Net een domme actie gedaan Aangezien ik niet weet wanneer mijn NOD is en ik ergens het gevoel heb dat het raak is (lees hierboven mijn klachten) Als ik deze maand een normale cyclus zou hebben, zou ik 27ste ongeveer mijn NOD hebben... er dan dus een kans bestaat dat het raak is.. (maar te vroeg voor een test) Heb ik dus net een test gedaan... stom stom stom natuurlijk... aangezien het nu te vroeg is om te testen.. Was er dus ook niets te zien.... (logisch) Ik ben niet teleurgesteld hoor Had alleen gehoopt om wat meer rust in me lijf en hoofd te krijgen... maar helaas. (tot ik de duivels op bezoek krijg of de kwalen/pijntjes meer worden) Denk omdat ik weet dat het te vroeg was, dat ik daardoor dus ook geen rust krijg met een nega-test.. Het is niet dat ik alsmaar bezig ben met zwanger worden, heb 2 meiden waar ik vollop mee bezig ben, me mannetje, werken, vrienden en dan nog ergens tijd voor mezelf... Heb ik ook zeker geen haast om zwanger te worden of te willen zijn.. alles komt, wanneer het komt.. tijd zat Het is meer dat ik hoopte met een (nega)test op wat meer rust en het 'remmen' van eventuele phantoom-symptomen zeg maar... voor het geval die er nu zouden zijn... (aangezien je van alles kan voelen vanuit je 'hoofd' zeg maar en niet van kwalen die er ook echt zijn) Maar... kwalen zijn zoals ze zijn.... zelfs gisteren met werken me 100% op me werk gericht zodat ik dus niet de welbekende phantoom-kwalen zou hebben... (dus contineu stil staan bij pijntjes en kwaaltjes)...... Maar de brandende en pijnelijke (.)(.) bleven en de pijnelijke \_/ (onderbuik ) dus ook.... dus phantoom-kwalen zullen het niet zijn toch??? Tuurlijk kan het van alles zijn en dus ook gewoon de (naderende) rode duivels.. maar de (.)(.) zijn voor mij (ergens) al tekens genoeg dat er geen rode duivels aan zullen komen (voor zover deze kwaal overeen komt met de vorige zw.schappen)
@Jasey Spannend die borsten dat herken ik wel heb ik beide keren ook gehad... Hier gaat het rustig nog 1 week en dan mag ik naar vk.. Inmiddels via mp een hele gave wandelwagen voor 2 kindjes gevonden. Niet zo'n tandem maar een quinny freestyle duowagen dus lekkere dikke banden die er ook af kunnen en ik kan van de wagen een kinderwagen maken voor 1 kindje of voor 2 kindjes nu maar hopen dat ik hem na het weekend mag halen!!!
@jasey81, oeh balen meid een negatieve test. Vervelend dat je niet weet wanneer je NOD is... zou voor de zekerheid gewoon uitgaan van je langste cyclus. En als je daar vanuit gaat is een positieve test natuurlijk logisch Je kunt niets anders doen dan gewoon afwachten meid... ik duim voor je!!! @Lan, oeh spannend over een week naar de VK! Cool zo'n dubbele kinderwagen!
Hierrrrr ben ik Weet niet meer wie het vroeg maar ik speel ook Happy Harvest..en Pet Party Spannend Jasey81! En Lan heeft een mooie kinderwagen gescoord
Onwijs spannend Jasey!!!! Gaaf Lan dat je al een coole kinderwagen hebt gescoord! Hier net ei gehad, dus weer wachten.... Dit keer niet elke dag geklust rond mijn ei, maar zondagochtend, maandag op dinsdag nacht, en vanmiddag. Denk dat ik afgelopen nacht mijn ei heb gehad. Eens kijken of dit wil werken haha! Iig wel meer kans op kwalitatief beter zaad. Nou ja, kunnen niet meer doen dan wachten eej
@ Jasay;Oooh Jasay, net in ons midden en je weet ons nu al te boeien hihi ben echt onwijs nieuwsgierig wat er uit gaat rollen! Wat een tekens geven je lichaam af zeg. Als ik het lees denk ik zwanger, maar goed dat is aan de testen om het met zekerheid te zeggen. En dat je getest hebt snap ik heel erg goed, zou ik net zo doen LOL. Maar goed. Nu dus idd 'wachten' totdat.... Succes in elk geval! @ Lan; cool zo'n wagen! Hoop het voor je. MP is marktplaats? En over een week naar VK, spannend? Of ben je er heel relaxed onder? Kun je het voor je houden of wil je het al van de daken schreeuwen? Hier de herfst in huis gehaald Mooie kaarsen op tafel en huis ingericht met herfst assecoires Ikke blij hihi Bis morgen
Jasey ik ben ook zo'n stuk ongeduld. En dan vraag je je later af: was t nuttig om te testen? En dan is het antwoord dus nee. En toch blijven doen he hahahaha! Ik hoop t ook Marlies.... Hoe staat het er met jou voor momenteel?
