Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Good morning!!!

Welkom Jasey! Gezellig dat je mee komt kletsen :)

@ alle ziektekiemen... dat ze maar snel het raam uit zullen vliegen!

3. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen meiden! :D

Superlief alle verwelkomingen :D:D voel me gelijk welkom :D hihi

Danitjuh ooh lief van je, dank je wel :D
    Enne ik heb 2 dochtertjes :D (dus we gaan voor ons 3de kindje :D)

En hier ook de ziekenboeg joh.... voel me niet lekker... pijn aan me keel, oren, volgens mij is zit me bijholte ook vol :S
    Niet lekker in me velletje en loopneus enzo.....

Voor de rest erg moe... moest gisteren werken... en ben niet veel van plan dit weekend hahaha
    En hebben jullie nog plannen dit weekend???

Dikke kus!!

Ga ffies bankhangen en douche... strakies wel ffies door de diertjes weg.... (eten halen enzo)

Tot strakkies misschien :D

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee allemaal,

Hier ook lekker rustig dagje, wat in huis omrommelen :) heerlijk!

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zwanger!
    Lan
    - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld op denk ongeveer 8 juni

In de ronde voor zwangerschap:
    Dawo - 1e ronde - NOD 25 sept - tweede kindje
    Gimena - 3e ronde -NOD 27 okt - 2e kindje
    Marlies85 -3e ronde - NOD 30 okt - tweede kindje
    Tooske- 3e ronde - NOD 30 okt - 1e kindje
    Blue Eyes
    - 2e ronde - NOD 6 nov - eerste kindje Wachtbankje
    Mimoki - 2e ronde - NOD 10 nov - eerste kindje bij Blue eyes op het wachtbankje
    Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje
    Blike 1987 - 3e ronde- NOD 15 nov- eerste kindje
    Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje

Wolkje81 -
    Yvon81 -

Jasey ik heb het aangepast hoor :D Hoop trouwens dat de ziektekiemen snel weggaan!

Hier ook loopneus en alles wat er bij hoort. Het zet niet echt door!
    Plannen voor het weekend ??? Hmmmm uitslapen :D en bed verschonen en meer niet ;) Ik kwam vanmiddag thuis van de dialyse en toen had manlief al het huis gedaan :) Hij kan wel eens lief zijn hihi... En nu ligt meneer te ronken op de bank 8) Straks maar lekker makkelijk de frituurpan aan. Geen zin om te koken. Morgen weer een dag :D

6. gimena

gimena Niet meer actief

Jasey beterschap :) heerst ook heerlijk nu :)

fijn weekeind allemaal

7. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Danitjuh, dank je wel :D

En hopelijk voel ik me inderdaad snel verder..
    Want dit schiet niet op joh

Hopelijk wordt het bij jouw ook niet erger om
    trent ziek worden of iets.......

Oooh lief joh dat je mannetje het huisje gedaan heeft!! :D
    Scheelt toch weer eventjes he hihihi
    Lekker relaxt...

Gimena, dank je wel :D

Hier trouwens sinds gisteren pijn aan me borsten joh!
    Vooral vandaag een stuk erger....
    En een vol gevoel in me onderbuik en pijn aan me schaambotje..
    En pijn in me liezen...
    Benieuwd wat dit moet zijn.....

Ben nu lekker aan het facebooken... lekker relaxen :D

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames,

Moet echt ff wat kwijt...
    We hadden vanavond onze buren uigenodigd voor een gezellig avondje spelletjes doen.
    Hadden ze hun dochtertje meegenomen (3 jaar oud)
    Ze kwamen rond een uur of acht en eerst was het allemaal leuk en gezellig maar op een gegeven moment kon je echt zien dat het meisje verschrikkelijk moe aan het raken was en heeft dus ook de hele avond wat vervelend gedaan.. (logisch natuurlijk)
    Dat arme meisje heeft wel 3x tegen haar moeder gezegt, mamma ik wil naar huis, ik wil op bed... en toen zei mijn buurvrouw steeds, ja straks ga maar even spelen....
    Ze zijn nu dus net weg!! kwart over 11......
    Snap dit echt niet. We hebben al meerdere keren tegen onze buren gezegd dat ze gewoon een babyfoon moeten kopen maar dat willen ze op de één of andere manier niet...
    Zielig hé?
    Hee dames,

9. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje zeg.. echt sneu...

Meid dr slaap gaat niet op voor mama's plezier...

Tuurlijk ik zeg ook wel is als we bij vrienden zijn en de oudste vraagt wanneer we gaan of als ze zegt dat ze naar huis wilt... rustig aan we gaan zo..
    Maar dan gaan we ook kort erna weg...

10. marlies85

Goeiemorgen!

Fijne mensen dan blike. Wat zal dat kind geslapen hebben denk ik.

11. marlies85

Goeiemorgen!

