Mimoki het hoeft niks te betekenen he! Hou hoop! Knuffel! Ik heb de echo gehad en het was weer super en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we krijgen een Jongen Ik ben zo blij! Lag daar gewoon te huilen hihihi... Daarna door gegaan naar KFC Heerlijk gegeten en voor manlief hotwings meegenomen. Ook had mijn vriendin al kadootjes meegenomen hihi.. Heb Badeendjes gekregen en een trekbeest, een bestekset en een boek van baby's 1e jaar Naar huis gegaan en aan manlief de echo laten zien, maar hij snapte er geen reet van hahaahahahaha.. Dus ik zeg we krijgen een jongen! Hij zo neeee echt niet 8) dus ik laten zien hoe dat op de echo staat en dat het echt een piemeltje is en dat je dat bij de meisjes niet kan zien Hij helemaal blij hahahahaa Grote smile op zijn gezicht We hebben de roepnaam van onze spruit al vast staan. Ik heb mijn zinnen daarop gezet en hij vondt het na overleg wel goed! (kan nog veranderen hoor) Hij heeft de 2 andere namen erbij gedaan!
Net ff gecheckt. Niks meer (alleen een klein drupje bij afvegen. In inlegkruisje ook alleen een klein plekje. Hoop dat het nu opgerot is. Wat kan dit zijn (geweest)? Gefeliciteerd danitjuh met je little boy!!!
net aalweer alleen met afveeg. We zulen zien of er vandaag ng mer vloeit... Grrr... Als het innesteling is, is het toch juist goed???
Goedemorgen ladies, ik ben weer terug en heb het heerlijk gehad!! Ik ben gisteren al ongesteld geworden op dag 22???? Licht bloed verlies, geen stukken of klodders of wat dan ook, heel vreemd en veel te vroeg maar ja, komt misschien door het reizen/tijdverschil geen idee. Nog wel hele zere borsten en tepels. Maar goed deze maand was sowieso al verkeken, maar vind dit wel raar. Ga straks alles even lezen en reageren hoor.
Hey meiden, Goeie vakantie gehad igor? Heeee een Jochie op komst bij Danitjuh Geen idee Mimoki, vervelend dat een lichaam je zo gek kan maken he @ Hier : ik kreeg dinsdagochtend bloedverlies(alleen bij afvegen en niet helderrood) en buikpijn.Woensdag idem...vandaag werdt het bloed steeds minder en heb een soort gespannen gevoel in m'n onderbuik en liezen. Gister contact gehad met de verloskundige....zoals ik al dacht, dit is niet gunstig en zit dus te kijken met een dreigende miskraam Nu is het afwachten wanneer het op gang gaat komen of er moet een wonder gebeuren.Duimen jullie mee voor een wonder?
Danitjuh, wat heerlijk dat jullie een zoon krijgen! Mimoki, ik zou ook heel misschien zeggen innesteling, maar het kan ook niets onverklaarbaars zijn hoor.... Igor, was het leuk met vriendlief daar? Jij al dag 22, das wel vroeg.... Ik heb ook eens op dag 26 al ongi gehad hoor, dus het kan heel erg wisselen. Marlies nee!!!! Heb je al een echo gehad om te laten kijken wat er aan de hand is? Dan kunnen ze misschien wel wat meer zien? Ik hoop zo voor je dat alles goed gaat, ik duim heel hard voor je meid! En leef ook erg met je mee, dikke knuffel!
Gimena dank je wel! Marlies jeetje meis, het kan ook gewoon nog wat oud bloed zijn he! Hoop echt dat het gewoon blijf zitten! Dikke knuffel! Tooske dank je wel! Het moet nog eventjes doordringen hoor 8)
duim duim voor marlies. Hier alleen no steed smet afvegen en heel af en toe als ik een tijdje op mijn knieeen zit een dotje. Maar innesteling is toch juist goed???
Kom op meid!!! Op een ander forum heb ik een wonder meegemaakt waarin iedereen, ook VK en HA, hadden aangegeven dat het MK was aangezien er bloedverlies was enz enz enz. Echter zij is nu over de 20 weken en alles is goed met de baby. Heb hoop, je koppie is heel sterk! Stilstaan bij MK en de verwerking daarvan kan altijd nog. Nu je koppie houden op zwangerschap!!! Ik duim met je mee, kop op Marlies je kan het!
