@ Sabrinaaaa; wat gaaf voor je dat je nu een ander huis gevonden hebt! Ben erg blij voor je en nu kun je er flink tegenaan @ Igor, onwijs spannend zeg. Ik houd de site in de gaten morgen @ Mimoki; tof zeg dat het nu rustig is bij je...!! @ Tooske; supercool dat je die shirtjes gekocht hebt!! Oja; wat is een pica/picca? toch niet die 'niet eetbare dingen eten' verschijnselen? Lijkt me niets!
Igor, ik ben zo benieuwd.... En Mimoki, bij jou ook nog steeds geen rood, spannend hoor dames!!!! Geen idee wat dat is Blue Eyes?
Sabrina gefeliciteerd met je huisje. Moeten jullie veel opknappen? Tooske leuk idee om het te vertellen aan de opa's en oma's! Igor succes met testen morgen! Mimoki heb je een mooi kerststukje gemaakt??? Ik ga er altijd 1 kopen haahahaha... net zo makkelijk Gimena hoe is het met jou meid?? Blike oohhhh klustijd Blue ik ga binnenkort wel verhuizen naar het zwangerenlijstje
picca is foto. haha dus ook nieet eetbaar, alleen op een taart hahaha... Ja ben wel tevreden met mijn kerststukje. Heb eigenlijk2 vierkant taartje gemaakt met vilt en wol ed erom en dan zilveren vogeltjes erop en takjes en denneappels. Niet echt een kerststukje, maar 2 kleine winterstukjes. Nog steeds geen rode duives Hoop dat dat morgen en overmorgen ooknog niet zo is en dan denk ik dat ik zondag een est doe... Ofzo...
hoi dames ik ga lekker slapen want ik ben hartstikke moe. Mijn dochter was vannacht elk uur wakker pfff dus ik heb mijn slaap wel even nodig. Vanmiddag heb ik even geslapen en toen ik wakker werd was ik echt heel misselijk en kreeg ik steeds maagzuur omhoog En ook heb ik maar liefst 2 koortslippen erg frustrerend. ach ja zal wel door het weer komen denk ik. Ik heb ook weer het 1 en ander doorgelezen en hier wat reacties van mij. @danitjuh hoe gaat het met je ontsteking in je lies? Wat fijn dat je echo goed was. @gimena hoe gaat het met je? Deed het zeer je verstandskiezen, ik heb het een jaar geleden ook gedaan en heb er wel 2 weken last van gehad. @lan beterschap meid. Ik hoop dat je, je snel beter voelt. Doe lekker rustig aan! @blike1987 hoi gaat het nu met je? Mooie taart had je gemaakt zeg erg leuk bedacht. Ik hoop dat je hem weer snel mag gaan geven @igor spannend!! ik hou het in de gaten. groetjes en veel liefs
Beneden ligt er nieuwe laminaat in en is behangen. Wel wil ik een andere wc en andere tegels, want das oud. Boven moet alles nog behangen en ook op de vloer nog, en de trap. De douche ach kan een opknapbeurt gebruiken, maar verder ziet het er aardig uit en we beginnen bij onze slaapkamer en dan de hamsterkamer en als we er wonen de kinderkamer. We zien wel hoever we komen.
@wolkje deed dit wel zeer met eruit hallen omdat ze de verdoving onder niet goed hadden gezet 3 keer extra bij verdoofd geweest. verders niet zo veel last van. @dani prima hoor en met jou??
Nee nee nee... stomme rommel!!! Volgens mij is het weer niet gelukt dit keer... Grrr.... Alhoewel het alleen maar donkere rommel is tot nu toe (en nog niet veel). Kan het dan nog steeds??? Igor, ik hoop dat jij meer geluk hebt!
Mimoki;zolang je nog niet hevig ongesteld bent kan het nog steeds volgens mij. Ik heb wel eens gelezen dat vrouwen lang soort van spotting blijven houden.... hoop het voor je meid! Kop op
Picca is foto... aha! Nou wanneer het algemeen bekend is zal ik een buikfoto maken hihi, wilde ik toch al bij gaan houden... duss, komt goed!
Wolkje ondertussen is mijn lies zo goed als over! heb alleen nog een lichte zwelling maar dat moet mijn lichaam zelf oplossen. Jeetje om het uur wakker Ik vindt het al erg genoeg als ze hier om half 8 de voegen eruit aan het trillen zijn! Sabrina het zijn dus niet echt grote grote klussen. Maar wel leuk joh! Wij wonen hier nu ondertussen al ruim een jaar en we moeten nog steeds de trap doen Gimena ja het gaat wel hier. Druk met de ziekenhuisbezoeken.... Vandaag weer naar het AMC naar de nefroloog die wou me namelijk voor een zwangerschap behoeden tijdens de dialyse.. nou daar is ze mooi te laat mee Mimoki het hoeft nog niks te zeggen meid! Laat het maar gewoon oud bloed zijn! Blue hoe is het met jou? Al klachtjes?
