ZWANGER Lan - 1ste ronde - 2de kindje In de ronde voor zwangerschap: Gimena - 3e ronde -NOD 27 okt - 2e kindje Marlies85 -3e ronde - NOD 30 okt - tweede kindje Tooske- 3e ronde - NOD 1 nov - 1e kindje Igor35 - 2e ronde - NOD 9 nov - eerste kindje Mimoki - 2e ronde - NOD 10 nov - eerste kindje op het wachtbankje Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje Blike 1987 - 3e ronde- NOD 15 nov- eerste kindje Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Jasey81 - 2eronde - NOD ?? - derde kindje Spannende dag vandaag!!! Twee meiden zijn al voorbij NOD en wachten... en Tooske; ga je testen?!
Hoi meiden, allemaal een lekker weekend gehad? @Tooske, ja zo heeft iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Maar mag ik vragen waar je die testen dan koopt, want als je zo vaak moet testen (en ik zie wat die van clearblue kosten) dan wordt het erg duur. Of heb je ook goedkopere die ook goed werken? Misschien moet ik het (als het nu niet lukt) de volgende ronde toch eens zo proberen en dan kijken wat voor mij het beste bevalt. Ik heb al wel hele zere borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden.
Hoi hoi Ik hoop dat ik hier goed zit. Ik deed namelijk altijd mee met een clubje maar ik ben t overzicht kwijtgeraakt toen heel de database overnieuw gezet is. Ik zou t leuk vinden om weer opnieuw mee te schrijven. Ik zal me nog even kort voorstellen. Ik ben elena maar ik noem mezelf wolkje81 ik ben 29 en woon samen op een melkveehouderij. We hebben een dochtertje van nu 17 maanden en we zijn sinds 3 maanden gestopt met de pil om voor een tweede kindje te gaan. Ik wordt morgen geopereerd aan mijn rechtse pols omdat ik last heb van een carpaal tunnel synderoom. Ik ben afgelopen januari ook aan links geholpen. Toen ben ik onder algehele narcose gegaan maar nu ga ik plaatselijke verdoving doen. Ik vind t wel eng maar de kans zit er natuurlijk in dat ik zwanger ben en dan wil ik liever geen narcose. Mijn huisarts heeft ook gezegd dat hij me liever nu niet zwanger ziet omdat de kans bestaat door de hormonen dat t dan niet over zou gaan. Maar ik heb gezegd dat ik de klachten pas na mijn zw heb gekregen en dat ik op t eind pas last kreeg van vocht vasthouden. Hij zegt dat t niet in de boeken staat maar dat ik t natuurlijk zelf moet weten. Ik zit met een dubbel gevoel... Hoe gaat t bij de andere damens? Fijne dag iedereen vandaag! Groetjes
Hoi zouden jullie nog even onder mijn kopje willen lezen in mijn handtekening? Ik mag t namelijk hier niet neerzetten. En even mijn informatie Het is mijn 3e ronde en mijn NOD is 9 nov Liefs
Hey Gimena, een 2e streepje....spannend!!!!! Ik hoop voor je dat het raak is, super zou dat zijn. Hoi wolkje, welkom bij de club. -X-
Hoi ik zit nu met mijn mobiel op internet en kan de link niet vinden. Maar t is gewoon op de begin pagina en dan baby van de maand. Ik zal straks wel even in mijn handtekening de link plaatsen. @Gimena spannend!!!! Groetjes
Hallo ik kwam mij ook even aanmelden, als ik hier goed zit tenminste. Ik had in november 2009 de pilstop en we zijn dus nu op een aantal dagen na een jaar bezig. Ik ben sabrina , samenwonend met mijn vriend en dieren, nog geen kids, maar werk wel met kids.
dank je oh ja en ik ben 22 jaar en mijn vriend 24jaar. Ik pas op een jongens van 2 en 6 jaar, zo'n 3 dagen in de week en soms ook op een jongen van 5 jaar. Dit is erg leuk en ik geniet vooral veel van de kleine maar eh.. je bent overtijd???
Oehhh Gimena..wat lees ik nu Zou het dan toch... Hier nog steeds geen duiveltjes. Dus vanmorgen een test gedaan maar die bleef angstvallig wit. Heb wel wat last van ongikrampjes dus hopelijk vandaag of morgen weer de start van een nieuwe cyclus Welkom terug Wolkje! En welkom pukkiepower.
ZWANGER Lan - 1ste ronde - 2de kindje In de ronde voor zwangerschap: Gimena - 3e ronde -NOD 27 okt - 2e kindje Marlies85 -3e ronde - NOD 30 okt - tweede kindje Tooske- 3e ronde - NOD 1 nov - 1e kindje Igor35 - 2e ronde - NOD 9 nov - eerste kindje Mimoki - 2e ronde - NOD 10 nov - eerste kindje op het wachtbankje Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje Blike 1987 - 3e ronde- NOD 15 nov- eerste kindje Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Jasey81 - 2eronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje81 - ronde?? - NOD ?? - tweede kindje Pukkiepower - ronde ?? NOD ?? - eerst kindje Dames ik heb jullie in het lijstje verwerkt Ohhh jaaa wolkje welkom terug en Pukkiepower hihi leuke naam! welkom hier !
Gimena jaa jaaa jaaa die ziet er toch wel duidelijk uit Ik hoef niet eens te turen! Een voorzichtig gefeliciteerd alvast
@gimena, eerst wel een streepje en toen niet? :S aaah rot meid! Wat vervelend zeg... @pukkiepower, welkom meid! dat je maar snel zwanger mag worden @tooske, al getest?? Hier nog steeds geen teken van mijn eitje... de ovutest was zelfs witter dan wit pfff zal nog wel ff gaan duren vrees ik....