Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Jep, we hebben het verteld :D Die reactie van m'n moeder was ge-wel-dig! hahaha

En m'n schoonouders, nou die reageerde iets minder uitbundig zeg maar.

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    he Mimoki, ik herken veel wat je schrijft!
    Sinds ik weet dat ik zwanger ben weet ik ook dat ik werkloos was. In die tijd wel een baan gevonden en woensdag ben ik ontslagen, omdat ik zwanger ben. Ook hier dus financieel een flinke dipper en natuurlijk een ongelofelijke teleurstelling te verwerken. Gelukkig kan ik zeggen dat ik niet tof behandeld ben bij laatste werkgever en ik er niet rauwig om ben dat ik ontslagen ben. De manier waarop is gewoon onrespectvol. De kinderen en collega's mis ik wel hoor!
    Dus ik weet wat je nu doormaakt. Het is een onzekere tijd om zwanger te worden, echter kon ik mijn wens niet meer uitstellen want die was te groot geworden!

Kop op meid, de zon gaat echt weer schijnen :)

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    ff ego hoor: ik heb net ff contact gehad met de huisartsenpost. Ik heb namelijk zo'n hoge hartslag :x en dat voelt zo niet lekker. Nu moet ik morgen in het ziekenhuis overleggen wat ik daaraan kan gaan doen. Dus wordt vervolgt....Verder ook nog eens verkouden en hoofdpijn dus ik hoop dat het snel voorbij gaat!

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zwanger
    Lan
    - 1ste ronde - tweede kindje - uitgeteld 10 juni
    Danitjuh -ronde 3 - eerste kindje - uitgerekend 24 juli 2011
    Blue Eyes - eerste kindje voorzichtig zw - uitgerekend op 6 aug
    Tooske - 4e ronde - 1e kindje - uitgerekend op 7 augustus 2011
    Marlies85 - 2e kindje - uitgerekend op 27 september 2011
    In de ronde voor zwangerschap:
    Wolkje - ronde ?? - NOD 2 dec - ... kindje Zwanger
    Mimoki - 6e ronde - NOD 8 Feb - eerste kindje
    Igor35 - 2e (officiele) ronde - NOD 15 jan - 1e kindje
    Blike1987- ronde 4 - NOD 31 december - eerste kindje
    Sabrinaaa - ronde 13 - NOD... - eerste kindje
    Jasey81 - 2e ronde - NOD ?? - derde kindje
    Gimena - 6e ronde -NOD 8feb- 2e kindje 33 dagen?
    Cherry27 - 1e ronde - NOD 30 jan - 1e kindje
    Vlindertjes:
    Blike1987 - 5 weken

Ik heb de laatste lijst weer ff te voorschijn getoverd 8) Hij stond op pagina 123 ;)

Wolkje wil je ook naar het zwangere lijstje?

Blike kletst eigenlijk niet echt meer mee hier :(

De rest klopt nog allemaal????

5. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb bij mij 'voorzichtig' weggehaald ;)

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hahahaa ja Blue dat voorzichtig kan je inderdaag beter weghalen :D Eventjes afwachten wat de andere meiden ervan vinden. Want er staan geloof ik nog meer op die niet hier echt meer meekletsen :(

@hier: Weer was het afvalstof in mijn bloed gezakt :D nu is hij 10 ;) Ben ik echt blij mee hihihihi Misschien mag ik straks wel een keertje een uurtje korter dialyseren :D Ga er niet vanuit hoor hahahahaha maar ja dromen kan altijd toch ;) Wel is mijn HB gezakt naar 5.5 dus ik zal wel aan de wielrennersdope moeten :) Mijn dokter gaat de gynaecoloog opbellen om te vragen of ik weer mag starten met een betablokker want die hartslag komt waarschijnlijk ook daardoor dat hij te hoog is. Dus dat hoor ik morgen wel weer! En woensdag weer naar het AMC voor een echo hihi wat een straf zeg! Hopelijk ligt beeb nu wel helemaal goed en kunnen we alles goed bekijken! 2 vriendinnen gaan mee :D en na afloop gaan we langs de KFC :)

7. gimena

gimena Niet meer actief

van mijn klopt de lijstje wel :D

8. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Van mij ook :)

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marlies wat leuk dat jullie het verteld hebben en wat leuk dat je moeder geweldig reageerde! En je schoonloeders, tsja, beetje jammer....

Danitjuh, wat balend at je een hoge hartslag hebt. Dat is een bekende zwangerschapskwaal toch?

Bij klopt ook alles nog op het lijstje :D Hier nog steeds heeeel erg moe, ik wordt er zelf gewoon irritant van. De dagen werken zijn echt heel erg zwaar, heb as vrijdag vrijgenomen, zodat ik wat meer lucht heb en meer rust kan nemen. Ik hoop zo dat ik snel wat meer energie krijg, want ik ben dit dus helemaal niet gewend, ben zo gewend om veel te ondernemen ook door de week 's avonds. Nou ja, het komt zoals t komt ;)

10. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    Hoi dames,

@Marlies, tof dat jullie het hebben verteld en je moeders reactie. Van je schoonouders idd wat minder maar misschien komt dat nog.