Goedemorgen meiden, heb net getest maar allebei (van kv en zwanger en kids) witter dan wit en toch.....heb ook eigenlijk zondag pas NOD en ik ben nu ook ziekjes:x dus weet sowieso niet zeker of ik vanavond ga stappen. Geef de hoop nog niet op hoor, we wachten maar af tot maandag ofzo. Ik heb echt het idee dat de test en mijn gevoel niet kloppen met elkaar, maar ja een test liegt niet
@ Igor, het meissie, zo confronterend een witte test. Zeker wanneer je gevoel je wat anders zegt. En dan nu ook nog ziekjes... van de teleurstelling of los daarvan? Een avond met vriendinnen kan ook afleiding zijn Ik denk aan je in elk geval! @Danitjuh, je kan dus zwanger zijn én dialyseren? Zijn er extra risico's dat jij moet dialyseren voor de baby? @ Wolkje; pff elk uur wakker is geen grapje. Hoor het ook van vriendinnetje en dat is echt slopend! @ Hoe ik me voel... ja prima! En beetje gespannen aangezien we het vanavond aan mijn ouders en broer gaan zeggen IEEEHHH vind het eng hahahahahaha Verder very busy weekend, dus geen idee wanneer ik hier weer een kijkje kan nemen. Happy weekend voor jullie allemaal gewenst!
@Blue eyes, nee werd gisteren al niet lekker, zere keel stem kwijt, hoofdpijn oorpijn enz.....maar lees net op een ander forum dat Asun pas na 5 dagen overtijd positief heeft getest dus het kan nog alle kanten opgaan, ik geef nog niet op. En ik voel me echt anders, heb ook nog steeds geen zere borsten en dat heb ik anders 2 weken van te voren al, vanmorgen ook misselijk maar dat had ik vorige maand ook. Heel veel plezier met vertellen, spannend hoor!!
Jammer Igor dat je test nog niks heeft verteld. Hier weer hetzelfde drama als gisteren. 1x bruin en nu niks mer :S Beetje vaag. Maar ben nu wel emotioneler als anders... Me baas heeft me net verteld dat mijn contract niet word verlengd va januari.... K*TZOOI! Vond het werk echt heel leuk, maar was al wel aan het kijken naar iets anders omdat ik niet met mijn directe collega overweg kan. En had me zo voorgenomen niet erom te janken enzo.... Dat ging dus mis... Wou bijna zeggen, lekekr is dat, net nu ik probeer zwanger te worden krijgen we dit... Kan ik zeker de hele zooi weer vergeten? Maar dat heb ik maar niet gezegd. Hij vroeg of ie nog wat kon doen, tja... tuurlijk niet.. ja zorgen dat ik hetzelde geld hou.. Duhhh... Oja, maar ik was wel een leuke meid.. Waarom zeggen ze dat nou altijd? Daar heb ik toch niks aan? Heel misschien weet hij nog wel iets voor mij, maar daar komt ie maandag op terug. Ben benieuwd. Net vriendlief gebeld en die reageerde gelukkig heel lief, en houdt nog wel van me Nou ja, hopen dan maar dat ik heeel heel snel wat anders heb. Hebben we ook nog happy news??? Mijn lichaam voelt ook anders als anders, ben emotioneler, heb lage rugpijn en dan nog die vage bruinheid... Maar ben blij dat jullie denken dat het nog kan... Dan denk ik dat ook. (Toch nog een lichtpuntje vandaag )
@Mimoki, dat is balen zeg, wat deed je voor werk? Je kan er niks aan doen meid, lief dat je vriend zo lief reageerde. Ik ben nu best een beetje ziek, hoofdpijn, keelpijn, misselijk, spierpijn...dus tja alles wat ik nu voel heeft vooral daar mee te maken. Qua eventuele ongi voel ik nog helemaal niks, afgezien van mijn darmen dan die lekker opgeblazen zijn, zelfs geen zere borsten. Moet nu gewoon wachten tot maandag ofzo en misschien nog wel langer (of helemaal niet als ik zondag ongi word)
ik ben administratief medewerkster bij een makelaardij. Wel leuk werk hoor, altijd weer anders. Wel balen trouwens dat je ziekjes bent. En hoop dat je volgende testen knallen
Net op de wc trouwens weer een beetje bruine prut. Lijkt wel bloedmaar heel oud. En niks in inlegkruisje maar alleen met afvegen. Dus....