Balen Marlies, dat ze nu nog geen echo doen. Hoe voel je je vandaag? @hier: in de war.... nu ineens een beetje rood!!! Zou het dan toch ongi zijn? Maar dat s ineens (met gister en eergister erbij) 6 dagen te vroeg zijn!!! Dan was deze ronde maar 26 dagen!!! Ok, hier ff mijn cyclussen op een rij: 36-33-32-33-29 Dan is 26 toch ineens heel vaag!!!???? Pff.... ik weet het even niet meer. Heb ook klein beetje vaag gevoel in mijn buik, maar anders als anders. Kan ik nog hoop hebben? Of zal het echt verkeken zijn deze keer?
he lieve Mimoki, wat kan een mens zich een vragen stellen he! Hoe jou lijf in elkaar steekt weet jijzelf het beste. En wat betreft je cyclussen... je bent van 33 naar 29 gegaan en nu naar 26. Wat waren je cyclussen voor de anti conceptie? Kan zijn dat je lijf nu na een half jaar zijn oude draad op pakt? En qua signalen van bloed, innesteling, bruinverlies enz enz enz heb ik geen verstand.. kan je niet verder helpen. Ik denk dat afleiding zoeken en zo de dag door komen en zien hoe het gaat de beste oplossing is. Denk ook aan jou!
@ Dani; super voor je dat je een jongen krijgt! En heb met je mee gelachen om reactie van vriendlief hihihi, zo heerlijk als een man blij kan zijn he! @ Igor, welkom terug. En jij ook vervroegd ongesteld? @ Tooske, hoe is het met jou? @ hier, klachten BI zijn weer vertrokken. Preventief naar fysio en ik ga bij aangrenzende sportschool sporten om bepaalde spiergroepen te versterken. Altijd goed natuurlijk Hoe is het met de rest van de meiden? Weekend voor de deur?
Hoi meiden, Marlies ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat beebje blijft plakken, kom op meid hou de moed erin. Mimoki ik ben ook veel te vroeg ongesteld geworden dus ja het kan maar zo blijkbaar. Bij mij komt het waarschijnlijk door reizen/tijdsverschil enz. Maar ik heb nog steeds zulke zere borsten en had geen klodders of slijm bij het bloed, alleen maar waterig bloed zeg maar. En als ik nu rond mijn tepels op mijn borsten druk..AU AU AU!! Danitjuh leuk een jongetje, stoer hoor!
Thanx Blue en Igor. Is het bij jou geen innestelling geweest dan Igor??? Ja en het eerder ongie vind ik erg vervelend (als dat het is). Ik heb ook nog geen klodders.... Zit te twijfelen... @ Blue, eigenlijk weet ik niet meer wat mijn cyclussen toen waren... ben 10/11 jaar aan de pil geweest.... heb nu wel mega alast van acne.... dereden waarom ik toen aan de pil ging... dus daar kan ik niks aan afleiden... Zouden jullie toch een testje er tegenaan gooien of toch maar niet??? Ben zo bang dat ie negtief is.... (maar ja da's dan wel duidelijk) Snap er ff niks meer van
Mimoki ik zou echt wachten met testen tot maandag! Anders ben je zo teleurgesteld! Blue ja mannen he Hij is nog steeds ondersteboven hahahaaha Oh ja het is niet vriendlief maar manlief we zijn al bijna 3 jaar getrouwd Gohhhhh de bouwvakkers belden echt precies om 7 uur aan :x Nu wat gaatjes boren en maandag gaan ze al de ramen vervangen! Tenminste het glas dan. En als dat erin zit worden de kozijnen geschildert. Dan is het alleen nog de buitenkant wat gedaan moet worden. Wij kunnen dan vanaf volgende week aan de grote schoonmaak want tja dat heb ik nu niet gedaan. Al dat stof wat naar binnen komt met de deuren open. Dus dan heerlijk een schoon huis! Heerlijk!