Wat leuk de Efteling en dat met dit mooie weer!! Jippie wat heerlijk!! Ik moet zeggen dat ik wel even moet wennen dat er nu op pagina 3 kletsen in plaats van pagina 56 Hier begin ik nu effecten van de anti biotica te merken... krampen in de onderbuik. Vaak naar toilet voor kleine drolletjes :S Maar goed... nog 1 week en dan is het klaar! Liefs Blue Eyes
@blue lekker zo kuurtje he! hier ook een kuur maar is voor me blaas. @hier 2 verstandskiezen zijn getrokken 6 dec de andere kant. verder heb ik er veel last van.gaan straks gewoon weer haar bedje in
Brrr verstandskiezen trekken...die ben ik gelukkig al een paar jaar kwijt! Ik had ze laten trekken bij de kaakchirurg (de tandarts kon ze er niet uithalen) ...Ik had m'n pijnstillers in de auto laten liggen en m'n vent was weg met de auto....mijn god wat een pijn toen die verdoving was uitgewerkt Hopen dat de antibiotica zijn werk doet bij iedereen hier!
Heej dames! Heb jullie ook weer gevonden hoor Dawo - 1e ronde - NOD 25 sept - tweede kindje Marlies85 - 3e ronde - NOD 30 okt - tweede kindje Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 okt - eerste kindje Blike 1987 - 2e ronde- NOD 15 okt - eerste kindje Gimena - 3e ronde -NOD 27 okt - 2e kindje Tooske - 3e ronde - NOD 30 okt - 1e kindje Blue Eyes - 2e ronde - NOD 6 nov - eerste kindje Wachtbankje Lan - 1e ronde - NOD ?? - tweede kindje Wolkje81 - Yvon81 - Ik kom morgen even verder kletsen moet nu weg, fijne avond!
Wat grappig, ik ben zaterdag ook naar de Efteling geweest. Was wel leuk, maar ook erg druk... 3,5 uur oer de terugweg gedaan... Pff... dat was minder. Net ff geklutst en hopen dat er wat blijft plakken. (kan dat eigenlijk al wel zo lang voor de eisprong? Of heeft het weinig nut?) En blijven jullie ook liggen na die tijd? Groetjes Momoki Dawo - 1e ronde - NOD 25 sept - tweede kindje Marlies85 - 3e ronde - NOD 30 okt - tweede kindje Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 okt - eerste kindje Blike 1987 - 2e ronde- NOD 15 okt - eerste kindje Gimena - 3e ronde -NOD 27 okt - 2e kindje Tooske - 3e ronde - NOD 30 okt - 1e kindje Blue Eyes - 2e ronde - NOD 6 nov - eerste kindje Wachtbankje Mimoki - 2e ronde - NOD 11? nov - eerste kindje bij Blue eyes op het wachtbankje Lan - 1e ronde - NOD ?? - tweede kindje Wolkje81 - Yvon81 -
Goeiemorgen allemaal, @Wolkje, balen van je ongi meis. Hier nog steeds op het wachtbankje... Nog geen tekenen van ongi en mijn temp blijft mooi hoog. spannend!!
@ Mimoki, wel gezellig zo saam op het bankje Waarom wacht jij ook alweer? Volgens mij is klussen rondom eisprong het meest relevant.... en voor de rest lekker voor de fun!
