Ik sta voor een raadsel, heb een week na mijn 1e NOD dag 2 positieve ovutesten (geloofde de 1e niet dus denk doe er nog 1) Bekijk bijlage 116660 Kijk, hoe kan dat nou? Reageert ie ook ergens anders op?? Misschien omdat ik ziek ben geweest
@ Igor, geen idee of die testen ergens anders op reageren... heb echt geen verstand van die testen. Maar idd snel na je NOD dat je nu al positieve ovu testen hebt. Ik zou het er wel van nemen als ik jou was @ VK; vammorgen aldaar geweest voor een intake. Het voelt nu nog echter LOL. Bijzonder om het zo met iemand te delen die je niet kent, maar wel gaat volgen enzo. Wel vriendelijke VK en alle nodige uitleg gekregen. Heb gevraagd naar echo, echter deze doen ze echt pas rond 11-12 weken. Dan is het duidelijkst te zien hoe het met het kindje is. Ze willen de boel in de buik niet verstoren, want een echo levert onrust op. Er vormen zich belletjes enz. Prima dacht ik, dan wacht ik Volgende week krijgen we uitleg over alle echo's en testen die er mogelijk zijn. En dan wordt er een afspraak gemaakt voor echo. Ik heb even zitten kijken in agenda en dat zal zijn in de week van 17 januari. We zullen zien. Wel een tas mee met folders, goodies van zwitsal, tijdschrift enz Altijd leuk! In elk geval... en goed zwanger gevoel!
gaaf Blue eyes dat je bij de verloskundige bent geweest, voel je je nu al wat meer zwanger en meer echt?!! Inderdaad dan maar wachten met die echo, je wil de boel zeker niet verstoren. Ja ik vind het heel vreemd, heb de vraag ook maar gesteld aan de verloskundige hier
Kan me goed voorstellen dat je je vraag bij VK hier op de site hebt neergelegd. Hoop dat je snel antwoord hebt!
Ik ben blij Zooo mijn vriendin is bevallen van een prachtige meid genaamd Shanaya om 10 voor 4 en ik wist het 10 min daarna hahaahahaa
Danitjuh, proficiat met de dochter van je vriendin! Igor, das wel snel ja, maar kan wel hoor zo snel je ei, ik zou ook als een gek tekeer gaan als ik jou was haha! Blue Eyes, wat heerlijk dat je bij de vk bent geweest! Dus in januari je eerst echo, leuk om daarnaar uit te leven! Wij vanavond de eerste echo gehad, ennnnnnnn we hebben een hartje zien kloppen! Oh, ik ben zo opgelucht! Ze heeft gemeten en ad hand daarvan zegt ze dat ik 7 weken en 1 dag ben, zelf dacht ik precies 7 weken, dus dat klopt mooi! Z al zo even mijn uitgerekende datum aanpassen in de lijst, die is 9 aug ipv 7 aug. Ik ben persoonlijk heel blij dat ik deze echo zelf heb laten maken, bij de vk waar ik heen moet doen ze ook pas echo bij de 10-12 weken. Een aantal vriendinnen van mij zitten/zaten bij een vk praktijk, waar je eerst een echo krijgt rond de 6-7 weken en daarna pas je intake. Is eigenlijk veel prettiger natuurlijk, omdat je dan weet dat het goed zit. Maar het is dus overal anders. We kunnen het iig nu met een redelijk gerust hart vertellen met de kerst!
@Igor mijn ei was ook 3 dagen eerder. dus gewoon klusseren @tooske had gelezen dat je echo goed was! ben blij voor jullie. @Danitjuh gefeliciteerd erg mooie naam hopelijk maken de mama en Shanaya het goed TRUSTEN
Dank jullie wel dames! Tooske wat goed zeg de echo!!!! Nu kan je met een gerust hart kerst vieren! Ik was vandaag eindelijk pas eens om 10.15 wakker Heerlijk geen getril en gehammer 8) En dat doet een mens goed! Ik moet alleen nog wat boodschapjes doen voor de kerst en morgen de cupcakjes ophalen..
