Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    goedmorgen,

ik heb iets doms: Mijn hoofdhuid begint zo zeer e doen... Gisteren onder de douche deden de spralen zelfs zeer.
    Beetje vaag, maar dit heeft zeker geen betekenis???

BTW, nog geen ongi op het spoor :D

2. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    net naar de wc geweest. had bruine afveeg (sorry) Dus hoop dat het bij afveg blijft en niet nog wel ongi word.... :(

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ohh hoop het inderdaad mimoki!!!!

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Mimoki, zere hoofdhuid zegt volgens mij niks, komt denk ik meer door de kou. Hopen inderdaad dat je niet ongi wordt, afwachten maar.

Hier wel iets zeurderig gevoel, maar hou goede hoop. Morgenvroeg testen.

5. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Danitjuh, ik vind het onwijs super voor je dat je echo goed was!!! En je hebt de komende weken nogal wat gepland staan zeg... poeh he wat fijn om die kleine zo regelmatig te kunnen bewonderen :)
    En je hebt al een mooie banner!!! Toppie toppie :) Dan komt de verschuiving in het lijstje naar de 'zwangeren' zeker ook snel dichtbij :D

@ Blike; wat een onwijs gave taart!!!! Die ga ik misschien wel maken in het superklein :) hihi Manlief komt later bij mijn ouders en moet dus nog even e.e.a. in de tas kunnen bewaren... maar echt onwijs mooie taart!

@ Innesteling: het is volgens mij ook het in-nesteling :) Ja zeker irritant als je er al een week niet over uit kunt ;)

@Igor; heb je al een afspreepkalender gemaakt?

@ Mimoki; tjonge wat ongelofelijk balen zeg dat ze bij jullie KV niet die 2v5 hebben.... hier in overvloed... je kan ook heel makkelijk bestellen bij Mat-Care, maar goed de post doet het even niet of maar deels :S In elk geval, net zoals de 2v5 testen en dan 'nog goedkoper en de volgende dag bezorgd, netjes en discreet...
    Oh meid lees nu dat je bruin afveeg hebt... hoop voor je dat het hier bij blijft!! Ik ga duimen!
    En zere hoofdhuid; misschien een andere shampoo gebruikt? Geiiriteerde hoofdhuid?

@ Ineens zwanger zijn: ik vond en vind eigenlijk dat het heel onwerkelijk is. Zeker die eerste dagen wilde ik het van de daken schreeuwen, maar das niet handig ivm werk en het is nog zo pril enz. Door het aan de telefoon aan HA en VK te zeggen werd het realistisch en na bezoek Moeders voor Moeders helemaal. Denk dat het na dit weekend een moment is van: nu is het écht. Na het delen van belangrijke familie. Verder is het voor mij nu al zo van: oeh euh ja... hmm ja die creme kan ik niet meer gebruiken, want zit hormonen in en euhm, mag ik dat nu eten of toch niet? en buikspieren trainen in sportschool,mag dat eigenlijk wel?
    En sinds deze week kan ik er niet meer omheen: ik bouw al extra spek op :S LOL van de ene kant natuurlijk super! Van de andere kant wordt het steeds moeilijker voor me houden dat ik zwanger ben. Al met al is het wel een te gek gevoel dat er een klein wurmpie in mijn buik groeit. hihi, raar hoor ;)

@ gedichtending: zelf van internet geplukt ;) volgens mij is het orgineel uit Vlaanderen, want er stond Bo'kes in... en dat kende ik niet. Nu wel ;) Bammetjes hihi

@ Wolkje; meid wat balen dat je darmen zo van streek zijn. Niets aan zeg!! Wel fijn dat het voor nu is opgelost door klysma.

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    dames, mij ei komt eraan!!!!
    Teststreep is al haast net zo donker als de controlestreep! :D
    Ben hier zóóóóó blij mee, was zo bang dat mijn cyclus door de MK nog langer zou worden, maar het is juist het tegendeel! Zit nog maar op dag 12!!!
    Gelukkig hebben we gisteravond nog even geklust!
    Dit betekend dat ik vóór de kerst nog mag gaan testen! :D
    oh ben zoo blij :D:D:D

7. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    WWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWW Blike, dat is goed nieuws!!! Ik word hier heel vrolijk van!! Enjoy today ;)

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    @Blue eyes..nee nog geen afstreepkalender :D

9. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    Yes yes, heb geen afveeg meer geha na die ene x vanmorgen.... En verder ok nog niks :D

Beter Blike, dat je cyclus 'normaal' is :D:D So happy 4 U.

Een andere shampoo? Heb hier nog nooit last van gehad met deze shampoo... nou ja We shall see....

Al een beetje extra spek Blue? Al in week 5?? Mooi op tijd ;)
    Als je een beetje buik krijgt, zet je dan een picca?

