Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld op denk ongeveer 8 juni In de ronde voor zwangerschap: Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Blike 1987 - 3e ronde- NOD 20 nov- eerste kindje Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Tooske- 4e ronde - NOD 1 dec - 1e kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje
Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld op denk ongeveer 8 juni Blike 1987 - 3e ronde- eerste kindje- uitgerekend op 31 juli In de ronde voor zwangerschap: Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Tooske- 4e ronde - NOD 1 dec - 1e kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje
Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blike 1987 - 3e ronde- eerste kindje- uitgerekend op 31 juli In de ronde voor zwangerschap: Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Tooske- 4e ronde - NOD 1 dec - 1e kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje
Ja dat is echt leuk om te zien! Ik mezelf pas op de lijst als ik 30 november achter de rug heb. Beetje zelfbescherming. Hoop dat jullie het begrijpen! Hmmmm bloemkool aardappeltjes komkommer en rundervink klinkt lekker maar ik moet er eigenlijk niet aan denken Ik ben ook niet elke keer misselijk en ga me dan toch weer zorgen maken. Moet eigenlijk niet want iedere zwangerschap is natuurlijk een eigen iets... Pfffffffffff ik wil wel slapen tot 30 november
Hier hebben we net nasi gehad. hmmmm Vanmorgen bloed geprikt en mag maandag bellen voor de uitslag.. ben benieuwd. Heb ook nog ff een test gedaan, puur om mijn hoofd rustig te krijgen... Dacht steeds... of zal het... (ookals was ik ongie, maar ja die uitspraak van een collega was te erg blijven hangen) Maar deze was negatief, wat ik ook wel verwachtte... Maar stiekem hoop je toch dat het 'per ongeluk' toch zo is. nou ja, gelukkig al weer een stukje op weg in deze ronde dus de belangrijke dagen komen er weer aan...
Een voorzichtige proficiat Blike!!! Wat heerlijk meis, nog vroeg en spannend, maar wat je zegt: op dit moment ben je gewoon hartstikke zwanger! Gimena, beetje laat: maar nog proficiat met je verjaardag meis! Ik had dinsdagochtend mijn positieve ovulatietest, lekker bezig geweest (en nog), dus maar weer afwachten wat er deze maand van komt Heb mn NOD even aangepast, aangezien mijn luteale fase mijn laatste 2 cycli 12 dagen is.
ja opeens is het weer gestopt, dus beetje vreemd had de gyn wel afgezegd dus nu maar afwachten. Vandaag bij het nieuwe huis geweest en dat ziet er super uit!! 4 slaapkamers en vaste trap naar zolder, ruime kamer, hal met toilet, keuken en een buitendeur naar en grote tuin, losse schuur. schutting achter het huis, voornogeen tuin. douche boven. speeltuin voor het huis, achter het huis de c1000, kinderopvang en school. donderdag een bezichtiging, alleen de huurprijs is wat hoog.
Klinkt goed Pukkie dat huis en wat jammer dat je ongesteld bent geworden, maar nu is het weer over?? Vreemd Danitjuh verstandig van je dat je nog even wacht. Tooske, goed geoefend meid? Ik ga maandag beginnen met de ovutesten, lijkt me fijn om te weten wanneer ik een ei heb en dan kan je je toch beter richten op wanneer. Misschien hebben wij wel helemaal verkeerd zitten sausen
joehoeeeeeeeeeeeee meiden waar zijn jullie allemaal??????? Ben vandaag me bed uitgrold om 8 uur :x en dat terwijl ik kan uitslapen! grrrrrrrr
Net eventjes boodschappen gedaan.. kom ik in het winkelcentrum Sinterklaas tegen Wist ik veel dat hij daar was ...lol... Net eventjes afgewassen en straks moet ik weer dialyseren... Ik heb er zooooooooooooo geen zin in maar het moet Als het goed is komen 2 vriendinnentjes eventjes langs
Danitjuh wat spannend zeg.... Ik heb 29 november mijn NOD dus ik wacht met je mee meis Zo Blike, dat moet een errug gezellig feestje zijn geweest Igor, ja we hebben lekker gesaust ja! Daar kan het echt niet aan liggen Ik vind het ook altijd heel prettig hoor die ovulatietesten, weet je een beetje waar je aan toe bent. Hoest met jou Marlies? Pukkiepower, wat raar zeg, heb je veel bloed verloren? En was het echt helderrood?
hey ja het was helder rood en gisteren was het er weer en vanaf vanochtend weer gestopt. zo vreemd.. ik denk wel ongi want heb wel symptomen van vermoeidheid en wat kort door de bocht gisteren.
Ik denk dat je wat over het hoofd hebt gezien 8) Edit ... ik snap het al sorry maar vergeet soms nog wel eens wat