Mimoki wij gaan het vertellen dmv cupcakjes Ik zal er foto's van maken en dan laat ik ze 2e kerstdag hier zien! Pfff ik ben er ook achter gekomen dat ik vocht vasthoudt... :x dus ik zal straks tijdens de dialyse eventjes overleggen met de nefroloog. Ik heb altijd al gezegd.. ik krijg meer vocht naar binnen dan dat eruit moet! Maar neeeeeeeeee luisteren :x Ik ga vragen of ze tijdens de dialyse meer vocht willen ontrekken en dat ze eventjes contact opnemen met de nefroloog! Grrrrrrrrrr Waarom luisteren die mensen nou gewoon niet naar hun patienten :x:x:x:x Zo sorry hoor dat moest er ff uit! Wat een rust hier bij ons in de straat Ze zijn alleen even bezig geweest om het opvangdoek te verwijderen en meer niet 8) Ohhh jaa ineens ben ik de laatste dagen ook heel emotioneel Zelfs de kleinste dingen op de tv loop ik gewoon te janken! Ik zit er denk ik gewoon eventjes doorheen! Ook heel kutnieuws gehad over mijn schoonzusje... Ze was ook zwanger (10 weken) en kreeg te horen als ze b.v. niest dan dat haar baarmoederwand misschien wel open kon scheuren Ze is vandaag gecuriteerd. En daar kan ik dan ook weer om janken! pffffffff
Oh wat vreselijk Danitjuh voor je schoonzus.... Dat is echt om te janken ja! Dikke knuffel meis. En dan die artsen die niet eens naar je willen luisteren, emo van je hormonen, doe maar even lekker rustig aan jij! Mimoki, wij hebben rompertjes gekocht met tekst erop die we eerste kerstdag gaan geven! Jaaaaaaaaaaahhhhhhh bijna weekend, ben er ook zow aan toe, pfff....
He Danitjuh, wat heftig!! Maar door het hoesten nu een miskraam? Of was haar wand zo dun dat daarom voor curetage is gekozen? Ik vat m niet helemaal :S In elk geval vat ik wel dat het heftig is!
Ze had bijwijze van door hoesten een scheur in d'r baarmoeder kunnen krijgen dus uit voorzorg is ze gecuriteerd....
Danitjuh. minder dat je veel vocht vast blijft houden. erg voor je schoonzus. ik heb aan het begin wat af geniest in me zwangerschap nooit gehoord dat dat kon.
Haar baarmoederwand is op een gedeelte veelste dun.. het lijkt wel een vliesje zo dun.. vandaar dat een zwangerschap dan gevaarlijk is. Het is ongelovelijk rot voor hun! Ik heb net de cupcakjes opgehaald Ze zijn echt heeeel leuk geworden! Ik ga er foto's van maken en 2e kerstdag laat ik ze hier zien 8)
Oh wat vreselijk Danitjuh, dus waarschijnlijk zal een zwangerschap er nooit meer in zitten voor haar? Oh, ben heel benieuwd naar je cupcakejes! Wat leuk he om het eindelijk te kunnen vertellen! Ik kijk ook al zo uit naar morgen!
ooow leuk laat maar een foto zien hoe zo eruit zien erg benieuwt! Lieve dames! ik wens jullie een warme en gezellige feestdagen toe!
@Gimena, cool gedaan met dit letters! @ Danitjuh, wat heftig zeg. En is het idd zo wat Tooske zegt dat een zwangerschap er niet in zit voor haar of kan dat de dikte van baarmoeder verschillen per zwangerschap? En jij succces met je vocht! MOet je nu ook met feestdagen dialyseren? @ Meiden, onwijs mooie en WITTE Kerst gewenst Tot na de fijne Kerstdagen Liefs Blue