@Igor: ik had dat ook al, maar 2 dagen ipv 4 of 5... echt heel vaag. Ben nu steeds moe en duizelig en de afgelopen dagen ook steeds misselijk... Moet morgen bloed prikken, dus misschien komt daar iets uit... Afgelopen x geen test gedaan omdat de duivels ook nog eens 3 dagen te vroeg kwamen... maar volgens een collega waarbij het mis is gegaan heb ik alles wat zij ook had... Laten we het hopen. Eerst afwachten wat Gimena's pendel zegt...
ga ik nu even pendelen voor je meisie was even visite voor me verjaardag.. @Marlies je doop namen en je naar en achternaam en je geboorten datum
Visite hoor erbij he Gimena Heb ik over 2 weekjes ook last van... Heb het over 3 dagen verdeeld in 4 'groepjes' blegh... altijd dat gezeur dat de een de ene dag niet kan en de andere de andere dag niet... gezeur altijd... nou ja, het is maar 1x per jaar gelukkig (x aantal personen thuis)
Thanx voor de pendel Hoop dat je gelijk hebt, dan kan ik nog welheel even wachten FF een blonde vraag hoor.....is dan in die maand de bevruchting, of die maand test positief? enne... idd zijn de cadeautjes altijd super natuurlijk
meestal van het moment dat je zwanger bent. en als het aan de begin van de maand is kan je door ook nog in die maand positief testen ik had van sophie maart/april april testen ik pas positief en dat was de 6e
ik zelf ook graag gedaan heb het met veel plezier gedaan voor jullie! als ik bij iemand niet goed heb gependeld sorry heb ik ook niet voor het zeggen
Is het gelukt om de kaarsjes in 1 teug uit te blazen? HieperdePiep... HOERA Van harte gefeliciteerd meid!!!
@ Blike; hoe is ie? Spannend zeg of niet dan? Morgen nog een keer testen? Hier zie ik lichtjes een tweede streepje. Ik hoop voor je dat deze snel duidelijker zal worden!!!
hihi Maar ga toch vanaf nu elke dag testn hoor... en ben zelf wel erg nuchter, weet dat ik wel héél vroeg getest heb en dat er nog vanalles kan gebeuren. Maar blijf positief en op dit moment ben ik gewoon ZWANGER!
Blike, super voor je meid!!! Gefeliciteerd. En wat Gimena zegt; tijd voor een mooie banner En pak je zelf het lijstje erbij?