Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    Wel balen Gimena van je waarschijnlijke ongi... :(

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Gimena kan het geen innestelingsbloeding zijn?

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Mocht ik jullie vandaag niet meer spreken....

Ik wens jullie een knallend uiteinde en een goed, gezond en vooral vruchtbaar 2011!

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Marlies voor jou en de rest hetzelfde..heel veel geluk, liefde en nieuwe baby's in 2011!!!

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Iedereen een hele fijne jaarwisseling!

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat kl*te Gimena....

Mimoki, dat je gevoelige borsten hebt kan van alles betekenen. Ik had altijd rond mijn eisprong hele gevoelige tepels en in de weken na mijn ei ook gevoelige borsten. Dat had ik toen ik niet, maar ook toen ik wel zwanger bleek.... Fijn he dat het allemaal zo duidelijk is, NOT!

Iedereen een heel goed uiteinde!

7. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    Iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar !!! :D:D
    Dat eht veel goeds mag brengen

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning lady's :D

Ik wens jullie allemaal een heel gezond en gelukkig en vruchtbaar 2011! Dat er maar veel baby's bij mogen komen!

Het is nu half 10 en ik was al om 8 uur wakker :x Lag er om half 3 in dus ik ben niet echt te genieten ;) Ga straks ook weer lekker naar bed toe 8) Het was wel erg gezellig gister! Eerst dialyseren en daar kregen we allerlei hapjes dus dat was best wel lekker :p Daarna naar de oom van mijn man gegaan. Dus zat ik daar als enige Nederlander tussen de Afrikanen 8) Wel gezellig hoor. Dansen enz.. Veel eten :) Leuke foto's gemaakt dus kortom het was een gezellige avond!

Vanavond komt mijn vriendin die bevalllen is. Dus ook weer gezellig. En dan moet ik morgen weer dialyseren omdat er vandaag geen dialyse is.

Maandag weer naar school en dan ga ik vertellen aan de klas dat ik stop met school ivm de zwangerschap.

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Gelukkig Nieuwjaar allemaal :D
    Dat 2011 maar heel vruchtbaar mag zijn, met veel mooie babietjes!!

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    gelukkig nieuwjaar allemaal!! dat 2011 jullie veel goeds mag brengen

11. marlies85

marlies85 Niet meer actief

De beste wensen allemaal!

Zooo lag er om 03.30u in en om 07.00u was m'n dochter weer paraat ;)
    Gelukkig voel ik me niet zo heel brak. Ze heeft vannacht gewoon lekker doorgeslapen.

En heeft iedereen hier nog 10 vingers?

12. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, alle 10 nog present Marlies! Wij na 12-en nog op stap geweest, lag pas om half 6 in mijn bedje, pfff. Maar wel lekker uitgeslapen tot 12.00 uur en nu lekker in bad en op de bank!

Iedereen een heel vruchtbaar 2011 gewenst!

13. gimena

gimena Niet meer actief

gelukkig nieuw jaar nog dames :)

14. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!

Wij wensen jullie een grandioos fijn 2011 toe met veel vreugde vriendschap en vruchtbaarheid!

@ Tooske; balen dat je twee keer mag bloed prikken... is altijd zo jammer van je tijd. En ja... sta te popelen totdat ik het wereldkundig mag maken. Denk nog zo'n week of drie... dus dat is te overzien :) En de echo komt nu toch ook wel in zicht :)
    En nog wezen stappen tot in de vroege uurtjes... HOE doet je dat?! Ik trek dat echt niet meer LOL 1.30 uur was hier de max LOL

@ Gimena; wat balen van je eerste druppel rood :S En lees er verder niets meer over... is het gestopt meid? Hoop het voor je en dat 2011 een geweldige start voor jullie mag brengen!

@ Danitjuh; heb echt dikke schik gehad om die foon in je koelkast LOL hahahaha

@ mimoki; wow een positieve ovu test! Heb je het er van genomen?

@ Lan; toffe foto heb je!

Fijne dag allemaal!!

15. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blue Eyes, nog 3 weken, dat is te overzien ja. En je echo komt dus ook al dichterbij!

Ik voel me de laatste week best wel goed! Heb 's avond heerlijk op de bank gelegen met een dekentje en eenmaal op stap nog lekker gedanst! Maar op een gegeven moment had ik het wel echt gehad hoor.... Toen werd ik ook echt misselijk en duizelig en toen zijn we gegaan.

Jullie ook allemaal een hele fijne dag vandaag, nog even van genieten, morgen weer aan de bak, bleh....

16. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    moest eerst denken foto welke foto??? maaar je bedoelt mijn avater :) ja djayden kan zichzelf al achteruit op de auto zelf bewegen en schik dat ie dan heeft

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marlies wij hebben geen vuurwerk afgestoken.. vindt dat zonde van mijn geld hihii dus alle vingers zijn hier nog ;)

Gimena hoe is het nou is het bloed alweer gestopt???

Hier vandaag 11 weken :D en nog 10 nachtjes slapen hihi tot de volgende echo.. ben aan het aftellen ;)

Straks weer dialyseren ja op een zondag dat komt omdat ze op nieuwjaarsdag niet wouden (de mensen mochten kiezen) en de meeste stemmen gelden 8)

18. gimena

gimena Niet meer actief

ja het bloeden is gestopt :)

19. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    oh wow!

20. gimena

gimena Niet meer actief

was maar 1 dag met aantal dikke druppels en dat wacht het vandaag me NOD dus wel zien wel.
    hoop dat het nu een keer bingo is :)

Deel Deze Pagina