoop dat ie snel wat meer gaat groeien, want je wil toch het beste voor je kindje en je maakt je toch zorgen, snap ik wel meis. Knuf! Met Jessi gaat het goed, ze wordt steeds makkelijker, slaapt goed in haar eigen bedje en is een erg vrolijk meisje! Ze moppert of huilt ook wel, maar meestal is er dan wel een reden aan te wijzen en op te lossen. Soms als ze heel moe is en de slaap niet kan vatten doe ik haar in de draagzak (van BabyBjorn), dan is ze zo vertrokken. Zo ideaal dat ding, als ik haar daarin doe is ze ALTIJD rustig. Echt een herriestopper als ze de tut niet wil haha!
He meiden, ik merk dat ik niet meer toekom aan het bijhouden van deze site en jullie als bloggers... heel jammer! Om van mezelf minder te 'moeten' heb ik besloten om niet meer actief te schrijven hier op zwangerschapspagina. Mijn profiel blijft bestaan, dus mocht je nog eens wat willen weten... Ik wens jullie alle goeds toe! Blue Eyes