ja we gaan er weer tegen aan en hebben bericht over ''het huis'' we zijn goed gekeurd en vrijdag komen er nog bezichtigers. hoop dat ze afzeggen. gemeen he,maarja dit was niet ons jaar en hoop een beetje vrolijk het nieuwe jaar in te gaan.
Ik vlieg ff langs.... zo aan het werk. Hoop at het lukt om vandaag ook maar een halve dag te werken, maar dat zal niet meevallen denk ik. Mijn collega is namelijk vrij en zo heel veel rekening houden ze niet met de Pfeiffer... Kreeg van de week al van diezelfde collega te horen van: denk je dat je vandaag wel langer volhoud? Bijvoorbeeld de hele dag?? Ze iszo vreselijk aan het pushen... Heb zoiets vanne: Als je dat nou nog een keer zegt blijf ik lekker thuis... Je mag blij zijn dat ik er ben!! Echt heel irritant allemaal. Nog een week en dan kis het weer een spannend moment... Wel grappig, als het is gelukt deze maand, zou het heeeeeel goed kunnen dat het op mijn verjaardag is gebeurd. (Sorry, bedacht ik me gisteravond...) Goed nieuws van het huis Blike!!! Hoop met je mee dat de anderen afzeggen of afgekeurd worden
@ Sabrinaaaa, wat super dat je je oog hebt laten vallen op dat huis. Hoop zeker dat jullie het worden. Een echte opsteker @ Mimoki, zwanger van de verjaardagswip... kan niet beter toch? LOL En wat doet je collega flauw. Zeker geen ervaring met Pfeiffer, wanneer ze dat gehad heeft weet ze hoe moe je er van kunt zijn en dus niet zo reageren. Kop op meid, kies je eigen pad! Jij voelt je lijf goed aan, dat kan geen ander voor je doen. Werk ze allemaal vandaag!
Zwanger Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blike 1987 - 3e ronde- eerste kindje- uitgerekend op 31 juli Blue Eyes - eerste kindje voorzichtig zw - uitgerekend op 6 aug In de ronde voor zwangerschap: Tooske- 4e ronde - NOD 29 nov - 1e kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Sabrinaaa - .. ronde - NOD... - ... kindje Heb het lijstje er weer bijgezocht. Goh wat kletsen we gezellig een eind in de rondte! Danitjuh, kom je in het zwangeren lijssie nu? Blike; wil jij een vlindertjes topic in ons lijstje? Tooske; schuif je ook mee naar boven? Liefs Blue Eyes
Zwanger Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blue Eyes - eerste kindje voorzichtig zw - uitgerekend op 6 aug In de ronde voor zwangerschap: Tooske- 4e ronde - NOD 29 nov - 1e kindje Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Sabrinaaa - .. ronde -13 NOD... - eerste kindje Blike1987- ronde 4 - NOD 31 december - eerste kindje Vlindertjes: Blike1987 - 5 weken
Goedemorgen meiden, allemaal veilig thuis of op het werk? Wel mooi hoor die sneeuw, haat kou maar ik vind sneeuw geweldig. Ik zit rustig op het wachtbankje, vriendje gisteren weer veilig thuisgekomen uit Duitsland. Heb drukke weken in het vooruitzicht met allemaal leuke en gezellige dingen. En over 8 dagen testen
Ja tot de 10e, dan ga ik testen omdat ik dan 's avonds met mijn vriendinnen ga stappen, ook al is de kans er dat ik dan nog niks zie terwijl het misschien al wel zo is.
net ff op een ander forum zitten kijken over innestelingspijn....dat kan even heel heftig zijn en dan wordt het langzaamaan minder....dat had ik net ook, liep naar de wc (met veel pijn en moeite) ben op de wc dubbelgeklapt zo zeer deed het en nu wordt het gelukkig al weer iets minder...hmmm Wie weet, wie weet!! En net moest ik niezen....AUAUAU!!! Alsof mijn hele baarmoeder samentrok. Kent iemand dat gevoel?
Blue ik kom nog niet in het zwangerlijstje hahaha is voor mijn eigen geruststelling! Als ik woensdag een goede echo heb gehad zal ik eens kijken Igor ik heb dat wel gehad.. maar het wilt niks zeggen natuurlijk. Over 8 dagen heb je gewoon een knaltest! Hmmm vandaag was ik zeker 3 kwartier te laat in het ziekenhuis voor de dialyse ahahaha de taxi stond vast in de sneeuw... veelste druk op de weg!
Zwanger Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blue Eyes - eerste kindje voorzichtig zw - uitgerekend op 6 aug Tooske - 4e ronde - 1e kindje - uitgerekend op 7 augustus 2011 In de ronde voor zwangerschap: Marlies85 - 4e ronde - NOD 30 nov - tweede kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Sabrinaaa - .. ronde -13 NOD... - eerste kindje Blike1987- ronde 4 - NOD 31 december - eerste kindje Vlindertjes: Blike1987 - 5 weken[/QUOTE]
Onbeleefde vragen bestaan niet Ik ben 30 en net 31 als ik zou moeten bevallen. Vandaag naar de huisarts geweest. Vorige week had ik iets in mijn borst gevoeld en daar wilde ze me deze week voor terugzien. Dus meteen maar alles mbt de zwangerschap doorgenomen. 1e echo zal ook wel in januari zijn voor mij Blue Eyes, dus wij gaan t ook pas daarna vertellen. En ik moet even een afspraak maken om een echo te laten maken van mijn borst, ze denkt dat t klieren zijn, maar ze wil dat ik t toch even laat nakijken. Igor, wat spannend! Blike fijn meis dat t bijna klaar is, met goede moed op naar een goede zwangerschap meis!
20 bladzijdens verder zijn jullie al. heb nog niet alles doorgelezen maar zie al meer zwangere maar helaas ook een vlindertje voor blike Heel veel sterkte blike!!! ga nu eerst effe beetje terug lezen
dat heb ik met schoonzus ik hoorde achteraf dat ze tegen iemand gezegd had snap niet dat ze nu alweer zwanger veels te snel bladieb;a nou volgens mij is ze jaloers!
FF wat duurt dat wachten lang.... Ik wil het zo graag weten of het deze ronde is gelukt... Maar moet helaas no een week wachten... net als Igor. Pffff.... hoe is het verder met je Lan??
@ Lan, leuk dat je er weer bent!!! Ja ik ga wel aansturen op snelle echo. Tis ook eigenlijk daardoor dat ik het volgende week wil delen met ouders en schoonouders... anders had ik gewacht tot feestdagen rond echo. Maar goed, denk niet dat het nog lukt om nog 6 weken mond dicht te houden hihihi ben veels te blij! En moeders ziet het denk ik ook hoor LOL maar goed dan hoef ik natuurlijk nog niet iets te zeggen. We zien het allemaal wel. Hoe is het met jou Lan? Voel je je goed? Ennuh wat betreft je schoonzus... typisch gevalltje van jammer. Het is ieders eigen besluit @ Tooske, we zijn even oud En praktisch tegelijk zwanger, geloof op 1 dag na Vind het helemaal leuk!!! Vind je het spannend van bobbeltje, echo enz? Of ben je lekker laconiek? @ Danitjuh... gezellig dat je volgende week opschuift @ Mimoki; je week goed vol plannen en dan is het zo tijd van testen