Goedenmorgen.. of eigenlijk niet. Hier enorm aan het balen... Gistermiddag is er een bloed verschenen. Dacht eerst nog: Misschien is het maar een prop en dan voorbij, maar nee dus.... Gewoon 4 dagen te vroeg!!!! Verdorie, en dat terwijl er allerlei vage dingen waren. Ik hoop dat het bij jou anders is Igor. Denk dat ik volgende maand tooch maar van die ovutesten ga doen... Word er gek van dat me lichaam niet doet wat ik wil :'( Welke zijn het beste en wanneer begin je hiermee? Tof dat je allemaal spulletjes hebt gekregen Tooske. Wel makkelijk
Balen Mimoki, hier al wel wat lichtbruin slijmverlies maar verder nog niks. Meestal als ik krampen krijg heb ik gelijk helder rood bloed, maar ik zie het somber in. Had best goede hoop deze maand vooral omdat ik de afgelopen week zo moe was
Lan het zou natuurlijk goed kunnen dat je het al voelt maar niet zo ervaart?? Igor ik ben benieuwd naar de uitslag van de zaadtest! Mimoki pffff op naar de volgende ronde! knufffff... Even ego hoor maar joehoeeeeeeeeeeeeeeee 12 weken
joehoe Danitjuh gefeliciteerd!! Hier slijmerig bruinverlies maar geen bloed en geen krampen meer, alleen een licht zeurderig gevoel.
Danitjuh: proficiat met je eerste zwangerschaps-mijlpaal(is dat een woord?) Bleh...hier beginnen de vage buikpijntjes weer te komen en ik ben moehoehoe Dadelijk weer lekker teen mom kijken Ik ga er een in pyjama hijsen en op bed gooien.
Ja Teen-mom wil ik ook wel kijken. Maar helaas staat voetbal hierop :x Het wordt echt tijd voor een tv op de slaapkamer
ja of zijn hele korte bewegingkjes dat je denkt he ik voel wat maar te laat bent om bewust te voelen zeg maar... snappie
Goedemorgen dames. Ik hoop het zo voor je Igor... Echt lief van jullie reacties... Thanks. Wel leuk Lan en Dnaitjuhh dat jullie vanalles voelen. Wilik ook Ga straks naar een vriend die nu net zwanger is van de 2e.. pff... aan 1 kant heel leuk maar aan de andere kant... Heb haar ook al een hele tijd niet gesproken, en ineens wil ze afspreken. Hoop dat ik me nu niet verpraat. (Vorige week wel gebeurd.. ging over de pil vergeten... dus ik: nee die vergat ik nooit... Maar gelukkig heeft ze het niet gehoord gelukkig)
Oja, welke ovutesten zijn goed en goedkoop? En hoe werkt zoiets? en wanneer / op welke dag begin je hiermee? volgens mij had ik het al wel gevraagd, maar nog geen reactie... sorry voor de herhaling
geen flauw idee. gebruik ze niet wou dat ik je er mee kom helpen. gaat verder haar tas in pakken en naar me reiki opleiding.
Goedemorgen meiden, helaas toch een ongi gekomen:x was er gisteren al erg verdrietig van, stom he ben zo stoer maar ondertussen. Vriend was wel weer heel lief; hij zei komt wel goed meisje geef het de tijd, het komt vanzelf wel. Maar ja aankomende maand is ook al weg want dan zit mijn vriend precies in het buitenland in mijn vb periode, komt die pendel van gimena steeds dichter in de buurt nou ja op naar de volgende ronden, wel een korte ronde deze keer trouwens. De test doen we na mijn ongiperiode hebben we besloten, dan hebben we ook een paar dagen geen sex gehad. Zaterdag gaan we op vakantie dus dan doen we het waarschijnlijk vrijdagavond en dan maar hopen dat het goed is en dan kunnen we gewoon in de vakantie aan de klus (gaat vast goed komen met je ouders in de andere slaapkamer haha). Nou ja kan ik in ieder geval lekker apres skien. Mimoki ik gebruik die van matcare, werken prima, gaven vorige keer ook heel snel positieve test en dat klopt achteraf ook wel want ik ben nu al ongesteld.
@ mimoki, die van Matcare zijn goed geloof ik. Zelf nooit gebruikt overigens, de zwtesten zijn daar ook super van. En goedkoop. En supersnel verstuurd en discreet. Ik had de testen de volgende dag in huis.... dus wat wil je nog meer? Zie vaak wel een banner hier op de site en anders ff googlen. Succes! Meiden, ben nog niet helemaal fit en duik mijn bed in. Dag dag
Oh wat is dat balen Mimoki en Igor! Ik weet hoe jullie je voelen, telkens als die ongi er weer is baal je zo enorm.... Denk je waarom nu weer niet.... Komt t ooit nog wel? Maar hou hoop, gewoon even flink balen en er weer met frisse moed tegenaan gaan. Mimoki, ik gebruikte de dipsticks van Zwanger en Kids (alleen online te bestellen). Omdat je streepjes moet aflezen gebruikte ik er als ik dacht dat ie bijna positief was de digitale ovulatietesten van Clear Blue. Die zijn wel duur, maar heb je dan maar een paar nodig per maand. Je moet in een bekertje plassen (niet met ochtendurine en 2 uur van te voren niet drinken en plassen) en daar de dipstick inhouden. Dan komt er een controlestreep en een teststreep. Meestal is de teststreep er niet of heel licht. Meestal wordt ie als je ei nadert donkerder. Je hebt pas een positieve test als je teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep. Omdat het niet altijd 100% duidelijk is gebruikte ik bij twijfel een digitale test, die geeft namelijk een smily bij een positieve test, dus dat kan niet missen! Let op dat je ei springt binnen 24 tot 36 uur na je EERSTE positieve ovulatietest, dus 24-36 uur na het BEGIN van je LH-piek. Hoop dat je hier wat aan hebt
Heb morgen weer een echo, ben zo benieuwd! Als het goed is is er echt al een mensje te zien nu Danitjuh, 12 weken, wat heerlijk! Gimena, dat die ongi maar weer opzout, gewoon weer op naar je ei!
Blike ik lees dat je zwanger bent!!!! Gefeliciteerd en op naar een plakbeeb!!! Igor pffffff meid wat balen, en natuurlijk is het ff klote. Maar ik weet gewoon dat jullie zeker dit jaar zwanger gaan worden! Digge knuf!!!! Blue beterschap! Gimena kan je ook voorspellen wat het geslacht wordt??? @ hier: ik was vanmiddag om 14.00 naar bed gegaan en om 18.00 wakker geworden Daarna aardappel-anders gemaakt maar smaakte voor geen meter! Dus nu zo aan de kipsate met brood
thanx voor de superuitleg Tooske. en de rest natuurlijk ook Hier is de ongi gelukig al een heel stuk afgezakt. Pff... Vanmiddag ff naar vriendin geweest en ze is nu 10 week zwanger. Echt goed te zien (is haar 2e). En ik ben zooo jaloers. Maar heb me dit keer niet verpraat haha... Terwijl we het er toch heel veel ovr hebben gehad... Over haar vorige en de komende.. en heb haar allerlei vage dingen gevraagd, maar ach... Als Gimena's pendel klopt zou januari onze kmaand zijn Hoop so. Volgens vriendlief moet ik er minder mee bezig zijn en ook die vriendin zei dat. Ze zijn 2 jaar bezig geweest en toen ze het had 'opgegeven' was ze prompt zwanger... Nou ja we zien wel....