Mijn gegevens in lijst kloppen ook nog.

@hier. Beetje vaag... Heb ineens vanaf vanmiddag oranje-achtige afveeg (heel klein beetje maar) en in broekje niks. Wel een beetje vaag want zit 8 dagen voor nod volgens mijn iphoneapp...
    Ingesteld op 31daven cyclus dus dat zou heeeel vreemd zijn.
    Iemand enig idee wat het kan zijn?

Liefs

11. gimena

gimena Niet meer actief

ik zou toch echt zeggen innesteling.
    of een adertje opgehaald met de sex van een dag ervaar op de zelfde dag

12. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He Danitjuh, is die zwangerbox van Etos leuk? Wat zit er in?

13. gimena

gimena Niet meer actief

heeel veeel boekjes :) en je wordt leuk opgebeld ;):p (was doen de tijd bij mijn :p)

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Wat zit er in de etosbox hahahaa ff denken zover mijn hersens meewerken!

- buikbalsem
    - avent fles
    - speen
    - knuffeltje
    - heel veel boekjes
    - 2 pampers met kortingsbonnen

Als ik wat vergeten ben vergeef me hoor hahahahahahaah

Hier ik wordt gewoon gek van mijn eigen lichaam :x Is het ene over begint het andere :x en dan heb ik het niet eens over zwangerschapkwaaltjes :x Ik kan nu weer niet op me been staan, me linkerbeen wel te verstaan. Het zit in me knie. Aan de voorkant van de knieschijf naar beneden richting het zachte gedeelte! Dus zo maar ff de huisarts bellen pffff

15. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

tnx :)

Oeh wat vervelend dat nu je knie op speelt. MIsschien door hormonen en dat je weefsels minder taai worden? Ik ga woensdag naar fysio, ik vermoed start van BI... ff afwachten dus

16. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    Wat een leuke doos (en dit bedoel ik niet verkeerd) en ook gewoon nuttig.
    Wil ik ook zo graag :D
    Heb weer wat buikpijn, maar ja zal wel weer over gaan.
    In spanning afwachtend op volgende week.
    oranje-achtig spul is ff weer over gelukkig. Heb wel een heel erg opgezette buik. Pff...
    Eerste cursusdag ging best wel goed. Begon vanmorgen alleen wel K*T, want had een lekke band :'(
    Dus ik in de stress... Kon wel janken!!! (Heb ik heel stiekem ook gedaan) *Alles liep in de soep! Maar paps en mams warenzo lief om te komen en mocht hun auto mee (met mams, want die was proefkonijn) en paps heeft ff mijn band gewisseld. Dus nu kopen dat ie niet lek is, maar gewon leeg doordat ik volgens mij verkeerd van de oprit af ging (hebben zo'n leuke border waar ik volgens mij halfgebakken overreed)

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blue, dat zou wel kl*te zijn als je bi zou krijgen.... Hoop het niet voor je meis!

Gimena, deze keer blijft je ongi weg, ik voel het aan mijn (vrucht) water!

Danitjuh, balen van je knie, hoop dat t niks ernstigs is. Ik ben niet zo van die dozen (klinkt wel grappig :D), ik heb nooit zo'n zin dat ik opgebeld wordt enzo. Heb er wel een van de babydump, daar heb ik gewoon alleen mijn naam ingevuld op de bon, zonder mijn verdere gegevens ;)

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Bue nee toch beginnende BI ik hoop het niet voor je!

Mimoki aardig van je vader dat hij je band wisselde! en dat jij de auto mocht lenen! Wat voor cursus heb je?

Tooske je kan toch een fake-nummer opgeven dat hoor ik vaker hihihi

Ik heb de dokter gesproken in het ziekenhuis en helaas heb ik dus een slijmbeursontsteking in me knie :x Dus Prednison verhoging en paracetamol en krukken en ijspacks daarmee moet ik het doen :(

Maar goed ik laat me niet tegenhouden hoor morgen weer een echo hihihi

19. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Groningen
    Neeeeeee!!!!!!!!!!!
    Ik weet het neit hoor, maar ineens heb ik een papiertje vol bruin bloed!!!! Geen slijm, alleen vloeibaar bruin bloed (?)
    Maar het is 6 dagen tevroeg :(:(:(
    Als het nu maar niet doorzet ofzo!!!! Kan het dan nog??
    Ik wil dit niet, ik wil dit niet, ik wil dit NIET!!!!!!!

(Sorry, moest er ff uit)

20. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Oeh wat een frustratie meid! Goed dat je het er uit gegooid hebt!
    Hoe is het nu met je bruinverlies?

Deel Deze Pagina