Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lan ik strooi wel ff met je mee hoor :D

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Zal ik ook ff strooien? :D

HCG HCG HCG HCG

Oe Tooske, je bent al 12 weken

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    dank je voor e hulp marlies en Danitjuh :)
    Hoop dat de meiden snel zwanger worden....

weet nog god hoe het is om bij de laatste te horen in de rij... Vorige jaar zat ik ook bij groepje en was ik de laatste pffff wat voelde ik me rot... En nu ben ik de eerste! dus meiden je ziet komt allemaal goed :)

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ja de vakantie was super en we hebben heerlijk genoten, nu 3 dagen werken en dan naar maleisië :D

Bedankt voor alle HCG, we wachten het rustig af. Ik ben er op het moment niet zo mee bezig en deze maand is toch verkeken. We hebben het afgelopen week (zaterdag) 1x gedaan, tijdens de wintersport niet is ook een beetje gek als je ouders in de kamer ernaast slapen en zaterdag moest ik ook mijn vriend alweer naar Schiphol brengen. En mijn ei is nu al geweest als het goed is.

Ik ben trouwens wel heel erg emotioneel, ik jank overal om maar kan niet zwanger zijn want ik ben gewoon ongesteld geweest

5. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    Hey hey,

hier alles ok.
    Me buikpijn is gelukkig over.
    We hebben dit weekend 2x geklust!!! WOW!! (is uniek bij ons)

Morgenochtend naar het UWV, blegh... geen zin in maar ja.
    Heb net mijn inschrijfformulier ingestturd voor die nagelcursus (acryl) en begin dan 1 februari! Ben benieuwd. Hoop dat het niet tegen gaat vallen... ivm de kosten...

Hoe is het met de zwangeren? Kwaaltjes?
    Igor, jammer dat jullie kans 'vergooid' is. Maar je weet maar nooit natuurlijk. Misschien zat die goede zwemmer wel net bij die ene keer.
    Had vorige week ook een gevoel van.. zal ik het stiekem wel zijn? Ondanks de ongi, maar helaas... De test was negatief.
    Hopen dat het deze ronde raak zal zijn. (Volgens Gimena haar pandel zou het januari 2011 zijn dus hopen dat het klopt.)

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Igor wat een straf zeg je gaat donderdag gewoon weer op vakantie :D Heerlijk meid geniet ervan zou ik zeggen!

Mimoki wat fijn dat je buikpijn over is! En hopelijk heb jij gewoon een posi test in je handen! Hoelang moet je nog wachten tot testen?

Ik heb weer een irischeque (20) van mijn oude stage gehad 8) dit was nog een verlaat kerstkadootje :D Dus ik ben weer naar prenatal geweest hihi En heb daar een setje van Nijntje gekocht :D Helemaal verliefd op het pakje!

Straks moet manlief naar school en ik heb besloten om patat te gaan eten! Heb geen zin om te koken :) Manlief heeft toch een eigen saus gemaakt en ik heb daar geen trek in!

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Danitjuh jammie frietjes niks mis mee:D eet smakelijk vast

Ik heb het zeker goed voor elkaar, dat is dan weer een voordeel als je vriend veel in het buitenland zit.

Leuk dat je je cheque weer goed besteed hebt, dat zijn dan hele leuke verlate kerstcadeaus

Mimoki, ga er geen test aan wagen, we wachten rustig af, moet ergens 5 februari ongesteld worden volgens mij.

8. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    Ik ook rond die tijd.
    Wel leuk idd dat je nu makkelijk naar het buitenland kan. blijft hij dat ook doen, nadat jullie een kindje krijgen? Lijkt me dan behoorlijk zwaar als hij er af en toe niet is. Of zijn het altijd korte periodes?

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Igor dat had je verteld ja, dat je ook nog naar Maleisie zou gaan meteen na je wintersport! Heerlijk hoor, geniet er van he meid! Deze maand waarschijnlijk niet, nou ja, volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen he.

Marlies, ja alweer 12 weken ja!!!! Begint nu wel een beetje op te schieten. Hopelijk krijg ik snel meer energie. Mijn buikje begint zich nu toch wel te tonen, ´s morgens valt t niet op, maar ´s avonds des te meer!

