tis geweldig! Echt een mooi nieuw woord. Ik zeg: toevoegen aan dikke van dale (ondanks dat ik een lieve schoonmoeder heb )
Ik heb echt een schoonloeder En alsof het nog niet genoeg is moet ik er volgend jaar ook nog mee op vakantie....naar Spanje.......met de auto
tsja die van mij is wat..... zeg maar apart.... Toen we vertelde van mijn zwangerschap was ze al zo sceptisch... jeetje nog maar vier weken?? pas maar op... das nog wel heel vroeg hé? en dat soort dingen Zondag belde mijn vriend helemaal in tranen mijn schoon(l)moeder op om te vertellen van mijn miskraam en toen zei ze op een gegeven moment... Je moet eigenlijk ook niet zo vroeg gaan testen en gaan juichen hé? grrrrr ik kon haar wel schieten op dat moment...
Maar wat moet je dan? Pas gaan testen als je 6 maanden overtijd bent ofzo? Een hele gemene opmerking van je schoon(l)moeder zeg! Mijn schoonloeder was beledigd dat we het pas vertelde toen ik 9 weken zwanger was. Ik had gewoon de eerste echo afgewacht toen. En dat zal ik ook de volgende keer doen.
ja ga ik nu ook doen bij haar... eigen schuld... Mijn moeder reageerde wel heel lief.... dus die zal ik het wel weer direct vertellen!
@ marlies; dat wordt dan een horrorvakantie of niet dan?! In dezelfde tent, appartement of huisje?! Oei hoe ga je dat doen? Er is natuurlijk een escape door snel zwanger te worden... @ Blike; ik zou je schoonloeder door de telefoon trekken zeg! Alsof het verdriet minder is wanneer je het nog niet verteld had. Het delen met anderen van vreugde verzacht toch juist het verdriet dat er mogelijk daarna is. Sommige mensen.... Slaap lekker meiden! ps tis ook nooit goed he met die Loeders... dan is het te vroeg en dan is het te laat... zo zien we maar wéér eens: we stippelen ons eigen pad uit en zijn tevreden met onze beslissingen!
Truste meid! We zitten in hetzelfde gebouw maar hebben gelukkig ieders een eigen appartement. Ik hoop maar dat schoonloeder een week voor vertrek allebei d'r poten breekt ofzo (ja ik ben erg...maar ik heb echt een hekel aan dat mens....zij ook aan mij trouwens ) Ik ga ook afsluiten. Dadelijk op sbs6 nog ff tienermoeders kijken en dan duik ik m'n bedje in. Weltruste!
Goedemorgen meiden, kom hier ook even langs...ik heb nog een leuke benaming voor een schoonmoeder....TROUW-MA Gelukkig heb ik geen "last" van schoonouders, mijn vriend heeft geen contact meer met zijn ouders (daarvoor is er vroeger te veel gebeurd, drank, losse handjes enz.)
haha ach hier valt het ook mee. Schoon vader is vorig jaar overleden en moeder komt niet zo vaak. Ben gisteren ongesteld geworden. Flink balen en pijn gehad. Banner klopt niet meer dus. Hoe gaat het met iedereen en testen.
Gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder, maar kan me voorstellen dat je haar wel kan schieten Blike! Sjee zeg, dat zeg je toch niet! Mooi gezegd hoor Blue Eyes, we stippelen ons eigen pad uit ja! En daarmee basta! Ik hoop heel erg dat we voor de kerst een echo kunnen krijgen, we zouden het zo graag aan de families willen vertellen als alles goed mag blijven gaan.... 3 vriendinnen van mij wisten meteen van mijn vaag positieve eerste test. Met hen deel ik echt alles en daar heb ik heel veel steun aan, zijn ECHTE hartsvriendinnen.
Tooske ik weet niet meer of je ik je gefeliciteerd heb Dus alsnog gefeliciteerd !!!!!!!!!!!! Hier wonen schoonouders in Guinee dus die komen niet elke week op visite en volgens mij weten ze het nog niet 8)
@Tooske; een hele onbeleefde vraag maar wat is jouw leeftijd? Ben je nog een jong bloempje of al een wat oudere?
@tooske, al een afspraak gemaakt bij de VK?? zou idd mooi zijn om nog vlak voor de kerst een eerste echo te krijgen dat zou een fantastisch kerstcadeau zijn!! Hier is het bloeden gelukkig bijna gestopt. Vind het fijn, wordt ik er ook niet, telkens als ik naar het toilet ga, mee geconfronteerd... Nu maar wachten op mijn eisprong en hopen dat er snel een nieuw babietje in me zal groeien
Dat is idd fijn Blike. Ben je er al over uit of je het nog moet laten controleren door de HA? Tooske, heb ik je al wel gefeliciteerd? Zo niet, dan bij deze GEFELICITEERD!!!
@ Tooske; ik hoopte ook op een echo voor de kerstdagen/oud en nieuw... helaas kwam dit plezier rap ten einde toen me werd verteld dat ze echo maken in 11-12e week. Dus... dat is midden januari. Jammeerrrrrrrr. Misschien dat ik bij intake nog een opmerking plaats @ Sabrinaaaa balen zeg dat je ongi bent geworden :S Hoop voor je dat je ongi snel klaar is en dat het volgende ei zich klaar kan gaan maken voor de strijd. Kop op meid! @ Blike, fijn dat ongi gestopt is. Ik waardeer je dappere kijk op het geheel!