Ik ben al paar weekjes ziek niet van de zwangerschap maar grieperig: Keelpijn, flink hoesten, snotverkouden maar ook kortademig voor laatste heb ik puffer gekregen en gaat nu redelijk. Djayden is ook grieperig: Hoesten en snotverkouden maar ja jullie willen vast meer weten over zwangerschap. Nou ook dat gaat goed. ik ben met vlagen misselijk vnadaag toevallig extreem haha. Heb al 3 echo's gehad vandaag laatste en zag er goed uit. woensdag moet ik voor de nekplooimeting. Dus al met al gaat het redelijk
Ja inderdaad! Hoe doe je dat? Ik wil net bij een echobureau gaan kijken of ik op eigen kosten al een echo met 7 weken kan krijgen.... Ja, gaaf het bue Eyes! Mijn eisprong was op woensdag 17 november en die van jou, weet je dat? Ik maak me niet te druk om die echo van mijn borst, maar wil gewoon zekerheid dat alles gewoon goed is!
@ Tooske; goed idee om een soort van vervroegde pretecho... maar goed hoop dat ze dat zo vroeg doen. Weet niet precies van eisprong aangezien ik of cyclus van 28 of van 34 dagen had. Dus gewoon anderhalve week, bijna twee flink aan de klus geweest en zo dus het eitje gedekt Ben benieuwd hoe dicht we straks na echo bij elkaar belanden. En ik ken het zekerheidsgevoel willen hebben voor knobbel. Good luck!
Goedemorgen meiden, wat is het mooi he buiten? Gisteren enorm uitgegleden op mijn heup en nu een mooie blauwe plek...hmmmm Moest wel heel hard om mezelf lachen, dat dan weer wel. @Mimoki; ik moet eigenlijk de 12e pas testen maar omdat ik dus de 10e ga stappen met vriendinnen wil ik de 10e al testen ook al zie ik dan misschien nog niks. @Blue Eyes en Tooske; ik word ook om de 2 jaar gecontroleerd omdat mijn moeder borstkanker heeft gehad, preventief zeg maar. Altijd spannend en ik voel mijn borsten ook altijd goed na, vooral omdat ik voor ongesteldheid altijd hele gezwollen borstklieren heb (heeft ook een naam)
de lijstje klopt niet meer! willen jullie die nog wel netjes bij houden? alles goed met iedereen? vandaag is me NOD dus maar weer afwachten ik verwacht niet raak.
Spannend Gimena! Ik heb net gebeld met een echobureau, ik kan daar over 2 weken terecht. Ik ben dan bijna 7 weken. Ze doen daar alleen uitwendige echo's maar ze denkt dat we wel wat kunnen zien, hopelijk een heel mooi knipperend lampje! Ze vroeg of ik een beetje slank ben, dan kunnen ze het schijnbaar gemakkelijker zien. Nou ik ben normaal van postuur, dus ik hoop dat het lukt! Dan hebben we toch net iets meer zekerheid (of niet natuurlijk) en willen we het toch al wel met kerst gaan vertellen! En voor mijn borst moet ik over bijna 2 weken (2 dagen voor mijn echo van t kleine prulleke) ook een echo laten maken, vandaag ook maar even een afspraak voor gemaakt. Auw Igor! Dat kan echt pijn doen, zo onverwacht! Oh en jij ook al naar het testen toe aan het leven, is wel makkelijk als je wat weet voordat je op stap gaat ja.... Maar ik hoop toch dat je niet mag drinken hoor!
Zwanger Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blue Eyes - eerste kindje voorzichtig zw - uitgerekend op 6 aug Tooske - 4e ronde - 1e kindje - uitgerekend op 7 augustus 2011 In de ronde voor zwangerschap: Marlies85 - 5e ronde - NOD 23 dec - tweede kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje - ronde ?? - NOD 9 nov - Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Sabrinaaa - .. ronde -13 NOD... - eerste kindje Blike1987- ronde 4 - NOD 31 december - eerste kindje Vlindertjes: Blike1987 - 5 weken Zo heb ff m'n NOD aangepast. Dames...als er in het lijstje iets niet klopt ff Quoten en zelf aanpassen
@Tooske; ja hoop ook zeker dat ik niet mag drinken, daar zou ik dan geen enkele moeite mee hebben. Fijn weekend vast allemaal.