@Lan, van harte trouwens!! Ik weet niet hoever je nu bent maar super leuk joh!! En een duo-wagen is toch super handig!! @Blike, ach het is niet erg joh.... Ik wist al van te voren dat het een nega uitslag zougeven.... maar toch doen hahahahahah En heb er ook geen haast bij om perse NU zwanger te zijn.. Het is meer dat die kwaaltjes zo irri te omcijferen zijn.. Al geven sommige kwaaltjes wel meer teken van zw.schap dan een naderende ongie.. Maar hoe is het verder met jouw?? @Marlies, hoe is het met jouw en je kleine meisie??? @Gimena, dank je wel Hoe is het ook met jouw en je meisie??? nog ffies en je kleine meissie is ook alweer 1 jaar zeg... @Tooske, SPANNEND!!! hoop dat het raak is bij je aangezien er toch genoeg fun is geweest hihihihi Wordt weer spannend!!! en zo te zien heb je zelf geen idee wanneer je NOD is... En ik ongeduldig?? hahaha valt wel mee het is meer dat ik wil weten wat al die kwaaltjes betekenen.... @Blue Eyes, hihihi goeie binnenkomer he (of het nu wel of niet raak is hahah) Ja dat heb ik dus ook.... zeker door mijn (.)(.) die zo 'raar' doen.. En er is gisteren nog een 'rare' teken geweest... Gisteren fun gehad (zoals wij dat noemen hahaha) en na het hoogtepunt (bloos) heb ik dik een kwartier a half uur met een verkrampte BM gezeten... wat overigens normaalniet het geval is.. Dat gebeurde enkel tijdens de zw.schappen van de meiden... En wat super gezellig joh de kaarsjes enzo Hier ook al een tijdje geleden gezellig gemaakt met kaarsjes enzo.. En afgelopen weekend dingentjes opgehangen voor Halloween Enne heb vandaag weer testen 2v5 van de KV gekocht Nu nog ffies wachten tot ik ontplof van nieuwschierigheid en zenuwen hahahahahah al ga ik het zoiezo niet vanavond doen Of de kwaaltjes moeten ineens meer/erger worden... Had wel net toen ik het vuilnis buiten zetten steken in mijn liezen (geen erge steken hoor )
oeh spannend voor je jasey! Ik heb gisteren en vandaag de hele tijd wat kleine steekjes in mijn baarmoeder, echt geen idee wat dit kan zijn. Mjin ong is twee dagen geleden al gestopt en mijn eisprong duurt nog wel twee weken. Geen idee wat dit kan zijn :S
Dat is ook wel vaag zeg :S 1 ding scheelt als het 'niets-te-betekennen-steekjes-zijn' is het in ieder geval niet rond je ei of rond je NOD
Goeiemorgen! Met mij en de kleine meid gaat het goed hoor. @ Tooske: hier boobs die een beetje gevoelig aan het worden zijn en steeds een soort van krampachtige pijn bij de baarvaar maar ik ga nergens van uit hoor..noem het struisvogelpolitiek
@yasey goed hoor dank je ja klopt 1 dag en 1 maand en ons meisje is 1 jaar gaat veelste snel. hoe gaat het nu met jou?
Ja inderdaag mp is marktplaats kort altijd af haha. Ik vind spannend vooral omdat ik zo anders voel dan de eerste keer. DE vorige keer was ik doodziek en nu niet en danvind ik raar en de twijfel slaat dan toe want zit het wel goed en waar zijn de symtomen,.. Ik wil het al van de daken chreeuwen sommige wetren het ook. mijn beste vriendin en vriendin die ook zwanger is en mijn ouders, zussen en schoonouders..
Gimena en Marlies wat gaat de tijd snel joh!!!! Lan, lastig he als je het nog ffies voor je houdt voor sommige! Wanneer wil je het aan de rest van de wereld laten weten?? Met mij gaat het wel... Nogsteeds pijn aan mijn (.)(.) en krampen in me onderbuik... vaker plassen en vaker naar de wc voor nr 2 Terwijl ik normaal maar 1 keer per dag voor nr 2 naar de wc moet..... Heb gisteren dus kv 2 voor 5 euro gekocht.. maar kon me nog bedwingen hihihihi Zal morgen of anders zaterdag worden met testen (anders nog later als ik me er rustig onder voel Wel heb ik straie op mijn borsten en die zijn dus normaal wit (zo ongeveer) en nu zijn mijn straie dus paars.. echt vaag... En volgens mij zijn mijn tepels wat groter.. maar ken ook gezichtbedrog wezen