Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Zo meiden, daar ben ik weer terug van het geweldige weekend.

@Blike; veel sterkte meis, op het andere forum heb ik al het een en ander gezegd.

@Blue Eyes en Tooske; gefeliciteerd!!!! Wat super dat jullie zwanger zijn en Tooske het kan bijna niet missen toch?

Ik had donderdag dus mijn meest positieve ovutest gehad, daarna was hij lichter (nog wel duidelijk) en gisteren ook lichter, maar nog wel duidelijk aanwezig. Nou wij hebben het hele weekend geklust van donderdag t/m gisteren en denk dat we het vanavond ook nog maar even doen:) En gisteren had ik ook ineens zo'n ongi gevoel, maar dat kan niet mijn ei zijn dacht ik zo

Verder vrijdag naar de huisarts geweest, hij dacht niet dat het endometriose was omdat ze dat dan waarschijnlijk gezien zouden moeten hebben op de echo (inwendige) die ik 2 jaar geleden heb gehad. Hij heeft wel even een kweek afgenomen voor alle zekerheid en als daar niks uitkomt gaat hij wel even met mijn gynaecoloog bellen om te overleggen. Wel apart trouwens, heb je net een nieuwe huisarts en zit die gelijk met 2 vingers in je doos aan je baarmoedermond de slingeren8) Hoezo aangenaam kennis te maken :D

Oh ja en Valkenburg is echt een aanrader, al is het bejaardengehalte wel aardig hoor, maar we zijn vrijdagavond flink op stap geweest en zaterdag hebben we de hele avond lekker getafeld met wijntjes erbij (tja nu mag het nog hoor) en heerlijk gegeten.

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Pfff ik ben niet vooruit te branden vandaag...

Das dus een geslaagd weekendje geweest igor!
    Leuke kennismaking zo met je huisarts :D

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja bij mijn vorige nieuwe huisarts (toen ik nog ergens anders woonde en onze toenmalige huisarts ermee stopte) had ik blindedarm ontsteking en je begrijpt al waar ze de vingers dan insteken om te voelen:D was ook een hele leuke kennismaking..hahaha

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel weer dames, ik neem morgen de tijd om op jullie berichtjes te reageren, ik moet vanavond weer werken, pffff.

Ik krijg er nu toch wel wat meer vertrouwen in ja! Kreeg vanmorgen nog een sms van vriendlief, dat hij de test van vanmorgen nog maar eens had bekeken en dat ie overtuigd was nu! Aanstaande donderdag had ik al een afspraak met de huisarts staan, dus dat komt goed uit! Verder hele strakke boobies en gisteren overdag had ik hoofdpijn, verder wat krampjes en buikpijn af en aan. Het enige wat echt anders is dan tijdens mijn andere cycli is dat ik het sinds een par dagen wat in mijn onderrug heb en dat ik geen puistaanval heb gekregen. Tot morgen!

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    @Tooske; snel naar de winkel rennen morgen en een cb digital halen, dan weet je het zeker. Hoop het voor je meis. Werkse!!

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @Danitjuh, ik denk aan je morgen tijdens echo
    @ Tooske, je bent echt zwanger hoor! Hier is de maandelijkse vreetaanval achterwege gebleven, echt handig ;) Meid, die lage rugpijn e.d. heeft vriendinnetje ook... dus ik, wedeom, zwanger!
    @ Marlies; ik geef je een rode peper ;) dan ben je weer vooruit te branden hihi
    @Igor; wat heerlijk van je weekendje weg! Je hebt het er goed van genomen :) En ja dat van nieuwe huisartsen ken ik idd :S Bij de eerste condoom gescheurd en ging dus voor morning after voor zekerheid, na verhuizing bij andere HA moest mirena vervangen en nu naar andere HA de mirena er weer uit LOL....
    En je hebt ook nog eens flink geklust... toppie!! Ben nu al benieuwd naar je test!! ;)

Hier alle zaken op touw gezet nu ik zwanger ben. HA gebeld en toen de VK voor intake. En dan ook maar gelijk Moeders voor Moeders ;) Agenda is weer vol LOL

Nou meiden, fijne avond en tot gauw,
    Blue Eyes

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    @Blue eyes ja we hebben het er zeker van genomen:D en nu maar afwachten.

Zit alleen een beetje met een dilemma; we gaan 10 december met een heel stel meiden een kerstborrel drinken en 12 december zou in principe mijn NOD moeten zijn (uitgaande vd 31 dagen). Ik denk dat ik de 10e dan wel ga testen, mocht ik niet positief testen dan kan ik gewoon wijntjes drinken maar als ik wel positief test dan kan het dus niet en dan???? Want niemand gelooft dat ik frisdrank drink omdat ik me niet lekker voel ofzo en dan rook ik meestal ook nog wel wat sigaretjes als we gaan stappen...hmmmm. Iemand tips?

Is misschien nog wel vroeg om over na te denken, maar ja je weet het nooit.

8. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    - Met de auto gaan, je moet dan nog rijden; je hebt een naar krantenbericht gelezen en je hebt besloten écht niet meer te drinken wanneer je moet rijden
    - Een belangrijke afspraak de volgende ochtend waar je fris voor moet zijn
    - Vroege dienst? of werk je niet onregelmatig
    - Echt een griep faken en dus ook wat eerder naar huis dan anders
    - Een vervroegd goed voornemen voor het nieuwe jaar; minder drinken ;)

En weet dat je voor je NOD mogelijk nog te weinig HCG hebt aangemaakt... wat kan betekenen dat je nog niet positief test, maar wel zwanger bent.