Fijne mensen dan blike :$. Wat zal dat kind geslapen hebben denk ik.

12. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad ja....

Hier ook ah relaxen, heerlijk! Heb nog eten staan van gisteren dus das ook makkelijk, zo nog effe filmpje kijken met vriendlief. Fijne zondag nog allemaal!

13. gimena

gimena Niet meer actief

dank je tooske

14. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    Hey dames,

Wat sneu voor dat meisje... Vind toch dat je dan echt niet meer dan een half uurtje kan rekken, maar goed...
    Vorig jaar was een vriendin van mij op mijn verjaardag emt de kleine (toen denk ik een half jaartje oud ongeveer) Die kwamen dus ook rond 8 uur half negen. Die gingen pas om half 1 weg!!!! Sorry, maar vind ik niet normaal.... Had het heel gewoon gevonden als ze rond 8 uur waren gekomen en rond 10 uur max. weer weg waren gegaan...

Gaan strax Love Actually kijken... gezellig met z'n 2tjes op de bank :)

Morgen weer werken.. Baluh!!! Denk dat het ook nog wel een tijdje duurt voor ik gewent ben aan mijn nieuwe werkplek (+plaats) Druk aan het kijken of er een andere leuke baan is, maar tot zo ver: 2 x sollicitatiebrief, 2x geen reactie... Beetje jammer.

Wat duurt wachten toch altijd lang....

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Avond dames!

Blike wat een rare mensen. Ze hadden bij wijze ook eventjes aan jullie kunnen vragen of de kleine bij jullie in de logeerkamer mocht tukken. Tenminste dat zou ik dan doen ;)

Ik moet morgen weer naar school toe. Moet samenwerken met 2 mensen die totaal niks van zich laten horen :x Het komt er dus op neer dat ik straks alles heb gedaan :x Ach ja het staat wel weer goed want hun krijgen dan een onvoldoende :D Sorry dames het moest er eventjes uit...

Zo ik ga zo maar richting bed.. heb het me toch een partijtje koud :$ Eerst maar ff douchen en was ophangen en dan onder me 2 dekbedden 8)

16. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He meiden,

net even bijgelezen... tis wat he met normen en waarden rondom opvoeden. Dat anderen het zo anders kunnen doen dan jezelf zou doen! Lastig ook hoor! Zeker als je aan in dit geval een meisje ziet dat ze graag wil gaan slapen.. :S Ik zou zeggen: luister daar dan ook naar als ouder of neem idd een babyfoon mee. Je zit immers bij de buren!

Hier verder relaxed weekend achter de rug. Gisteren met familie gegeten en het smaakte voortreffelijk en vandaag thuis een lekker potje gekookt :D Jummie!

En dan maken we ons weer op voor een werkweek :) En dit keer gelukkig zonder anti biotica!! Jippie, die is sinds gistermorgen op.
    Dus morgen nieuwe test halen om te checken of ze weg zijn.

Slaap lekker voor nu
    x Blue Eyes

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Blue wat heerlijk zeg die antibiotica weg :D Dus je ei komt eraan jij zal een leuk weekje krijgen ;)

Zo ik heb als het goed is vandaag me laptop binnen :D Hij zou pas de 28e komen... dus hij is goed :D Wist eigenlijk niet dat een dell in china wordt gemaakt :(

Gelukkig is mannetje thuis dus die kan mijn bestelling opvangen :D ik zal wel een brieffie aan de deur doen met "lang aanbellen" want meneer slaapt 8)

18. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    Haha.. dus hij is van het type: er kan een kanon naast worden afgeschoten, maar hij hoort toch niks :p

Zo, de kop is eraf. De maandag is in elk geval weer voorbij. Pff...

Straks als het goed is ff bij de buren kijken. Hebben 3 weken geleden een dochter gekregen (de 3e), maar hebben geen kaartje gehad. Ook dachten we dat ze ondertussen bij elkaar weg waren en hij nu weer terug is. Maar nu zijn de schoonouders er ook steeds en lopen met de hond en net is oma met de 2 andere kinderen weg gegaan. Nog iets vaags: Hij is nergens meer te vinden op internet. (Sinds zijn 'verdwijning' ineens spoorloos op hyves etc.) Super, super, supervaag allemaal.

En verer: Still on hold. Deze week tot halverwege volgende week als het goed is is het vruchtbaarst, dus nu hopen dat vriendlief een beetje meewerkt :p (Ik wil altijd vaker als hij, heel lastig:()

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaag bij je buren hoor Mimoki.... Ben benieuwd wat er aan de hand is daar....

blue Eyes, hopelijk heb je die parasiet uitgeroeid!

Ja, de kop is er weer af ja, pffff. Ikke net een positieve ovutest, dus dat wachten zit erop! Nu actie en dan weer wachten :D

Fijne avond dames!

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jeuj klusze tooske!!

Deel Deze Pagina