Ik wacht op een eitje.. en dan tot er geen ongi meer komt, maar een wondertje. Verder niks bijzonders, maar denk: met z'n 2e op het bankje is gezelliger als alleen. Was wel sneu vandaag op het werk. collegaatje vertelde giseren dat ze 11 weken zwanger was (niet gepland) en nu blijkt ze vandaa een miskraam te hebben gehad. Echt heel sneu... Ben je net aan het omstellen en wennen dat je een kindje krijgt... Kun je je nu omschakelen naar dat het niet meer zo is... Hoe is het met onze zwangeren? Zijn ze al weer terug? Of zijn ze ons nog kwijt? Lan en DaWo toch? Zijn er ook al weer testers? (Ben er helemaal uit na die crash van de site)
Auw Gimena, dat doet echt pijn ja! Sterkte ermee meid! Mimoki, ik kom bij je op het wachtbankje zitten, wacht ook op mijn eitje Wanneer verwacht jij je ei? Wat erg zeg voor je collegaatje, dat is wel een enorme emotionele molen waar ze in zit nu dan, pfff. Blue eyes, wanneer verwacht je je ei? Wordt gezellig op het wachtbankje blike nog maar 3 dagen tot je NOD, wat spannend! Zeker nu je temperatuur hoog blijft.... Ik duim voor je meis! Sterkte met de kuren dames! Hoe is het met jou Marlies? Mijn ovutestjes zijn nog wit, maar ik had ook niet anders verwacht: nog geen overgevoelige tepels
Goeieavond! Hier ook aan het wachten op een eitje....als het goed is van het weekend m'n eisprong....3x raden wat wij deze week doen Ik ga maar eens afsluiten en bankzaken doen, lekker ff doelloos tv kijken. Weltruste en tot morgen lady's
Dawo - 1e ronde - NOD 25 sept - tweede kindje Blike 1987 - 2e ronde- NOD 15 okt - eerste kindje Gimena - 3e ronde -NOD 27 okt - 2e kindje Marlies85 - 3e ronde - NOD 30 okt - tweede kindje Tooske - 3e ronde - NOD 30 okt - 1e kindje Blue Eyes - 2e ronde - NOD 6 nov - eerste kindje Wachtbankje Mimoki - 2e ronde - NOD 11 nov - eerste kindje bij Blue eyes op het wachtbankje Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje Lan - 1e ronde - NOD ?? - tweede kindje Wolkje81 - Yvon81 - Nou meiden ik heb mezelf naar 13 nov gezet want ik ben ongie geworden. Wel goed dat mijn cyclus na de 1e maand al weer goed is Marlies ik heb je eventjes verzet Het lijstje staat nu op volgorde van de opkomende ongie's die gewoon helemaal eigenlijk moeten wegblijven Zo ik gaat stage lopen zo. Heb er warempel zin in We gaan namelijk met de kids koken 8) Dus gaan we pizza en koekjes maken Ben benieuwd hoeveel er van die bengeltjes komen!
Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld op denk ongeveer 8 juni In de ronde voor zwangerschap: Dawo - 1e ronde - NOD 25 sept - tweede kindje Blike 1987 - 2e ronde- NOD 15 okt - eerste kindje Gimena - 3e ronde -NOD 27 okt - 2e kindje Marlies85 -3e ronde - NOD 30 okt - tweede kindje Tooske - 3e ronde - NOD 30 okt - 1e kindje Blue Eyes - 2e ronde - NOD 6 nov - eerste kindje Wachtbankje Mimoki - 2e ronde - NOD 11 nov - eerste kindje bij Blue eyes op het wachtbankje Danitjuh -ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje Wolkje81 - Yvon81 -
Zo daar ben ik dan weer. ik wist al niet meer waar ik iedereen zoeken moest.... Maar gelukkig kreeg ik een berichtje! dank je wel daarvoor.. De vraag die daar in gesteld werd was: hoe voel je je? Nou ik heb sinds maandag avond hoofdpijn en ben sinds die dag ook misselijk. Dus de hormonen gieren door mijn lijf haha.. Net nog even boven de wc gehangen zo heerlijk alles er weer uit hahah Ik zei paar dagen geleden nog wel raar dat ik nu nie misselijk ben.. heb nu gevoel dat ik niet zwanger ben... En als je het erover hebt begint het gedonder weer haha Ik strooi nog wat HCG voor iedereen rond! HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld op denk ongeveer 8 juni In de ronde voor zwangerschap: Dawo - 1e ronde - NOD 25 sept - tweede kindje Gimena - 3e ronde -NOD 27 okt - 2e kindje Marlies85 -3e ronde - NOD 30 okt - tweede kindje Tooske - 3e ronde - NOD 30 okt - 1e kindje Blue Eyes - 2e ronde - NOD 6 nov - eerste kindje Wachtbankje Mimoki - 2e ronde - NOD 11 nov - eerste kindje bij Blue eyes op het wachtbankje Danitjuh -ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje Blike 1987 - 3e ronde- NOD ??- eerste kindje Wolkje81 - Yvon81 -
Jammer Blike1987 en Danitjuh dat de duiveltjes om de hoek zijn komen kijken. Maarrrr nieuwe ronde nieuwe kansen Think positive! Prima hoor, dat je me verzet hebt Danitjuh Hopelijk ga je niet te veel en te lang last hebben van misselijkheid Lan! En bedankt voor de HCG
he meiden, we zijn weer aardig compleet of niet? Lan; dank voor je hormonen... hopelijk is het besmettelijk Misselijkheid is te dragen? Danitjuh en Blike... succes met die rooigheid... :S en ik neem jullie gewoon mee op reis naar de volgende ronde Marlies... zet m op he! Aan de bak Hier lijkt de parasiet zich over te geven hihihi Liefs Blue Eyes
@danitjuh, mijn volgende oni is rond 15 november, we lopen dus ongeveer gelijk op... @lan, welcome back