Igor, dat wil niet veel zeggen hoor dat je ongigevoel in je buik hebt, ten minste bij mij niet! Want de keren dat ik niet zwanger bleek had ik al een week voordat ik ongi moest worden last van mijn buik. En dat ws precies zo toen ik wel zwanger bleek! Nu nog altijd krampen en steken af en aan. Tsja, voel m echt beroerd af en toe, maar er zitten ook dagen tussen dat ik me iets beter voel. Ach, ik heb het er allemaal voor over hoor dames!!!! Wat leuk Blue Eyes zo'n tegeltje! Ik moet nog iets origineels verzinnen. Dus alle ideeën zijn welkom creatieve dames! Ja Igor, die van de Kruitvat 2 voor 5 zijn echt goed, want daar testte is 11 dagen na mijn ei al heel licht positief mee en met de test van Zwanger en Kids (die 4 dagen voor NOD te gebruiken zou moeten zijn) gaf 12 dagen na NOD nog niet positief! Dus ik zeg: rennen naar de Kruitvat Igor! Ik hoop zo dat je vrijdag niet mee kunt stappen haha! En Mimoki, mijn duimen draaien ook voor jou overuren meis!
@ Tooske; er staan onwijs veel leuke ideeen. Ff Googlen en dan kom je er wel uit. Zit er ook nog aan te denken om een cake te maken en dan glazuur erop en dan roze, blauwe en witte muisjes Maar deze ga ik haast zeker doen: Geachte heer, Geachte mevrouw Naar ik vernomen heb zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: "kleinkind". Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren. Mijn interesses gaan vooral uit naar: Spelen met mijn rammelaar, wandelingen, samen liedjes zingen, paardje rijden op opa's knie, naar de eendjes kijken met ons 3, ik blijf ook eens graag logeren, maar dan moet ge wel mijn bo'kes smeren. Ik zoek een lieve oma en opa met een onderscheiding op hun grootouderdiploma. Ik zal terug iets van me laten horen zodra ik ben geboren! Hoogachtend, Uw kleinkind in spe
Dat vind ik wel een stoere actie met die shirts!!! Lach me een ongeluk hier, gezien jullie relatie met hen hihihi Heftig hoor dat je trouwma je dochter niet met rust kan laten. In elk geval is het voor nu weer even klaar @ igor... vind het maar wat spannend!
whoeieeeeeeeeehhhhh ik zit op een roze wolk De echo was goed! Ze duwde dat ding in me ehhh dooss hihi en daar zag je gelijk het kloppend hartje ik ben nu 7 weken en 3 dagen en ik moet dus eerst de 21e in Hoorn nog een echo en dan de 29e in het AMC een echo en dan wordt er ook bloed geprikt voor combitest want tja ik ben toch 34 hihihi.. en dan 2 weken later weer een echo wat een straf hahahahahaha Ik geloof dat er om een buikfoto werd gevraagd hihi.. nou dat heb bij mij geen nut aangezien ik een speklaag heb
@ blue eyes, dit heb ik gegeven aan mijn ouders: Bekijk bijlage 113668 Ze snapten de hint meteen Die brief is trouwens ook fantastisch!! zelf bedacht??
Onze kruidvat heeft die testen niet :x Heb net heeeel goed gezocht.. irritant dus. Nou ja, nog een paar daajes wachten en dan toch maar met de cb. ik heb niet specifiek 1 plek die warm is, maar mijn hele buik is very warm Ik probeer mezelf niet gek te maken, bang voor teleurstelling, maar stiekem ben ik alles al aan het voorbereiden in mijn hoofd FF een rare vraag: is het nou in-nestelling of inne-stelling??? zit al een week het woord in mijn hoofd te zeggen.. word er gekvan. Oja, en is het als je echt zwanger bent niet ineens een heel realistisch idee? Dat je ineens niet meer terug kan (en ook niet wilt, maar de twijfel ff toeslaat??) Vroeg ik me gewoon ff af
Blue eyes; ik vind het ook best een beetje spannend weer, voel nu helemaal niks meer, maar zoals Tooske al zei; alle klachten of niet klachten lijken op elkaar of je nu zwanger bent of toch ongesteld moet worden Danitjuh wat fijn dat alles goed!!!! En nu een mooie banner uitzoeken Mimoki: het is in-nesteling, het ei nestelt zich in zeg maar.
gewoon een slagroomtaart van de HEMA, roze en blauwe muisjes en nog een mooie geboortekaart gekocht en daar de plaatjes uitgeknipt.
Wat crea-bea. En super leuk. in-nestelling leek mij ook het logischste, maar toch... irritant als het blijft spoken. Thanx!!!
Die taart ziet er erg lekker uit Ik laat als er 21 dec weer een echo is gemaakt.. cupcakjes maken met een baby erop met een roze/blauwe dekentje en dit zet ik dan als toetje neer met de kerst hihii
Oh wat heerlijk meis dat je echo goed was!!!! Geniet ervan he meis! Leuk dat jullie dmv de toetjes gaan vertellen dat je zwanger bent Blue Eyes, dat gedicht is ook grappig ja! En die taart lijkt net zo gekocht Blike Met kerst gaan we 's middags naar mijn zus waar iedereen dan is en 's avonds naar mijn schoonouders. Bij mijn zus zouden we allemaal iets te eten maken, dus ik denk dat ik het daarin verwerk. Daar verwachten ze het wel dat we vroeg of laat zwanger zijn. Mijn broer en zus hebben in totaal al 5 kinderen. En bij mijn schoonouders doen we het denk ik anders. Mijn schoonzusje is nu 12 weken zwanger na 2 miskramen en is eerste kleinkind aan hun kant. En ik denk niet dat mijn schoonouders het verwachten dat wij ook aan kinderen gaan beginnen. Dus ik denk dat ik bijvoorbeeld een rompertje ga kopen met de tekst 'jullie gaan het druk krijgen' ofzo iets haha. Ik zo eens even gaan googlen ja.
Igor ik ben pas gerustgesteld als de 12 weken om zijn en het is toch elke keer spannend om de echo weer te zien! Ben alleen bekaf meer niet .. ook bijna geen kwaaltje .. alleen in de ochtend welgeteld 5 min misselijk.. ze zeiden in het AMC dat het nog wel zou komen 8)
Hoi hoi, Ik typ dit even met mijn mobiel want mijn laptop is even weg hij komt mrg gelukkig weer terug er wordt windows7 opgezet en vista wordt eraf gehaald. Het is veel werk om op mijn mobiel alles terug te lezen maar mrg avond zal ik jullie allemaal terug schrijven. Het gaat goed met mij heb wat last van mn darmen en ik kan niet goed naar de wc heb vandaag een klisma gehad nou dat werkt wel hoor ik gs nu slapen want ik ben ook al een paar nachten misselijk geweest. Liefs wolkje