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor, ik moest onwijs lachen om je kennismaking met je huisarts whahahaha!

Danitjuh, heel veel succes morgen met de echo, krijg je je kleintje te zien, geweldig!!!!

Marlies, dikke knuffel van mij!

Blue Eyes, moet je ook een vk bellen? Gaat dat niet via de huisarts?

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @igor, ik zei gewoon tegen iedereen dat ik vandaag de BOB was :) goeie smoes om niet te hoeven drinken...
    of je zegt dat je oorontsteking hebt ofzo en dat je aan de antibiotica zit... en dan mag je ook geen alcohol!!
    Wat betreft het roken, hmmm je kunt idd zeggen dat je gestopt bent! of iig wilt minderen en je je tax voor die dag al hebt bereikt :D

@tooske, spannend voor jou meid!!! Ga zoo voor je duimen!

11. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen lady's!

@ Tooske; na het bellen met HA kreeg ik het nummer van VK om daar de boel op touw te zetten. Over 3 weken intake :) En dan de echo halverwege januari rond de 11-12 weken. De HA heeft doorgegeven aan apotheek bijvoorbeeld dat ik zwanger ben ivm mogelijke voorschrijving medicatie de komende maanden. Altijd handig ;)

En ben je er al uit meid? Heb je nog getest?

12. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike, lief van je meid, dank je! Hoe gaat het met jou nu?

Heb vanmorgen getest, weer een streepje en geen ongi, dus ik zal echt moeten gaan geloven dat ik zwanger ben! Maar op de een of andere manier komt het nog niet helemaal binnen hierboven hahaen met zw. indicator, heb ik net gehaald. Morgen zit ik als het goed is 14 na dagen na bevruchting. Jullie horen t van mij!

Blue Eyes: op die fiets dus. Ik had al een afspraak staan bij mn huisarts, omdat ik vorige week daar ben geweest omdat ik een knobbel in mijn borst had gevoeld. Ze heeft gechecked en dacht dat t klieren waren. Is al begonnen voordat ik zwanger kan zijn geweest, dus daar ligt t niet aan. Maar ze wilde me dus terugzien, omdat ze wilde voelen of t zou veranderen. En ik had ook meteen verteld dat we bezig zijn voor een kindje. Dus toen zei ze meteen, nou als je ongesteldheid niet doorbreekt heb je alvast een afspraak staan :D Ik dacht toen nog, jaja, 3 keer neit raak geweest en nu wel zeker, ja dus ;)

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    @Tooske; hoeveel positieve testen wil je hebben :D Hopen dat er met je borsten niks aan de hand is verder, behalve dat ze waarschijnlijk ontzettend gaan groeien...hihi

14. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Tooske; coool dat het nu eindelijk begint door te druppelen datje zwanger bent! En knobbeltje is idd vervelend. Heb ik ook wel eens gehad en toen mammografie e.d. gemaakt. Niets aan de hand, maar toch gekke procedure en leverde bij mij wel wat stress op. Ja super dat je dan met goed nieuws bij HA aan kan komen ;)

@ Igor; LOL om je zin: behalve dan dat ze flink gaan groeien! Heb ik hier ook al wat last van, en we zijn net op weg. Waar gaat dat heen!? hihihihi

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blue Eyes...op naar Dubbel DD...hihi LOL

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Om 10 over half 9 werden we naar binnen geroepen en mocht ik gelijk gaan liggen. De echo-mevrouw zei eerst: we gaan het uitwendig proberen. Ze zag wel een vruchtzakje maar verder niks. Ik dacht toen echt van nou zie je wel ik heb het mij allemaal verbeeld! Dus toen maar inwendig en daar zag je wel wat zitten en ik had zoiets van hmmm dat is niet goed. De echo-mevrouw ging eventjes goed zoeken en toen zag ze het… een kloppend hartje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn moeder had het al gezien eerder zelfs dan de echo-mevrouw! Ik zei tegen de echo-mevrouw..ik zie het niet hoor… dus toen draaide ze het beeldscherm van de computer naar mij en zag ik het ook! Jeetje wat is dat bijzonder zeg! Er groeit gewoon een iniminimensje in mij! Volgens de meeting was het 4 millimeter groot, ongeveer een rijstekorrel dus! Dit komt weer overeen met 6 weken zwangerschap. Ik heb dus ook weer het AMC gebeld en woensdag 8 december 2010 mag ik al weer voor een echo en daarna moet ik gelijk naar de gynaecoloog. En ook op 21 december een echo maar dan in Hoorn.

Tooske wat lees ik nou! Gefeliciteerd meid! Heb je geen foto ervan????

Blike hoe is het met jou ?????

17. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Woehoeeeee Danitjuh !

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Joehoeeee!!! Danitjuh, fantastisch, gefeliciteerd meid. 4 mm, zoooo iniminime

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, mijn borsten zijn ook al gegroeid, sjee nu al! Denk dat het knobbeltje meevalt, lijkt op verkleefd weefsel.

Ja, begint een heel klein beetje door te dringen, op de een of andere manier had ik me ingebeeld dat we er wel minimaal een jaar over zouden doen, denk dat dat de reden is dat ik het gewoon maar amper geloof nu haha!

Danitjuh wat geweldig!!!! Een hartje, dat dat al zo snel te zien is he.... Heerlijk hoor meid!!!!

20. gimena

gimena Niet meer actief

jeeh bleu gefeliciteerd had ik jou nog gependeld? en wat was je pendel ook al weer?

Deel Deze Pagina