Af en toe een beetje misselijk, vreemd genoeg begint dat steeds als ik heb gegeten. En wat sneller moe. We hebben besloten om het dit weekend tegen mijn ouders en schoonouders te gaan vertellen.Zaterdag zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd en gaan we uiteten, gezien die misselijkheid die steeds na het eten opduikt hebben we maar besloten het als een cadeau te brengen tussen het hoofd en nagerecht En zondag gaan we dan maar bij mijn schoonouders 'op de koffie'.
Marlies spannend hoor vertellen Ik zit weer een lekker ouderwets te schransen appeltaart en chips .. wat een combinatie zeg hahahaahahahaha
Marlies ik lust echt geen zure bommen hihihi... Maarehhhh slagroom hahahaha dat zal er wel ingaan hoor
Oei daar ben je Gimena Hoe gaat het met je??? @hier: Zooo ik ben weer terug Helemaal geweldig. Beeb was erg eigenwijs en lag half met het ruggentje naar ons toe Erg bewegelijk dat wel en verder zag het er allemaal goed uit! Ze zei dat het nu ongeveer 100 gram weegt Helaas konden we niet zien wat het wordt aangezien de navelstreng tussen de beentjes lag. Ach ja volgende week weer een herkansing Mijn peet-dochtertje zat helemaal in het tv-scherm zo prachtig vond ze het hahaha en mijn vriendin die is helemaal in love Zo nu heerlijk op de bank met een stuk appeltaart 8)
Hier nog in afwachting. Volgende week mijn NOD... ik weet niet wat ik moet denken. Afgelopen maanden tlkens last van mijn rug, maa rnu nog niet... En heb vorige week die rare buikpijn gehad... Vorige maand ook last van me boobies, maar nu ook niet... Dus denk dat er niks zit, maar ja wie weet.... Hoop het natuurlijk wel mega
Laten we mee hopen Nog wat HCG astublieft Zo ik heb net boodschapjes gedaan en afgewassen en nu doet me rug pijn Maar eigenlijk wil ik nog schoonmaken hihi..
*grabbelt wat HGC bijelkaar* Rustig aan Danitjuh. Ja Gimena, wat goed Wat is jouw gevoel? Hoop dat mijn dagen kloppen. Vorige keer was ik 4 dagen eerder ongi... Lekker irritant Had net wel hele dikke afscheiding (sorry) Zegt dat iets? Is dat goed of slecht?
Igor fijne vakantie nog, maar denk dat je al weg bent Gimena, hoe is het met je meis? Mimoki, wat spannend he weer wachten op die (hopelijk NIET rode) dag. Dikke afscheiding, weet niet of dat wat zegt. Ik heb sinds ik zwanger ben wel meer afscheiding, is juist wat wateriger bij mij, maar dat is pas na de eerste 4 weken zo. Danitjuh, hmmm, ik heb ook zin in appeltaart!!!! Marlies, wat ontzettend leuk dat jullie het gaan vertellen, dat is zo leuk om te doen! Balen dat je misselijk bent na het eten. Bij mij is de misselijkheid nu gelukkig al minder, en alleen nog heeeel moe.
@mim. ik heb algemeen veel afscheiding niet echt prettig. misschien bij jou wel een teken. hier betwijfel ik het nog een beetje of het een zwangerschap teken is. erg leuk dat we gelijk lopen dan heb je een cyclus van 31 dagen?? ik heb geen flauw idee dat het raar is. ik heb het gevoel van nee. @tooske goed hoor dank je voor het vragen! je hebt al je 1e mijlpaal behaalt!!
Gimena en Mimoki ik hoop het zo voor jullie! @ hier .. weer eens bekaf ben blij dat het morgen zondag is! ik ga heerlijk uitslapen en nog eens slapen Net hier bezoek gehad was erg gezellig Nu maar ff wat eten en dan weer klaarmaken voor de dialyse en vanavond gelijk door naar verjaardag van een vriendin! Fijne dag meiden!
Hier gaan we dadelijk naar mijn ouders. Om 17.00u gaan we lekker uiteten...en ik zit nog steeds in dubio of ik nu al zal vertellen ja of nee
Hey dames, hier nu iets minder afscheiding gelukkig. (of niet) Heb nu steeds met hoesten en niezen las van mijn linkerlies. Ook en soort spierpijn in mijn billen. Heel vaag, maar misschien beeld ik eht me allemaal in. En Marlies? Heb je het verteld??? Hoe reageerden ze?