eentje met 7 weken en 6 dagen was nog iets te klein om goed te meten dus mocht ik terug komen toen ik 9 werekn en 6 dagen was en de afspraak met 12 weken en 6 dagen stond toen ook al vast toen ging ze eigenlijk alleen naar hartje luisteren maar ze kon niet goed vinden dus vandaar echo gekregen en gelukkig klopt het
Hey Ik zal morgen even wat uitgebreider reageren op iedereen. Iig Tooske gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan! Ik ben vandaag 1 dag overtijd maar gisteren zou dan de 27ste dag zijn. Maar ik weet niet precies hoe mijn cyclus is. De ene keer was t 27ste dag toen 32 en toen 28ste. Ik heb wel 2x een test gedaan en daar kreeg ik een licht streepje te zien maar daarna werd hij scherper maar toen mocht ik niet meer aflezen. Ik heb wel last van een ongi gevoel maar dat had ik toen bij mijn dochter ook.en ik heb ook t gevoel steeds dat ik iets voel lopen(sorry) maar dat is dan witvloed raar hoor. Ik zie wel ik ga niet weer hopen want je lichaam kan je echt voor de gek houden merk ik wel. Ik heb wel een digitale test gehaald voor de zekerheid. Fijn weekend iedereen! Mijn vader en zijn vriendin komen vanavond eten en heb lekker gekookt. Liefs
@Wolkje; nou inmiddels heb ik van die forums wel geleerd dat een streepje een streepje is, dus heel voorzichtig gefeliciteerd dan maar? Hoop het voor je. Heel fijn weekend en eet smakelijk!!
Zwanger Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Blue Eyes - eerste kindje voorzichtig zw - uitgerekend op 6 aug Tooske - 4e ronde - 1e kindje - uitgerekend op 7 augustus 2011 In de ronde voor zwangerschap: Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje ZWANGER?!?!?! Wolkje - ronde ?? - NOD 2 dec - ... kindje Gimena - 4e ronde -NOD 4 Dec - 2e kindje Mimoki - 4e ronde - NOD 11 Dec - eerste kindje Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 12 dec- 1e kindje Marlies85 - 5e ronde - NOD 23 dec - tweede kindje Blike1987- ronde 4 - NOD 31 december - eerste kindje Sabrinaaa - ronde 13 - NOD... - eerste kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Vlindertjes: Blike1987 - 5 weken Voor Gimena alles weer in volgorde gezet Wolkje; heb jouw nod van gister toegevoegd
Wolkje spannend hoor Nou dames.. pfffff hier weer een dag die in de boeken kan bij mij! Ik heb namelijk vanaf 1 week ongeveer een gigantische ontsteking in mijn lies. Ik ben er afgelopen maandag mee naar de huisarts geweest. Die heeft me peniciline voorgeschreven. Zo gezegt zo gedaan. Vanmorgen hield ik het niet meer van de pijn dus de huisarts gebeld. Moeders heeft me heengebracht en tadaaaaaaaaaa... we mochten door naar het ziekenhuis ....Vanaf vanmiddag 12 uur tot 15 uur op de EHBO gezeten. De huisarts durfde het niet aan om er een snee in te zetten gezien mijn achtergrond. Dus toen heb ik eerst emla creme op die bult gehad om het "te verdoven" en toen ingetrokken. Daarna heb ik de handen van mijn moeder en de broeder kapot geknepen Wat een ontlasting zeg.... heb nu gelukkig veel minder pijn! Wat wil je de druk is er af! Moet wel zondag terug komen voor controle 8) Dames wat een sneeuw nu op dit moment 21.30 komt echt met bakken uit de hemel Nou wonen wij op een goede plek...ik kan namelijk een brug zien vanaf hier hihi.. nou glibber glij glij... ik zit gewoon 1e rang
hoi meiden Nou ik heb vanavond weer een teste gedaan. Eerst kreeg ik weer heel licht een streepje. Daarna was mijn vader er en toen hebben mijn vriend en ik de cb test gedaan de digitale. Ha ha terwijl mijn vader aan tafel zat maar ik kon echt niet wachten. Na 3 minuten gingen we er allebei heen om te gaan kijken. Ik zei nog het kan ook niet zo zijn. nou meiden dit is het resultaat: Ik ga nu lekker slapen maar ik wilde dit graag nog even met jullie delen. weltrusten iedereen en ik schrijf morgen verder x
oh ja we hebben het mijn vader wel meteen verteld. Hij moest weer bijna huilen, dat had hij mijn mijn eerste ook al. Echt heel lief. We willen het mijn schoonouders en mijn moeder ook vertellen maar we vinden het leuk als mijn dochter een truitje aan heeft met hoera ik wordt grote zus! Ik ben trouwens als het goed is 13 augustus uitgerekend. Haha en vandaag heb ik nou net een vakantie geboekt op 24juni tm 1 juli in center parcs. Maar heb wel een annuleringsverzekering voor de zekerheid. truste