@ gimena, wat onwijs balen zeg!! Kun je ook pendelen voor jezelf? Waar kom je op uit? @ Tooske, dat heb ik idd net zo ja! @ wolkje, kom je naar het zwangerlijstje?
Zo ik zal effe weer wat komen strooien HCG HCG HCG HCG HCG HCGwant ik lees wel dat het nog steeds hard nodig is hier in dit clubje Hier gaat zwangerschap goed. Kruimeltje zit op de goede plek volgens de termijn en hartje hebben we gisteren weer gehoord. 24 jan controle gynacoloog en 20 weken echo. dus dan mogen we ons kruimeltje weer bewonderen en weten we eindelijk of jongen of meisje word ik zelf ben kilo afgevallen maar was niet heel erg ben toch te dik Tja wat willen jullie nog meer weten??
Misschien heb ik het al eens gevraagd Lan, maar had/ heb jij ook symptomen vor en na NOD? Wel fijn dat alles goed gaat Kun je het van buiten ook al goed zien?
even me cyclus langer gemaakt naar 33 dagen Zwanger Lan - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni Danitjuh -ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 24 juli 2011 Blue Eyes - eerste kindje voorzichtig zw - uitgerekend op 6 aug Tooske - 4e ronde - 1e kindje - uitgerekend op 7 augustus 2011 In de ronde voor zwangerschap: Wolkje - ronde ?? - NOD 2 dec - ... kindje Zwanger Mimoki - 5e ronde - NOD 12 Jan- eerste kindje Igor35 - 3e ronde - NOD 15 jan - 1e kindje Marlies85 - 5e ronde - NOD 23 dec - tweede kindje Blike1987- ronde 4 - NOD 14 januari- eerste kindje Sabrinaaa - ronde 13 - NOD... - eerste kindje Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje gimena - ronde 6 - NOD 8 feb 2e kindje Vlindertjes: Blike1987 - 5 weken
Hey Lan, fijn dat alles goed gaat. Ik vang ff wat HCG op, volgende week NOD...spannend zo vlak voor de wintersport of in de wintersport als het langer duurt...nou ja had 6 dagen een positieve ovutest deze maand dus ik hoop op een positief resultaat...hahaha Maar voel nu nog helemaal niks
Mijn borsten werden erg groot en gevoelig en dat zijn ze nu nog niet dat mijn man dat erg vind hoor Ohja en mijn tepels stonden eerder stijf hiih moet altijd opletten als ik ergens ben of mijn tepels neit naar voren staan voor de rest niet echt syptomen gehad behalve bij djayden toen was ik kotsziek en deed ik niets anders dan overgeven.. en buikje kan je ook al zien misschien da tmijn man mrogen tijd wil nemen om een foto te maken
Lan wat fijn dat alles goed zit! Voel je al wat bewegen?? Igor wanneer ga je op wintersport? Zo ik heb een manier gevonden om de lactulose in te nemen Ik doe het gewoon in een glas met limonadesiroop en aanlegen met water hahaahaha anders gaat het niet echt naar binnen
Gimena ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent! Digi knuf voor jou! Nou aan de tijd te zien kunnen jullie zien dat ik klaarwakker ben :x Grrrrrrrr ik ben wel heel moe hahaahaha... Ach zo meteen weer proberen!
Wacht maar tot je wat verder in de zwangerschap bent Danitjuh....dan kun je om de haverklap je bed uit om te piesen Ik kon er elke 2 uur uit daarvoor. He wat balen Gimena! Ik snap dat je teleurgesteld bent, heb dat zelf ook af en toe. * Dikke knuffel *
He meid, wat onwijs balen dat je lijf je voor je gevoel in de steek laat. Tuurlijk baal je daar ook van! Het hele proces van zwanger raken is ook een samenloop van allerlei omstandigheden waar jijzelf en je lijf soms niets aan kunnen doen. De zaadjes moeten nét op dat moment je eitje kunnen vinden. Het is nogal precisie werk. Volgens mij is de psyche heel sterk, dus ik hoop echt dat je snel weer een positieve vibe te pakken hebt en door kunt naar je volgende ei. Gelukkig is het weekend Tijd voor jezelf!
ik moet eerst naar een nieuwe huisarts. en dan vragen toch voor ene doorverwijzing. ivm dat ik 2 jaar er over gedaan om zwanger te mogen raken van sophie. na rond en na me ei heb ik zulke buikpijn. dus moet gewoon na gekeken worden.
Goh meid, dat wist ik niet!! NU snap ik wel dat je lijf je onzeker maakt, want je hebt het eerder meegemaakt. Goed dat je doorgestuurd wilt worden en dat er wordt gekeken of je ondersteuning kunt krijgen. Kop op meid, ik denk dat ik namens ons allemaal kan zeggen; we staan achter je!!!
Ik sluit mij helemaal blij Blue aan! Wij staan achter je en als je je ei kwijt wilt dan moet je dat gewoon doen! Wij zijn er toch om elkaar te steunen! Zo ik ben weer in slaap gevallen van half 7 tot 11 uur. Daarna boodschappen gedaan en nu eten en straks weer dialyseren. Morgen begint hier de grote schoonmaak! Ik heb het helemaal gehad met alle troep!
Soms denk ik heee ik voel wat! en daarna denk ik ik verbeeld het me. Maar ik weet dat placenta aan voorkant ligt dus kan zijn dat ik het later voel
Gimena, ik hoop dat je snel een doorverwijzing krijgt zodat je alles goed kunt laten nakijken! Lan, spannend hoor! Lijkt me heel bijzonder om je kind te kunnen voelen in je buik. Maar je voelt dat dus minder snel als de placenta aan de voorkant ligt? Heej Danitjuh, nachtbraker! Ik moet er nu al 1 keer per nacht uit om te piesen, vind dat al irritant, zal straks ook wel meer worden net als bij jou Marlies.... Ben vandaag bij mijn zus geweest, allemaal spullen van haar opgehaald, matrasje, badje met standaard, tummy tub echt heel relaxed, hoeven we dat allemaal niet nieuw te kopen.
Hey meiden, daar ben ik weer. Danitjuh ik ga 15 januari op wintersport, maar werd vanmorgen wakker met enorme buikpijn dus zal wel ongesteld worden. Eerder dan verwacht maar ja wanneer houdt je lichaam zich uberhaupt aan een schema. Had deze maand toch goede hoop, maar ja blijkbaar niet. Vanmiddag gaan we het zaad van mijn vriend testen en kijken wat daar uitkomt. Gimena kan me voorstellen dat je soms baalt van je lichaam, ik heb dat nu al. Kom op meis, wel goed dat je naar de huisarts gaat. Ik ga ook echt geen jaar wachten voordat ik aan de bel trek. Klinkt heel gek maar omdat ik al littekenweefsel op mijn baarmoedermond heb, mag de uitkomst van de zaadtest van mijn vriend eigenlijk wel 'verminderde kwaliteit' aangeven dan kunnen we nl gelijk naar de huisarts en doorverwezen worden. En laten ze dat zaad dan maar gelijk direct in de baarmoederholte spuiten, lekker dichtbij het ei. Het is bij mij gewoon moeilijk om als zaadje die hele weg af te leggen door het littekenweefsel. Nogmaals begrijp het niet verkeerd, maar ik denk dat dat mijn kansen wel vergroot. Het is alleen jammer dat huisartsen zeggen; ja ga het toch eerst maar een jaar proberen:x