Ja ergens toch wel beetje spannend. Ben er wel mee bezig. En ook in achterhoofd dat het nog een week langer kan duren LOL, gezien mijn cyclus van de laatste maanden. Ik hoop dat het óf zwanger betekend óf dat ik een regelmatige cyclus hebben. Dan de eisprong ontdekken We zullen zien. Gister wel een test gedaan, maar natuurlijk omowit LOL, veels te vroeg natuurlijk
He Tooske, ben jij er door ovu testen achter gekomen wanneer je ei is? En je zegt dat je nu van je ei uitgaat... hoe werkt dat dan? Je weet hoe lang je cyclus is en je weet hoeveel DPO en die DPO trek je dan van je aantal dagen cyclus af?
He toch Mimoki, Pfeiffer is niet zo tof! Kun je nog lang last van blijven houden en doormodderen met je energielevels. Ik ken alternatief 'geneeswijzer' die je wellicht op weg kan helpen wanneer je er voor open staat. Liefs Blue Eyes
Nouja ik was in het begin wel gespannen elke maand en je rekend er steeds minder op. nou zou ik verhuizen maar liep niet lekker dus paar keer overwogen weer met de pil te beginnen, maarja dan al zo ver zijn en dan weeeer zo lang wachten nee dat kon ik niet. Het duurt lang en je wordt er onzeker van of je wel kids kan krijgen of wat hulp nodig bent. Er zijn meerdere mensen die er lang over doen. En nou hou ik ook niet zoveel bij als andere vrouwen,ik temperatuur niet, hou mijn ovulatie niet bij met testen. Ik slik alleen een jaar lang foliumzuur voor jan met de korte achternaam en elke maand weer wachten op het moment dat de ongi niet komt Deze maand ben ik dan ook wel in twijfel,maar heb al 12 testen negatief gehad als het niet meer zijn en dan raakt de moed wel op Gelukkig werk ik met kids en kan ''mijn jochie'' van 2 jaar wel elke dag lekker knuffelen en aankleden, verschonen, mee fietsen en overal heen. daar steek ik al mijn liefde in en om mij heen worden baby's geboren van vriendinnen en kennissen alsof ze zo uit de lucht komen vallen zelfs mijn oppaskindje heeft ondertussen al een nichtje en worden wij oom en tante van een jongen 8) Ben meer beizg met het genieten van een ander hun geluk en kids, dan mijn eigen helaas, maar dat geeft ook wel weer een fijn gevoel, om daar deel te van mogen uitmaken.. Als ik elke ochtend de deur open doen bij mijn oppasgezin en het jongetje om de bocht komtscheuren.. iinnnaaaaaaa!! en je dan op de hals vliegt en een kusje wil, dat verligt het heel erg en zijn stapjes maak ik ook mee, zoals straks peuterspeelzaal en ik ben bloednerveus hahaha. hij heeft ooknog een broertje van 6 en is ook al een lief kind, dat zijn ''mijn jongens'' en ik heb een geweldige baan
anders doe je : @ naam @naam 2 @naam 3 of de teksten die je in Quote wil zetten 1 voor 1 hierheen kopieren vanaf de geschiedenis tekst die je ziet als je je bericht opsteld, dit markeren en op het tekstballonetje drukken hierboven
kaboemmmmmmmmmmmmmmm ik kom ook ff binnenvallen :d Strooi gelijk hcg rond * HCG HCG HCG HCG HCG HCG HC HCG HCG * ben naar bed ben bekaf
Ik gebruik inderdaad ovulatietesten. Als ik een positieve ovulatietest heb betekent dat dat ik de dag daarna mijn ei heb (binnen 24-36 uur na je LH-piek springt je eitje). Tot nu toe heb ik mijn ovulatie tussen dag 16 en 20 van mijn cyclus gehad. Bijvoorbeeld deze maand had ik op dag 17 van mijn cyclus mijn eisprong, dan reken ik daar 12 dagen bij, dus dag 29 is dan mijn NOD (dag 1 van de volgende cyclus eigenlijk). Ik neem 12 dagen na mijn ei, omdat ik dat de afgelopen 2 cycli ook had, maar dat wil helemaal niet zeker zeggen dat dat nu weer is. Kan variëren natuurlijk, net als mijn eisprong ook iets varieert tussen dag 16 en 20. Dus mijn NOD is niet zeker, maar vrij goed geschat op basis van voorgaande cycli denk ik. Ja kan me voorstellen dat het errug spannend is nu! Ik test eestal ook al veel te vroeg, zoow nieuwsgierig!!!! Ik duim voor je meis!
