Oh wat spannend Marlies, zoals wat? Wanneer is jouw NOD? Igor, ik heb ook meer last bij diepere penetratie, met name rond mijn ei. Omdat dat de baarmoedermond wat lager hangt. Gimena, soms is het zo frustrerend he, dat we zo lang moeten wachten, zonder dat we weten hoe lang we nog moeten wachten.... Af en toe een dipje is niks mee, als je maar probeert daarna weer positief te zijn, anders hou je het gewoon niet vol meis, dikke knuffel!
Ik neem de HCG met me mee hoor.....Marlies spannend joh, ik ben benieuwd Tooske; ik denk ook dat ik vandaag of morgen mijn ei krijg. Heb nu steken links onderin mijn buik en last van mijn rug (en een zere buik maar dat heb ik constant sinds ik gestopt ben met de pil) Heb afspraak gemaakt met de huisarts en kan vrijdagochtend terecht, wil gewoon zeker weten dat er niks geks aan de hand is (vooral na mijn geschiedenis)
Goeiemorgen! Heej Dag pukkiepower en halloooo sabrinaaa * springt op en neer om wat rondvliegend HCG van Blike op te vangen * @ Tooske mijn NOD is als het goed is 30 November. Heb het idee dat m'n boobs wat gevoeliger worden en af en toe steekt er eentje Zo af en toe van die ongi-krampjes en gister....sorry voor de smakelijke details .... een klein beetje bloed in wat afscheiding bij het afvegen Maarrrrrrr ik doe lekker net alsof ik een struisvogel ben en steek mijn kop in het zand..aangezien ik ook verkouden ben schuif ik die kwaaltjes lekker daar op af Dat bloed is gewoon een gesprongen haarvaatje door het niezen de hele tijd, die steken in m'n rechtertiet..daar geef ik het littekenweefsel van een voormalige piercing de schuld van Ehmmm waar is trouwens ons lijstje.....zal 'm ff gaan zoeken.
Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blike 1987 - 3e ronde- eerste kindje- uitgerekend op 31 juli In de ronde voor zwangerschap: Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Tooske- 4e ronde - NOD 1 dec - 1e kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Als ie niet meer klopt gewoon ff aanpassen
dat niet zo zeer, maar dat zou heel easy kunnen omdat het een bijnaampje was van de basisschool en ik er nu wel eens vanaf wil Nee helemaal niks!! en in het begin voor de ongi tijd zeg maar had ik pijn aan borsten maar dat is wel weg. wel blijk ik volgens mijn vriend en moeder heel erg narig te zijn misschien wel omdat je zo onzeker bent he, wel of niet.. en zo niet, wanneer komt die ongi dan he.
Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blike 1987 - 3e ronde- eerste kindje- uitgerekend op 31 juli In de ronde voor zwangerschap: Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Tooske- 4e ronde - NOD 1 dec - 1e kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Sabrinaaa - .. ronde - NOD... - ... kindje Sabrinaaa kom je bij op het lijssie? Hoef je alleen nog maar je ronde enz in te vullen
Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blike 1987 - 3e ronde- eerste kindje- uitgerekend op 31 juli In de ronde voor zwangerschap: Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Tooske- 4e ronde - NOD 29 nov - 1e kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Sabrinaaa - .. ronde - NOD... - ... kindje Mijn NOD aangepast, had mijn ei iets eerder dan verwacht Blue Eyes, bijna je NOD, nog maar 2 daagjes!!!! Hoe voel je je?
Hey Tooske, weet jij de tijd tussen je eisprong en je NOD dan? Dat kan toch ook verschillen heb ik begrepen? Of heb je nu gewoon doorgeteld tot 29 dagen (ipv 31)
Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blike 1987 - 3e ronde- eerste kindje- uitgerekend op 31 juli In de ronde voor zwangerschap: Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Tooske- 4e ronde - NOD 1 dec - 1e kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Sabrinaaa - 12/13e ronde - NOD ?? - eerste kindje
Sabrinaaa; jullie zijn ook al lang bezig zie ik, heb je dan op een gegeven moment niet zoiets van pffff waar doe ik het voor? Ik kan me zo voorstellen dat dat erg lastig is.
Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blike 1987 - 3e ronde- eerste kindje- uitgerekend op 31 juli In de ronde voor zwangerschap: Blue Eyes - 3e ronde - NOD 26 nov - eerste kindje Tooske- 4e ronde - NOD 29 nov - 1e kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Sabrinaaa - 12/13e ronde - NOD ?? - eerste kindje Zo, nu klopt ie weer
Ik had mijn 1e cyclus 8 dagen DPO mijn ongi en 2e en 3e cyclus 12 dagen DPO mijn ongi. Dus ik ga nu gewoon weer van 12 dagen uit, omdat die 8 dagen gewoon ontpillen was denk ik. Dus ik ga niet uit van de lengte van mijn cycly, maar van wanneer ik mijn ei heb gehad
Goedenavond dames, het is weer klustijd De resultaten van mijn bloed zijn binnen, blijk ik Pfeiffer te hebben... En die arts nog mooi zeggen toe ik om een bloedtest vroeg: 'er zal wel niks uitkomen'. Nou ja hij benlt mij morgen hoe nu verder enzo... Denk dat ik de komende tijd lekker rustig aan moet/ mag doen. (Al zal mijn baas daar niet blij mee zijn en het niet begrijpen, want dan wuift hij het weg en moet ik me niet aanstellen) Nou ja, zien we dan wel weer. Spannend Marlies dat je die 'klachten' hebt... Ben reuze benieuwd.