Wauw! Gefeliciteerd Wolkje! En Tooske...wat lees ik nou...toch voor kerstmis al een echo Brrrr ontsteking opensnijden , hopelijk is het snel voorbij!
@ Danitjuh, super dat de druk eraf is. Maar zat die bult er nu door ontlasting dat vast zat? @ Tooske, wat heerlijk dat je dan al echo kunt maken! Ik twijfel hier door de hoge kosten (50 euro) die er hier gevraagd worden. Misschien toch VK bellen maandag.
Wolkje PROFICIAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!! Wat onwijs gaaf zeg!!!!!!!! Marlies, ja ik heb gewoon een echocentrum gebeld en een echo gevraagd. Ik wilde het liefst de laatste week voor kerst, omdat ik zo lang mogelijk zwanger wil zijn omdat ze dan natuurlijk meer kunnen zien, maar dan zijn ze daar gesloten. Dus ze zegt 17 december doen we de laatste echo's, maar kom maar hoor, hoef je niet voor te betalen En anders zou het 35 euro zijn. Blue Eyes, er is een pagina waar alle echocentra opstaan, dan kun je ook bij een andere kijken die misschien wat goedkoper is? Pretecho bureaus nederland Ik ben 6 weken en 2 dagen als ik die echo laat doen (uitwendig), kunnen ze dan echt al wat zien? Ik dacht dat alleen maar inwendig kon dan.... Maar ze zij tegen me dat als ik niet te dik ben dat het dan gemakkelijker gaat. Ik ben normaal van postuur, dus ik hoop echt dat t lukt! Zit er nog wel over te denken om een ander centrum te bellen om in de week erna terecht te kunnen, maar de andere die bij mij in de buurt zit kan ik maandag pas weer bereiken.
Toen met mijn dochter kreeg ik de eerste echo met 9 weken. Ik ben alles behalve slank. Uitwendig kon je toen een boontje met een knipperlichtje zien. Dus best wel een kansje dat ze het uitwendig kan.
Ik denk dat ik toch maandag nog even een ander bureau ga proberen, misschien dat die wel een week later kunnen, dan zou ik 7 weken zijn, scheelt toch bijna een week.... Had trouwens net bruinverlies, niet heel veel, maar ik schrok er wel een beetje van. Heb ook krampen maar die heb ik al sinds mijn eisprong. Iemand ook ooit gehad of weet dat het kwaad kan of niet?
@ Tooske; ik heb dde laatste week regelmatig van die ongesteldheidskramjes gehad en daar had ik soms ook wel van.. oeh gaat dat wel goed. Bruinverlies heb ik niet gehad, maar weet wel van anderen dat het niets hoeft te betekenen En tnx voor link
Hoi dames Ik wil even een fijn weekend voor iedereen wensen en ik kom wat HCG strooien. Ik reageer na dit druk sinterklaas weekend. Tot gisteren voelde ik nog niet heel veel. Ik heb weinig eetlust ik krijg gewoon niks binnen. En ik was vannacht erg misselijk. Ik krijg steeds water omhoog (gall?) Dat had ik bij de eerste ook. Ik hoop t niet want dan sta ik elke morgen over te geven. En ik ben erg moe. Dat was ik voorheen ook maar nu weet ik dat het hiervan komt. We hebben een shirt laten boduren vandaag met de tekst hoera! Ik wordt grote zus en we gaan zo naar mn schoonouders ik ben benieuwd hoe ze reageren. En mrg komt mijn moeder als t tenminste lukt door de sneeuw. Ik ga nu toch maar iets proberen te eten. Ik weet dat ik daar ook misselijk van ben maar bij t idee om te eten wordt ik al misselijk t liefs ging ik nu naar bed haha. Xx
@ Tooske: Toen ik 6 weken zwanger was had ik zelfs helder rood bloedverlies...ik had het toen best wel ff benauwd. Ongesteldheidskrampen heb ik ook enkele weken gehad. Maar bruin verlies is niet erg. Dat is oud bloed en soms is het nog van de innesteling.
Marlies dank je voor je uitleg! Ik ben helemaal gerust gesteld Wolkje een leuke verrassing zeg! Leuk met een tshirt! Graag gedaan Bue Eyes, jij dus ook last van krampjes
Whahaahhahahaahahaaaaaa die bult zat niet eens in de richting van mijn ahum gaatje Ik had een ontstoken haarkliertje of zo iets! Maar inderdaad de verlichting is er zeker! Morgenochtend voor controle terug naar de EHBO dus dan weet ik wel meer. Fijne avond meiden!
Geen dank hoor Tooske! Hmmm de zwangeren schieten als paddestoelen uit de grond in dit topic.....zou bijna gaan denken dat dat HCG-gestrooi nog werkt ook Toch eens beter m'n best doen om ook wat op te vangen
@ Marlies, speciaal voor jou een wolk met HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG