Nou klus-ze Tooske! Las iets over vage buren... Ik ga lekker op de bank kruipen, begin me nu gelukkig weer wat fitter te voelen.Door die verkoudheid dus ook maar 1x geklust in de vruchtbare periode Hopelijk was die ene keer ook genoeg
Pff.. toch niet naar de buren geweest vanaaf. Vriendlief vond Fifa 2011 op de PS3 te interessant... Grrr.. Zal morgen nog een keer een balletje opgooie... of overmorgen (als de stemming dan beter is) haha... Veel klusplezier Tooske!!!
Dank jullie dames! Baen Marlies, dat je niet lekker bent.... Nog even geduld dan Danitjuh, mogen jullie ook weer in actie komen
Goeiemiddag! Balen Mimoki.... Tjsa mannen.... Af en toe wil je ze wel achter het behang plakken hihi! Gister lekker bezig geweest (nou ja, vandaag want het was al 12 uur geweest vannacht). Hoop dat manlief vanavond ook nog wil, hij vind het zo snel een moetje worden, al issie wel gek op sex. Maar het is toch anders op de een of andere manier. Alsof ik hem rond mijn vruchtbare periode alleen maar nodig heb voor zijn zaad ofzo haha! Heb m ook niet gezegd dat ik een positieve ovutest had, dan blijft het nog een beetje in het midden haha! Vind ik gemakkelijker
Zwanger! Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld op denk ongeveer 8 juni In de ronde voor zwangerschap: Dawo - 1e ronde - NOD 25 sept - tweede kindje Gimena - 3e ronde -NOD 27 okt - 2e kindje Marlies85 -3e ronde - NOD 30 okt - tweede kindje Tooske- 3e ronde - NOD 1 nov - 1e kindje Blue Eyes - 2e ronde - NOD 6 nov - eerste kindje Wachtbankje Mimoki - 2e ronde - NOD 10 nov - eerste kindje bij Blue eyes op het wachtbankje Danitjuh - ronde ??? - NOD 13 nov- eerste kindje Blike 1987 - 3e ronde- NOD 15 nov- eerste kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje Wolkje81 - Yvon81 - Mijn NOD valt waarschijnlijk 1 dag later dan ik had geschat.
Ik ben hier! Vanavand gegeten bij de buurt en toen spelletjes gedaan. Gezelli! Nu snel bedje in en morgen aan de studie. Zal ZSP morgen regelmatig checken Slaap lekker!
Hoiiiiii meiden!! Hoe is het met jullie???? Hier druk maar wel goed hoor Mimoki, ik zit zelf met spelletjes op Facebook.... farmville enzo Al heb ik op dit moment totaal geen concetratie Bleu eyes succes morgen Hier zelf niet helemaal lekker in me velletje Voel van alles en wat dat dan ken zijn.. tsja geen idee... Ontzettend pijnelijke borsten.... zeurende pijn, maar ook nare steken en me borsten branden de hele dag door Me klieren zijn ook opgezet... Pijn in me onderbuik... ook zeurend.. waarbij ik gistere echt een soort van ongi-pijn heb gehad in de middag (duurde niet de hele middag ofzo) Misselijk.. begon in de namiddag ffies en toestraks begon het weer en blijft nu aanhouden Gisteren ineens van super vrolijk naar stront chago Heel erg moe en hoofdpijn.... Sommige dingen smaken me niet meer.... Mijn darmen rommelen en moet vaker naar de wc dan normaal... Dus of ik heb deze maand een normaal cyclus en dus een (kleine) kans dat het raak is... Of het is iets waarbij ik totaal geen idee heb wat het moet zijn... Aangezien ik normaal NOOIT voor mijn NOD zulke pijnelijke en brandende borsten heb.. (behalve bij beide zwangerschappen wat dus een voorbode was en beide keren een posi-test) Ohja en een vol gevoel in me onderbuik
Blike lief dat je reageert hihih Dat is het hem dus.... als ik een normale cyclus zou hebben deze maand zou ik rond de 27ste me NOD hebben.. Maar aangezien ik vorige cyclus een lengte had van 35 dagen (door ontpillen) Zou ik het dus nu echt niet weten
Hmm geen idee, heb nooit geen ei gevoeld.... Als ik dan links of rechts iets voelde (steekjes) dat was het ook in de gehele onderbuik.. (zeurende pijn) Dus weet niet of het dan me ei is.... En ik gebruik geen ovu-testen...