Mimoki, sjee pfeiffer! Das wel heftig zeg.... Hoop dat je er snel vanaf bent! Sabrina, mooi om te lezen dat je ook kunt genieten van je oppaskindjes! Maar het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als je zelf een kindje mag krijgen. Mijn duimen draaien ook voor jou meis, dikke knuffel!
hoooi moppie hoe gaat het hier??? hier een beetje drukjes (pendels kom maar binnen pff totaal 33 al gehad)
puf puf hijg hijg *ben ff aan het rennen om die HCG op te vangen* Ik ben nu de ovutesten aan het doen, verwacht hem pas over 3-5 dagen maar ik wil hem zeker niet missen. Hoop dat hij van het weekend komt want dan zit ik heel romantisch met mijn vent in Valkenburg en kunnen we heerlijk van elkaar genieten. Mimoki balen joh die pfeiffer, goed uitrusten en luisteren naar je lichaam. Sabrina wat fijn dat je zo ook kan genieten, goed hoor!! Overweeg je al om je eens door te laten verwijzen naar het ziekenhuis? GImena hier gaat alles goed, met jou? Joh dat je het ineens zo druk hebt met pendelen, gaat als een lopend vuurtje zeker dat jij dat ook doet succes meis
Ik ben al eens bij de dokter geweest voor inwendig onderzoek en in het ziekenhuis, ik heb nog een afspraak staat in december zowieso.
gaat goed hoor beetje druk alles aan het inpakken. want we blijven 10 elke keer dus gaat niet lang meer duren voor een huisje. spullen die we amper gebruiken hup in een doos. kunnen we hier zo snel mogelijk weg is wel leuk voor paar mensen te doen. maar als je binnen een uurtje 8 pendel vragen krijg op een dag is het wel even slikken
Igor, hoop dat je eitje snel springt! Gimena, zo jij draait overuren whahahaha! Sabrinaa, krijg je in december uitslagen van onderzoeken ofzo? Of gaan ze dan juist onderzoeken doen? Ow, wie kan de tijd sneller laten gaan? Ik voel hetzelfde als vorige maand, dus heb t gevoel dat het weer niet raak is, zucht....
Ik probeer niet te testen en maar gewoon te wachten, maar weet niet of dat gaat lukken hoor haha! Hoe gaat het net jou? Last van kwaaltjes?
ik heb al uitslagen gehad omdat ik erg bloedde na de sex, moest ik inwendige onderzoeke.dit bleek met mijn baarmoeder wand te maken te hebben, die geraakt werd met de sex en ik had meerdere rode bloedcellen op mijn wand dan een ander persoon en die knapten dan wel eens. na mate ik ouder werd zou dit overgaan. mijn eierstokken waren ook overgevoelig en mogelijk had ik meerdere eisprongen per maand want ze waren zeer actief. Nu vragen ze of alles goed gaat en als er klachten zijn gaan ze toch nog even kijken. Ik werd doorverwezen naar de gyn omdat de HA een bobbel in mijn buik vond en ik heel erg buikpijn had, dat bleek een overactieve eierstok te zijn. sinds de gyn is de buikpijn over, leek wel spanning dat je automatisch mee brengt onmdat je zo graag zwanger wil zijn.
thnx heldere uitleg over ovutesten enzo. Wie weet ga ik ook nog eens aan de loop met die dingen Goh is voor het eerst dat ik hoor dat je ook overactieve eierstokken kunt hebben. Zorgen die er dan ook voor dat je minder snel zwanger kunt raken? Is het bloeden na sex nu wel over? Vind je het spannend dat je in dec weer gaat? Ja lastig wel he om niet niet te testen Voor mijn gevoel deze periode voor het eerst écht mee doen. Die eerste was gewoon de eerste. en daarna die kuur. Dus nu wel beetje nieuwsgierig wat het is geworden hoor! @ Gimena; je pendelt ineens wat af zeg! Je mag je overuren wel gaan declareren @ alle; het lijkt soms wel een loterij waar we met ons allen aan mee doen LOL @ alle ei-zoekers, wachters, zwangeren.... slaap lekker en tot morgen!