Uh, geen idee? Goed gelukt tot nu toe? Wij zijn ook al lekker bezig hihi. Al wel vruchtbaar slijm, nog geen positieve ovulatietest hier, maar t streepje wordt al wel donkerder, dus ik verwacht morgenochtend of avond wel een positieve
Tooske mijn NOD was 13 nov. en heb op die dag ook getest Lan bij die andere foto zie je ook 2 streepjes maar dan is de foto in het negatief genomen Thanks meiden! Ik kan het nog niet echt geloven! Ik wacht ook rustig af met blij zijn tot dat het echt bevestigd is!
Ben op een belachelijk tijdstip wakker 05.00 :x Dit is me nog nooit overkomen En ik dacht dat het niet goed zat dus heb ik nog een test gedaan Hij kwam ook gelijk en is nog beter dan de 13e hihi... ff fototje ter vergelijking 8) Dus straks gaat ik het AMC bellen hihi.. ben benieuwd wat hun te zeggen hebben
Super cool DANITJUH gefeliciteerd zeg!!!! Jippie!! nog een zwangere onder ons... zegt Blue Eyes voorzichtig. Eerst dinsdag afwachten Zit vast wel goed Liefs!
Zow, gefeliciteerd Danitjuh!!! (voorzichtig) Supertof! Ik ga zo eerst een verwijsbrief halen oor bloedprikken. Word gek van dat duizelige gedoe. En ben steeds mega moe. Pff... Hoop dat ik ook gelijk kan prikken. Weet natuurlijk niet of er wat uit komt (en volgens de dokter mocht ik er niet te veel van verwachten), maar prikken kan nooit kwaad. (Soms komt er iets uit wat je liever niet hebt of was afwijkend is op dat moment, volgens de dokter) Maar ja dat zij dan zo. Ben benieuwd. Daarna weer werken... blegh, zo geen zin in... (K) mona
Hey Danitjuh, wat goed zeg!!!! Gefeliciteerd meis, helemaal super. Goedemorgen rest van de meiden, lekker weekend gehad? Ik zit op mijn 3e ongesteldheidsdag en moet nu uitgaan van een cyclus van 31 dagen ipv 28. Maar ik heb gewoon in mijn agenda die dagen opgeschreven die vruchtbaar zouden moeten zijn bij 28 en 31 dagen en dan maar starten met ovu testen, dan wordt het toch wat makkelijker.
Meiden thanks! Ik heb ook nog een clearblue gekocht maar die ga ik ergens deze week maar doen hihi Nou ik heb het AMC gebeld en die zeiden doe maar een echo met 6 a 7 weken in Hoorn! Gelukkig hoef ik dus niet naar Amsterdam voor een echo. Als de echo gemaakt is en alles is goed moet ik contact opnemen met de gynaecoloog om dan verder te beslissen wat er moet gebeuren. Blue jij bent de volgende
We doen hier goed ons best Wat goed trouwens dat je over 6-7 weken in Hoorn je echo mag laten maken. Super nieuws voor je En ik ben onwijs nieuwsgierig naar je test van de Clearblue!!!
Ik ook super nieuwschierig. Nou, vanmorgen ormulier gehaald en nou blijkt het alleen op donderdag te kunnen hiero... Nou ja, nog even geduld dus. Mijn collega waarbij het vorige maand mis ging kwam naar mij toe: 'waarom moet je prikken? Ben je ziek ofzo?' dus ik zeggen waarop... zegt ze: 'of ben je zwanger? Want dat had ik ook allemaal...' (hoop natuurlijk dat ze gelijk had, maar ja net ongi geweest vorige week dus zal toch echt wel niet....)
Tis eigenlijk over iets van 2 weken. Dan ben ik 6 a 7 weken Dus dan hoop ik een knipperlichtje te zien! De clearblue doe ik pas donderdag of vrijdag of zaterdag hahaaha ligt er net ff aan als ik de tijd heb! Mimoki misschien is je HB wel te laag.. dat zijn namelijk klachten van een laag HB, ik heb daar ook last van gehad en heel vaak zelfs..
@danitjuh duurt nog maar even voor jullie de echo krijgen! stuurt lijm op zo jullie moppie mooi blijft zitten! zo dat je over 8 maandjes een mooi kindje in jullie armen mochen sluiten. @blue idd jij bent de volgende daarna wil ik wel zijn hoor!!!
Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld op denk ongeveer 8 juni In de ronde voor zwangerschap: Blue Eyes - 2e ronde - NOD 6 nov - eerste kindje Wachtbankje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Igor35 - ronde 1 - NOD - 1e kindje Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Blike 1987 - 3e ronde- NOD 20 nov- eerste kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Tooske- 4e ronde - NOD 1 dec - 1e kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Zo, ff het lijstje weer tevoorshijn gehaald. Willen jullie zelf je NOD aapassen??? (Ben niet zo goed in datums uitrekenen...
Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld op denk ongeveer 8 juni In de ronde voor zwangerschap: Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Igor35 - ronde 1 - NOD - 1e kindje Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Blike 1987 - 3e ronde- NOD 20 nov- eerste kindje Blue Eyes - 2e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Tooske- 4e ronde - NOD 1 dec - 1e kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Volgens mij dook er weer een oud lijstje op Heb mijzelf wederom van wachtbankje afgehaald en NOD op de 26e gezet. Klopt het voor de rest nog wel?