dat maakt niet uit, ik ben een 7maandse en woog 745 gram en nog gezakt, en ik ben klein maar kerngezond Stiekem hoop ik het wel hoor en verhuizen kan dan per direct Ga toch niet als zwangere vrouw nog in een huis met 1 slaapkamer wonen terwijl ik al een half jaar een woning aangeboden zou krijgen (er worden woningen af gebroken dus die mensen gaan voor :x)
komt goed mop heb er vertrouwen in! ook al is het moeilijk. en gebeurt het niet binnen een week of een maand blijft hopen voor een leuk huisje. hebben we ook gedaan 1 nov een huisje gevonden 21 dagen later bevallen
@Pukkiepower; gependeld op deze maand zwanger?? Ik op maart/april 2011 vind ik ook goed maar eerder is ook leuk natuurlijk
JA deze maand ik zie dat je ook al een aantal maanden beizg met ... Wij nu een jaar en bijna een maand, We hebben afgelopen jaar enorm veel pech gehad en hopen op wat geluk
Nog niet zo lang, deze maand pas voor het eerst officieel aan de klus dus heb alle tijd (afgezien van mijn leeftijd dan) Balen zeg dat je zoveel pech hebt gehad, komt vast allemaal goed
Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuu Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuu Happy birthday dear Gimena Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuu
Zum Geburtstag viel Glück,Zum Geburtstag viel Glück,Zum Geburtstag, Zum Geburtstag, Zum Geburtstag viel Glück.