Hier is de ongi ook weer opgehoepeld dus 3x raden wat wij weer aan het doen zijn Danitjuh : spannend joh! Ik vond toen de 20 weken echo echt rete-spannend. Gimena: jawel hoor...wij zijn weer happy volgevreten mensen
hee ladies, hier geen bijzonderheden... nog steeds aan het wachten op een eitje.. of mijn ongi.. en denk dat ik die eerder ga krijgen
Hey dames, hier ook een goede kerst gehad. En raad eens welke vraag er zo als een voltreffer werd gesteld: 'Willen jullie ook kinderen?' gooide mijn oma zo ff in de lucht. Dus ik heel braaf: 'nu nog even neit, eerst alles goed voor elkaar. komt vanzelf' Ze moesten eens weten, haha... En ik wil het zo graag nu mijn oma er nog is. (ze is nu 75, en word begin januari 76) Wij zijn ook rustig aan de klus rond deze dagen, hoop dat het vanavond ook nog even gezellig word.
Dames die op hun eitjes wachten: klus ze straks! Igor, jij bent goed bezig geweest lees ik al wel en Marlies wat denk jij, rood weg, hup aan de slag! Danitjuh, geweldig die cupcakes! Blue Eyes, wat heerlijk dat de echo gepland staat. Echt iets om naar uit te leven! Wij vandaag intake bij de vk gehad. Stelt niet zoveel voor, heel vragen die je moet beantwoorden. Verder was bloeddruk goed. Allen moet ik nog een keer bloed laten prikken, omdat mijn ha niet had aangegeven dat ook op ijzer en op suiker geprikt moest worden, nou ja, morgenvroeg meteen maar effe doen. Verder kan ik de 12-weken echo gaan regelen, 1e week van februari en volgende afspraak bij vk is pas weer over 6 weken. Heerlijk om het eindelijk tegen iedereen te kunnen vertellen, iedereen reageert gelukkig erg leuk! Mijn moeder en schoonmoeder zijn ook nog steeds helemaal door het dolle en gaan ook allebei mee naar de 9 maanden beurs met met mijn schoonzusje en ik Trusten dames!
Zooooo ik ben me toch een partijtje opgelucht Ik was echt heeeeeel zenuwachtig en manlief zag dat aan mij Maar goed de echo-kop erop en hoppaaaaaaaaa daar was hij/zij dan Heerlijk aan het bewegen en schoppen en zwaaien Echt heeel leuk om te zien! Manlief zat helemaal te glunderen en toen dat werd nog breder toen we het hartje hoorden Jeetje wat ben ik blij dat alles goed is!!!!!! Helemaal in de wolken hihihi.. Daarna naar de gyn geweest en die had telefonisch contact met de nefroloog die een paar verdiepingen lager zit. En zij zei dat ik nu toch echt wel 6 keer per week moet gaan dialyseren! Ik zo ach wat maakt mij dat nou uit!!!!!! Ik weet waar ik het voor doe 8) Daarna nog van de afdeling een tas gehad met allerlei spulletjes cremetjes en badeendje daarna bloedprikken.. want wij gaan wel die combi-test laten doen ( al is het alleen maar om de echo ) Dus al met al waren we om half 1 weer buiten hahaahaa.. me moeder doodnerveus omdat het zolang duurde Die zag de bui alweer hangen Vanmiddag had ik weer een echo maar dan van mijn hart. Dus ik zat mooi in de echo's vandaag hahaha.. Daarna boodschappen gedaan en toen kon ik het niet laten om sokjes te kopen met i love papa erop Ik merk wel dat ik weer te veel heb gelopen want ik voel het gelijk weer trekken in me onderbuik! Dus nu heb ik 12 januari de 12 weken echo en 27 januari weer een echo pfffff wat een straf
@ Danitjuh, het lijkt wel een echo-regen bij jou wel fijn om je kleintje zo te volgen. En ben je per direct begonnen met 6xdialyseren per week? heb je dan een vaste dag vrij in de week? @ Tooske,wat leukom zo met je moederS en schoonzusje naar de 9maandebeurs te gaan En wat heerlijk dat het nu open is dat jullie zwanger zijn. Hier is dat nog even wachten op de 12 weken echo de 19e. Dan ga ik het ook zeggen op mijn nieuwe werk waar ik 1 januari start... best spannend dus. Maar ben blij dat het dan allemaal open is hoor pff best moeilijk om het voor me te houden. @ alle ei-zoekers... hoop dat die snel in zicht zijn en dan lekker aan de slag! @ Mimoki, wat geinig dat jouw oma dat ook heeft. Die van mij ook van de zomer LOL en die avond hebben we maar besloten ervoor te gaan ze is immers 87.5 en zou heel graag haar gezicht willen zien wanneer ze onze kleine op de arm heeft! @ en ik? Onwijs druk met deadline voor school. Dus daarom de komende week maar sporadisch hier op de site te vinden. Vermoeidheid speelt deels parten in de concentratie die ik kan vinden voor school. En begonnen op nieuwe werk van de week. Dus daar gaat nu ook energie naar toe. Los daarvan voel ik me goed. Vandaag uitleg over alle echo en onderzoekmogelijkheden. Wij gaan voor de 12 en 20 weken echo en laten de andere onderzoeken aan ons voorbij gaan. Nou meiden, tot schrijfs!
