Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld op denk ongeveer 8 juni In de ronde voor zwangerschap: Blue Eyes - 2e ronde - NOD 6 nov - eerste kindje Wachtbankje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Blike 1987 - 3e ronde- NOD 20 nov- eerste kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Tooske- 4e ronde - NOD 1 dec - 1e kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Zo nu klopt de mijne weer
Nou meiden ik heb vandaag de bloedtest gehad en mijn HCG waarde is 700 voor mij is dat goed aangezien in bijna niet meer plas, dit hoort dus bij mijn zwangerschap Toen ik het hoorde dat het echt echt was heb ik lekker een partijtje lopen janken heerlijk zeg die hormonen Op 30 november om half 9 heb ik de echo dan ben ik als het goed is 7 weken! En hoop ik een knipperlichtje te zien
Ik strooi ook eventjes mee HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Heb vandaag toch maar de clearblue gedaan en die gaf netjes zwanger aan 1-2 weken maar vandaag ben ik volgens mijn eigen berekening 4 weken en 6 dagen Dames bedankt voor de felicitaties Jullie volgen gewoon heeeeeeeeel snel!
Nou...als de pendel van Caruli klopt duurt het nog eventjes bij mij. Volgens haar pendel raken wij zwanger in Februari 2011 van een meisje.
Oh Blike, ik hoop voor je wanneer je dichter bij NOD bent dat je streepje zich laat zien! Ik duim met je mee!!!
Ja meer hoe het werkt, wat het doet enzo. Nieuwsgierigheid eigenlijk Vind het altijd wel geinig om te weten hoe zo iets in elkaar steekt.
Goeiemorgen dames, vanmorgen weer een testje gedaan, tsja kon het niet laten En ik zie echt een tweede streep!!! mijn vriend zag em ook!!