10. Sabrinaaa

Sabrinaaa Actief lid

26 dec 2009
    187
    0
    0
    Dag dames :) ik heb goed nieuws alleen geen baby nieuws, maar we mogen vanaf 27 december verhuizen :D
    heb er echt mega veel zin in.
    ook wel weer vreemd hoor zo'n groot huis en mijn eigen huisje achterlaten. maargoed heb vandaag formulier getekend om mijn woning op te zeggen en tv en stroom dus kom er nou niet meer onderuit haha 27december beginnen we met verhuizen.
    Dan kunnen we daarna ook rustig zwanger worden en de babykamer maken. Die wordt wel alvast behangen in de loop der tijd want mijn oppaskinderen komen hopelijk ook over de vloer soms.

We ''klussen'' nu ook om de dag of elke dag voor een baby :D
    Zit nu lekkerder in mijn vel en als ik in januari op plek zit helemaal :D

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Wat goed Sabrina, eindelijk jullie eigen huis en rust!! En dan op naar een baby!!

12. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd met jullie huissie!!!

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sabrina wat heerlijk meis, proficiat met jullie huisje! Kan me voorstellen dat je wat beter in je vel zit als alles lekker op zijn plek is.

Blike, YESSSSSSSS! Een ei is goed! Succes meid en ik duim zo voor je dat je mannetje weer raak schiet :D

Mimoki, nog geen rood is goed, ik duim zoooow voor je....

Wokje een klisma :$ Nou ja, zal vast wel opluchten ja :D

Blue Eyes: ik voel hetzelfde als jij! Helemaal in het begin vond ik het zo raar om te zeggen 'ik ben zwanger'. Alsof ik het zei en het dan over iemand anders ging ofzo, heel erg onwerkelijk in ieder geval. Begin wel steeds beetje meer aan het idee te wennen. Ik heb wel even gedacht zovan: oh, nu kan ik niet meer terug, t moet r straks ook uit (auw) en we gaan heel veel verantwoordelijkheid krijgen als we een kindje op de wereld zetten. Maar dat is maar heel even, we zijn er echt heel erg blij mee!!!!

Gisteravond heb ik 2 rompertjes besteld op internet, 1 voor mijn ouders met de tekst: 'Ervaren opa & oma gezocht!', omdat mijn ouders al 5 kleinkinderen hebben (plus nog 2 kinderen van de nieuwe vrouw van mijn broer). En voor mijn schoonouders met de tekst: 'Ope & oma gaan het druk krijgen!' omdat mijn schoonzusje nu net 12 weken zwanger is van hun eerste kleinkind haha! Dus ALS alles goed mag gaan willen we die met de kerst geven! Ik hoop het zo!

14. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    Tooske, super leuk idee met die teksten en die shirtjes.

15. gimena

gimena Niet meer actief

@sabrina GEFELICITEERD met het huisje :)

16. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    @Tooske leuk joh die rompertjes :)

@Mimoki; word jij ook al zenuwachtig? Ik nu wel een beetje, maar voel ook dingen dat ik denk volgens mij word ik gewoon ongesteld, we zullen het zien he.

17. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    Ja ik ben ook mega zenuwachtig....
    elke x als ik denk dat ik iets voel glijden denk ik: nee he.... toch niet... MAAR elke x is het loos alarm en niks aan de hand. Dus dan denk ik: Joehoe, het kan nog steeds zo zijn :D:D
    Denk dat ik een gat in de lucht zal springen! Zit er nu telkens aan te denken/ te fantaseren dat ik vriendlief bel, na een posi test naturlijk, en zeg dat hij gelijk naar huis moet komen. (Ben nog steeds halve dagen aan het werk dus vandaar).
    Ach ja, kan mijn hoofd niet telkens onder controle houden haha...

Heb jij ook een bepaalde scene in je hoofd?

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    haha ja ik zou de test eerst alleen doen en als ik dan zie dat ik zwanger ben zeggen; ik denk dat ik morgen moet testen dat ik zwanger ben en dan samen testen en dan ben ik heel benieuwd naar zijn gezichtsuitdrukking.

Of inderdaad als dat niet lukt wachten tot hij thuis komt en dan met de test naar hem toe lopen en zeggen; schat, ons leven gaat drastisch veranderen, dan weet hij genoeg :D (ook zonder dat ik de test laat zien)

19. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    Eerst de test alleen doen en de volgende dag samen lijkt me ook een goede optie, alleen denk ik niet dat mij het zou lukken om eht zo lang voor me te houden.

Jij test morgen al he? Wel drect ff melde wat de uitslag is he? Ik duim mega voor je en hoop dat ie positief is.

Ga straks kerststukje maken. Zo'n zin in :D Zometeen komt mijn dinnetje al, dus weet niet hoe laat ze er precies is (half 5 ongeveer vrij en dan nog hierheen) Ze mag me natuurlijk niet betrappen :p

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    ja ik ga morgenvroeg testen, laat het zo snel mogelijk weten maar moet om 10 uur bij vriendin zijn. Probeer ervoor en anders wordt het wat later

Deel Deze Pagina