Blue ze moeten eerst overlegen met het team.. want geloof dat het moeilijk wordt om hier in Hoorn 6x te moeten dialyseren. Het fijne weet ik er niet meer van ze hebben het me wel verteld maar het blijft niet echt hangen Ik hoor hopelijk dinsdag wat meer. Nou en de eitjes mogen wat mij betreft nu wel komen dus kom maar op voor de mensen die ze nodig hebben!!!! Ohhh jaaa ik had weer wat 8) Ik was me mobiel kwijt.. ik zo waar is dat ding nou weer gebleven.... dus ik met mijn huisfoon bellen.. ligt dat ding in de koelkast hoe die daar nou weer gekomen is ik zou het echt niet weten
Ja Gimena zo´n zwitzal tasje er zit best wel veel info in! Leuk om te lezen Oh ja goodmoring trouwens 8) Ik ben tegenwoordig zo vroeg wakker :x 7 uur half 8 en dan heb ik het wel gehad
Goeiemorgen allemaal! @mimoki, oeh ja dat is altijd lastig hé? van die vragen... kreeg ik deze kerst ook van een tante van mij... begint het bij jullie niet al te kriebelen?? en ikke zo van "mwoa gaat wel" ze moest eens weten... @Tooske, waaah nog een keer bloed laten prikken? één keer lijkt me al vreselijk... bij 12 weken pas de eerste echo?? dat duurt dan nog best wel lang. Gezellig man, samen naar de negen maanden beurs!! @danitjuh, wat fijn dat alles goed was bij de echo! lijkt me inderdaad wel zenuwslopend! ennuh slimme actie met die telefoon
Hihihi mobiel in de koelkast....zou je soms zanger zijn Bloedprikken...ik heb een keer of 4 bloed moeten laten prikken tijdens de zwangerschap. Bij mij werdt ook nuchter geprikt voor de suikers vanwege mijn nogal aanwezige postuur Eitje...volgens de berekeningen zou die rond 4 januari moeten zijn. Heb ook al een paar keer de vraag gehad wanneer we voor nummer 2 gaan. Dan zeg ik maar gauw dat ik het zo nog wel prima vind en eerst nog ff wil genieten van m'n dochter.
ovutest van vanmorgen..... Bekijk bijlage 117865 Dit had ik eerlijk gezegt niet meer verwacht Lijkt er toch echt op dat mijn eitje er aan zit te komen... en dat op dag 33... vanmorgen toch nog maar even geklust
Blike, hup hup hup aan de slag jij!!!! 12 weken wordt trouwens onze 2e echo, eerste hebben we zelf geregeld en was met 7 weken, die was gelukkig helemaal goed! Bloed prikken is niet zo heel erg hoor, gewoon even de andere kant op kijken! Maar wel jammer dat mijn ha niet alles op het formulier had aangekruist. Als het niet hoeft liever niet te vaak prikken Danitjuh, wat heerlijk dat alles weer goed was met jullie kleintje! 6 dagen dialyseren, das wel heftig, maar inderdaad, ik snap je wel, je hebt het er gewoon voor over! Mimoki, gevoelig borsten? Welke fase van je cyclus zit je? Blue Eyes, zeker spannend zeg, nieuw werk druk met school en je mond moeten houden over iets wat je eigenlijk van de daken wil schreeuwen! Ik kan je vertellen, het is heerlijk om het eindelijk te kunnen vertellen! Fijn dat je je goed voelt, naast je moeheid dan.
@Tooske, net na de eisprong (volgens banner en iphone-applicatie, maar zonder ovutesten.) Is toch een goed teken? Of nu (nog) niet? Gisteren zijn de nagels binnengekomen, dus gister eerst mezelf proberen te plakken en acrylen... Toch wel lastig als je rechts bent en dan met links je rechter hand moet doen haha... Vanmiddag was mijn mams het slachtoffer, en de eerste hand was wel erg lastig en ook niet zo geweldig geworden, maar gelukkig werd de 2e beter.
Ik zet bij mezelf soms gelnagels. Heb ook een acrylset maar nog nooit gebruikt Ik zeg oefenen oefenen en nog eens oefenen.
@mimoki ruikt lekker he haha ik zet zelf ook nagels. nu dat je het zegt morge even nieuw set zetten is namelijk veel uitgroei. @hier 1e bloed spot gehad.waarschijnlijk eerder ongi.
JA, de geur is idd erg sterk. Wel leuk dat jullie dat ook allemaal doen. Hebben jullie nog tips om de scheidingslijn tussen wit en roze netjes strak te krijgen? Ze zijn bij mij wat wiebelewabbelig...