@ Mimoki: ik had steeds een cyclus van rond de 30 dagen en toen opeens 23 dagen. Even kijken of het doorzet
Heb nog wel bloedverlies en eigenlijk helemaal geen buikpijn op het moment. Gister halfweg de middag tot met gisteravond zelfs geen bloedverlies gehad...toen ik terug kwam van de hond uitlaten was het weer prijs. Dus ik weet het even allemaal niet meer eigenlijk. ....sorry voor m'n gezeur.
geeft niks Marlies, kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Ben je niks verloren qua propje of veel slijm oid?
ok, ik geef het op.... Ben voor 99% zeker dat het toch ongie is.... Verdorie!!!!! En marlies, het is geen gezeur! We zijn er toch om elkaar te steunen? Ik 'zeur' ook, maar eht is prettig dat je je gedachten met een ander kan delen en er zijn/haar mening over kan geven. Toch?
oh wat jammer Mimoki, op naar de volgende ronde. En tuurlijk kan iedereen hier alles delen, daar is een forum voor toch?
Marlies jij kan je ei kwijt bij ons (iedereen eigenlijk) dat is toch normaal! Kan je niet in het ziekenhuis een echo laten maken? Mimoki ben je nu ongie Nee toch op naar de volgende ronde! Knuffel meiden!
Marlies, jeej, wat moet dit slopend zijn die onzekerheid, is het nou wel goed of toch niet.... Ik duim heel erg hard voor je dat je beebje nog steeds goed plakt en veilig en gezond in jouw buik zit. Heel veel sterkte meid in deze onzekere periode en hou ons op de hoogte he. En zeuren bestaat hier niet!!!! Mimoki, wat balen dat je toch ongi bent geworden. Ja, je lichaam kan rare dingen doen. Ik heb ook een cyclus gehad dat ik al 8 dagen na mijn eisprong ongesteld werd, toen dacht ik ook hallo, hoe kan dit nou weer! Op naar de volgende ronde meid, dikke knuffel! Igor jij ook al te vroeg, wat kunnen lichamen toch raar doen he, ook voor jou een dikke knuffel! Blue, hoe gaat het met jou? Hier morgen 14 weken, begint al beetje op te schieten. Buikje is nog minimaal, maar wel zichtbaar als je het weet. Mijn tieten zijn volgens mij weer gegroeid, echt niet normaal zeg.... Vriendlief kan het echt niet laten om er heel de dag aan te zitten hihi
@Gimena, ongie? En lees ik goed dat jullei een pauze hebben ingelast? Hier is het gelukkig weer over...(zo goed als)
Gimena nee toch hebben jullie nu een time-out? Zo ik ben weer thuis van een middag/avond eten eten en nog eens eten Heerlijk zeg hahahahaa Nu bekaf dus vroeg naar bed!
Goedemorgen meiden, wat lees ik toch allemaal.... klinkt niet heel hoopvol zeg. Ongesteld, tussentijdse bloedingen, buikpijnen, tekenen van MK... Ik wens jullie meiden het beste toe! Kop op, vind je kracht en dan kun je weer verder. Denk aan jullie!!
Sorry maar moet gewoon ff klagen! Zooo ik ben het echt helemaal zat met de bouwvakkers :x Vanmorgen om 7 uur stonden ze al binnen met gereedschap en hopppa binnen noo-time de ramen eruit. Was ongeveer 11 graden bij ons thuis Dus toen ik terug kwam van de dialyse had ik zoiets van jaaaaa toedeloeeeeeee hier ga ik echt niet in zitten! Dus ik me moeder gebeld en zijn we naar het winkelcentrum geweest Moest toch ff naar de bibliotheek boeken lenen op mijn moeders pasje Toen ff naar Deen geweest melk gehaald Die is morgen toch weer op 1.5 liter Toen langs Hans Textiel daar zagen we schattige sokjes met BOY erop dus me moeder die gekocht voor mij Door naar de Etos naar de Avent flessen gekeken. Door naar Bentex daar 2 leuke shirtjes gekregen van mijn moeder! In blauw en grijs voor 6 euro, was namelijk afgesprijsd En toen naar me moeders huis ff op internet gekeken voor een muursticker die ik weer gezien heb Door naar mijn oma daar lekker koppie thee gedaan Dus ik dacht om kwart voor 5 laat ik eens naar huis gaan de bouwvakkers zullen wel weg zijn. Nou dat waren ze ook maar die sukkels hebben gewoon vanaf half 4 de voordeur open laten staan :x Dus iedereen had gewoon naar binnen kunnen wandelen en alles weg kunnen halen:x Ze hadden toch de deur kunnen dichtdoen of zie ik dat nou verkeerd! Grrrrrr ze krijgen dit morgen ook echt te horen van mij! Zo nu heerlijk op de bank en vroeg naar bed hahahahahahaa
Hey hey, ook de 2e cursusdag ging goed Hier wat vaag. Heb ineens bruinverlies. Eergister helemaal niks meer en gister ineens mega bruinverlies !! Vandaag ook nog een beetje maar gelukkig al wel minder... Stom lichaam!!! Nog nooit gehad dat er ineens nog rommel kwam. Ook goed neiuws!!! We krijgen een buurmeisje of jongentje Is ons gisteravond verteld. Ze is al 13weken. Dus nu ik nog, en dan kunnen we samen zwangeren Wel zo gezellig
Mimoki je kan inderdaad een raar lichaam hebben. Wat leuk je buurvrouw zwanger! Nu jij snel nog en dan inderdaad samen zwanger zijn! Zo hebben met aan aantal buren besloten om een klachtenbrief op te stellen. Er zijn bij een aantal buren ook schade waargenomen. Dus dat gaan we verhalen op de woningstichting Verder hadden die lulhanesen gister weer de voordeur open gelaten! Dus vandaag weer naar de opzichter geweest om te klagen!
Gimena, wat balen meis.... Jullie gingen toch ook verhuizen? Das ook spannend, wat voor iets gaan jullie naartoe? Marlies, hoe is het met jou meis? Nog steeds bloedveries? Heb je ondertussen al een echo gehad? Want ik zie dat je voorbij de 7 weken bent! Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het met je is meis.... Danitjuh, wat een brutale bouwvakkers zeg.... Mimoki, ja je lichaam kan echt raar doen he. Hoop ook voor je dat je snel kunt gaan zwangeren met de buuf! Vandaag weer bij de vlos geweest. Hartje weer gehoord! Heb alleen wel een lage bloeddruk, maar dat had ik zelf al wel gevoeld. Ben de laatste week echt met vlagen niet lekker en hoofdpijn. Nou ja, veel zoute dropjes eten! Gelukkig is een lage bloeddruk niet schadelijk voor mij of het kindje, een te hoge wel. Ook afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, nog 5 weken wachten
@mim wat leuk een buurmeisje of buur jongen op komst . @Tooske heb ik al veranderd van Boekel naar Uden. morgen hebben we de sleutel en dan gaan we over
Tooske wat fijn dat alles goed was bij de VK! Willen jullie weten wat het wordt?? Gimena heerlijk zeg verhuizen! Moeten jullie veel opknappen of valt dat wel mee? Ik val zowat in slaap zeg op de bank! Kan nog niet naar me bedje toe want ze zijn nog bezig met schilderwerk
Zo morgen de sleutel al! Ben je eindelijk van je stomme huurbaas af Ja, moeten jullie veel klussen? Danitjuh, ja wij willen het wel weten ja, maar we willen het graag als verrassing voor iedereen houden.