oeh spannend meiden!!! Dus er zijn testdagen op komst!! Vanmorgen was hier MOeders voor Moeders en wat kwam daar een KNALtest uit zeg!!! oooh vond het zo mooi weer Heerlijke bevestiging
Jazeker, vrijdag voor mij, ik ben benieuwd, misschien is het wel veel te vroeg en weet ik nog niks. Fijn hè zo'n knaltest, even die bevestiging. Super joh!!
gaat toch wat slechter dan gedacht bij mij.. inmiddels aan antibiotica nog steeds kortademig en moet veel rust houden..
Beterschap Lan!!! Goed dat je rust houdt, dan kan de anti biotica ook het beste zijn werk doen. Digitale *knuff*
* komt ook weer ff langs gevlogen* Zo....dankzij m'n schoonloeder ben ik zondag van 21.30 tot 02.30u bezig geweest met een spokend kind. Beetje druk geweest dus daarom niet gereageerd. Hoest hier verder met iedereen? @ Lan : Beterschap!
Gimena, oh wat erg dat je niet goed verdoofd was! Das altijd mijn grootste angst bij de tandarts! Maar je hebt t gehad meis! Lan, heel veel beterschap! Mimoki en Igor echt wel spannend!!!! Ik had voor NOD niet echt dingen die erop wezen dat ik zwanger was. Alleen dacht ik dat ik meer aders op mijn borsten zag maar ik dacht ook weer dat ik me dat inbeeldde. Nu zie ik het wel goed. Het enige wat ik achteraf kan zeggen is dat ik het onderin mijn rug had de laatste dagen voor NOD. Pas na NOD kreeg ik meer kenmerken. Ben af en aan echt beroerd nu, alleen nog maar afgevallen. En mijn tieten zijn al een hele maat gegroeid haha! Nog geen buikje te zien hier.... Heb nog wel een test gedaan gisteren, toch onzeker he, maar hij was knalpositief gelukkig!
Gelukkig maar. Dat pijn in onderrug heb ik ok, maar ik zal mezelf nog niet elukkig prijzen... Eerst moet de ongi weg blijven en een positieve test tevoorschijn moeten komen
@ Tooske; zo zeg wat irri dat jij nu al hondsberoerd bent!! Hoop dat het snel wat minder wordt. Is het wel dragelijk? En van die grote memmen... heb ik net zo. Ik had al geen doperwtjes... :S ben benieuwd wat het gaat worden LOL @ Marlies; tis wat het dat je dochtertje zo sterk reageert op je schoonlmoeder... is het nu weer ok met haar? @ mimoki, kan me die insteek goed voorstellen. deed ik net zo. Ondanks dat ik wel in de gaten had dat lijf anders was dan anders. Kan vinger er niet zo opleggen, maar had sterk dat idee. Ik had een plekje op onderbuik ter hoogte van baarmoeder dat veel warmer aanvoelde als rest van de buik. Dat maakt dat ik dacht: volgens mij is het echt. Maar goed... nog een paar dagen en dan weet je het!
@Tooske vervelend dat je je soms zo beroerd voelt, maar ja dan wel weer met dikke tieten hahaha Ik heb ook pijn in de onderrug maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Voel verder niks alleen sinds gisteren af en toe zo'n zeurend ongi gevoel, dus het zal wel weer niks worden, maar goed je weet het niet eerder dan dat je getest hebt. Wel balen want had maandag die zs testen besteld maar gisteren niet binnen gekregen, nu moet ik wachten tot zaterdag en donderdagavond alsnog naar de winkel om een test te halen.
Das idd balen he dat de post niet komt bezorgen!!! Ik wilde een tegeltje bestellen met hierin een leuke tekst om het zo onze ouders te vertellen... Dat zal niet gaan meer helaas! Vrijdag en zaterdag gaan we het zeggen en de post werkt even niet. Ik snap het wel van hun kant, dat wel. Balen van mijn kant vind ik het nu ook even. Ach... volgende week weer post @ Igor, gelukkig zijn er ook testen bij KV te koop
Blue eyes, ja Blike kwam met de tip die van het kv 2 voor 5 euro, dus die ga ik dan ook nog maar halen vanavond. Ik snap de staking best, maar niet 3 dagen!!
Nou Tooske..hoop dat je niet al te veel beroerd gaat zijn! @ Blue Eyes : Roxeanne is weer happy...nouja happy...ze hoest nu d'r longen uit d'r lijfje maar is verder vrolijk. Mijn schoonloeder kan haar niet met rust laten wat dus een overprikkeld kind tot gevolg heeft. Zowel ik als Marco(is m'n man) hebbben regelmatig last van krullende tenen als zij in de buurt is. Toen wij gingen vertellen dat we zwanger waren hebben ze 4 T-shirt laten bedrukken met de tekst ojee ik wordt opa/ojee ik wordt oma Die shirts waren zwart met neon oranje bedrukking.
Blike; geen idee, ik weet het echt niet. Vorige week natuurlijk die enorme buikpijn gehad en daarna steeds trekkerig gevoel in mijn buik, zere rug maar geen zere borsten dit keer. Maar alles kan ook duiden op ongesteldheid en sinds gisteren af en toe zo'n zeurend ongi gevoel maar dan anders, beetje steekjes zeg maar en moe, kan uren slapen voor mijn gevoel. Dus tja het kan echt alle kanten op gaan, maar ga er maar vanuit van niet dan kan het alleen maar meevallen. Test vrijdag al omdat ik 's avonds met vriendinnen ga stappen (had ik al vaker verteld geloof ik) en als het dan positief is moet ik me echt ziek melden anders hebben ze me gelijk door