So, wat geweldig Mimoki! Heerlijk gevoel moet dat zijn dat jullie je kansen optimaal hebben benut :D Nu maar weer afwachten dus....

Ik doe ook nog even mee met strooien:
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Tooske nee deze maand wordt hem niet, maar aan de andere kant 1 zaadje en heel veel gestrooi met HCG hahaha...nou ja ik ben wel reeel, het is een hele hele hele kleine kans, zeg maar gerust nihil. Dus maar snel ongi worden en nieuwe ronde.

Super dat het met jou allemaal goed gaat, wat vliegt de tijd dan.

Mimoki, het is maximaal 2 weken dat hij weg is, meestal 1 week dus dat valt mee. Het valt hem wel steeds zwaarder dat wel en als we een kindje krijgen; tja het hoort wel bij zijn functie en hij moet ook gaan ook van mij, het hoort bij hem en maakt hem een leuker mens, anders wordt hij heel onrustig en dat is minder leuk. en dit is alleen maar positief bedoeld hoor, want ik heb echt de tofste en liefste vent die ik maar kan wensen.

11. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Wij gaan eind mei begin juni ff een weekje naar Lloret de mar :)

Heb net de afspraken bij de verloskundige gemaakt :D

16 februari de eerste echo en 21 februari de intake :)

12. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Oh wow wat super!!! Fijn dat alle afspraken staan :)
    Liefs Blue Eyes

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat de afspraken staan Marlies! En een heerlijk vooruitzicht in mei/juni nog effe weg naar de zon. Wij gaan in april ook nog een week/anderhalve week naar de zon, denk dat het een van de Canarische Eilanden wordt, omdat we daar de meeste kans op lekker weer hebben :D

14. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    ik wil ook op vakantie :'( Maar zit er ws niet in doordat ik momenteel geen werk heb...
    Dus hopen op2 wondertjes :D:D

gister zei ik dat ik zo graag mama wilde zijn. Zegt me vriend: Nu geen centen en dan ook nog mama willen zijn? We zien wel, als het gebeurd gebeurd het... :'( Dipje.. snik snik...
    Maar ik blijf gewoon heel hard hopen. hij heeft het in ieder geval niet helemaal op de handrem gezet :D

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Marlies super dat de eerste afspraken staan...joehoe!!

Tooske Canarische eilanden is altijd goed, of Egypte heb je ook altijd mooi weer.

Mimoki dat is niet zo heel leuk zeggen van je vriend, wil dit zeggen dat het allemaal op een laag pitje komt te staan? Straks kan je toch mooi met de nageltjes beginnen?

16. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    Ja daarom. Weet neit precies wat ie wil, maar we stoppen in elk geval niet. Gelukkig.
    Heb vannacht alweergedromd dat we 2 kindjes kregen....
    Weet iemand wat eht betekend als je telkens over kinderen krijgen of zwanger zijn in je droom betekend? En of dit uberhaubt iets kan betekenen?

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimoki, dat je er veel over droomt wil volgens mij zeggen dat je er heel erg mee bezig bent, maar dat is helemaal niet gek natuurlijk. Wel jammer dat je vriend wat terughoudend is, probeer eens goed met m te praten anders en zet jullie financien eens op een rijtje, met de verwachtte kosten voor een kindje, misschien kun je op die manier meer duidelijkheid voor hem EN voor jezelf scheppen? Heel veel succes meid.

Igor, ja Egypte is inderdaad ook zeker met het weer ja, thnx voor de tip! Hoe gaat het verder met jou?

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Tooske met mij alles prima, laatste dagje werken en dan morgen weer op vakantie. Ik ben rusig in afwachting wanneer ik ongesteld word.

Mimoki ik denk ook dat het betekend dat je er heel veel mee bezig bent. Ik zit ook op een ander forum en daar zag ik allemaal foto's van ovutesten en ik droomde van de week spontaan dat ik een positieve zs test had, nou dat zou wel heel bijzonder zijn deze maand :D

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Igor fijne vakantie nummer 2 hahahaah Geniet ervan!

Whoehoeeeeeeeeeeee ik heb mijn etos zwanger box binnen :D

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    thnx Danitjuh gaat helemaal goed komen.

Tot volgende week meiden

Deel Deze Pagina