@ Tooske: Hier gaat het wel aardig goed weer.Sinds vrijdagavond geen buikpijn meer en sinds zondag is het bloeden gestopt, heel af en toe nog een heel klein beetje als ik een keer heb moeten niezen ofzo. Vrijdag om 11.05u krijg ik een vervroegde echo.Heb ook nog steeds zwangerschapskwaaltjes dus die zwarte donderwolk is weer een beetje lichter van kleur geworden...hopelijk veranderd ie vrijdag weer in een mooi roze kleurtje @ Gimena: eindelijk verhuizen! en ik las iets over vervelende klussers, heb er zelf ook een hekel aan.
Goodmorning, @Marlies, ben blij dat het weer iets beter met je gaat. @ Danitjuh, ik zou het niet willen weten. Het is wel handig natuurlijk, maar toch zou ik persoonlijk het niet doen. Maar begrijp het als anderen het wel doen. @hier, elukkig is deprut weer gestopt. Heb nu alleen wel erge hoofdpijn!!! Gisteravond ook al, maar hebben wel ff geklust... Ws te vroeg voor het goede, maar you'll never know Houden jullie als NOD trouwens het gemiddelde aantal dagen aan, of het aantal van de afgelopen keer?
Mimoki bij mij kon je de klok erop gelijk zetten.. De 13 van de maand en weer de 13e van de maand. Dus ik hield die cyclus aan.. Vandaag weer de kleine bewonderen Me oma en moeder gaan mee
Hoi meiden, ik wil even laten weten dat ik hier niet meer zo vaak kom kletsen. Ik zit ook bij een ander forum en daar zit ik vaker. Alle zwangeren, geniet ervan en alle nog niet zwangeren, veel succes en ik hoop dat iedereen snel zwanger is. groetjes
Ja Igor hahaaha je zit bij dat andere topic hihi.. ik lees daar heeeeeeel veel mee Dus ik hou je in de gaten Net de echo gehad! Meneer was erg relax aan het chillen. In de klerenmakerszit en arm bij zijn hoofd Was aan het slapen dus hahahaa en heel toevallig lag mijn man precies zo als de kleine hahaaha Hoe bedoel je zo vader zo zoon Mijn oma en moeder waren mee en mijn oma vondt het geweldig! Whoehoeeee we kunnen de woonkamer schoon gaan maken Het wordt gelijk echt een hele schoonmaak. Dus ook alle kastjes enz.. Dan hebben we dat tenminste goed gedaan!
Fijn dat je van de buikpijn en van het bloeden af bent Marlies! As vrijdag echo dus, spannend, maar inderdaad hoopvol omdat het nu weer goed gaat. Ik duim voor je meis!!!! Dikke knuffel! Igor, jij ook heel veel succes meid!
hey hey, zo, mijn nagelkamertje is geverft en behangen Heb alleen 1 latje lichtpaarsig geverft die toch wit moest blijven... dus die moet nog ff weer overnieuw... Oeps. super van de echo danitjuh... Liefs
Goed bezig Mimoki Doe je gel, acryl of beide? @ Hier: vanmorgen een echo gehad...Een heel mooi kruimeltje van 9mm met een kloppend hartje gezien.Op dit moment klopte het precies met het uitgerekende termijn.Krijg over 3 weken nog wel een definitieve termijn-echo
Marlies wat fijn dat alles goed was! Hebben ze nog kunnen ontdekken van de bloeding? en zit je nu weer op je roze wolk
Vermoedelijk is het gewoon een bloeding geweest zoals wel vaker voorkomt in een zwangerschap. Maar waarschijn heeft het laten afvloeien van het bloed de baarmoeder geprikkelt waardoor die wat is gaan krampen enzo. Het wolkje begin weer mooi roze te kleuren
@ Marlies, super dat het weer goed is Doe nu eerst alleen acryl.. gel komt later, maar neit direct. Eerst dit maar goed onder de knie krijgen.
Ik doe zelf altijd gel en heb ook acryl in huis, maar die nog nooit geprobeerd eigenijk...grijp altijd naar de gel
Oh Marlies wat heerlijk dat het allemaal goed is meid! Was toch wel even erg spannend, maar je kunt weer gaan genieten!!!!!!!!
Zo de woonkamer en keuken zijn helemaal weer schoon en fris! Het ruikt ook echt lekker nu hahahaa niet meer naar stof Nu op naar de andere ruimtes
WOW Marlies, wat onwijs fijn dat je uit die spanning bent en je bent en blijft nog steeds zwanger!! Komt het toch goed he!! Super voor je @ Dani; fijn dat jouw echo ook weer goed is @ Igor; ik ken dat... meeschrijven in ander topic @ Tooske, we blijven elkaar opvolgen hihi, ik heb 22-3 de 20weken echo hihi. Lage bloeddruk.. hmm mag jij lekker aan de drop. Dat vind ik nu zo lekker!! ik eet het niet overigens :S @ Gimena, fijn dat je verhuist bent en af bent van die nare huisbaas @ me; ik heb de afgelopen week tijd genomen voor mijzelf en heb me wat afgesloten. Was ik écht aan toe. Ben weer aan het solliciteren na verliezen baan :S Ben ontslagen omdat ik zwanger ben. lang verhaal. Dit is de zeer verkorte versie. Dus schouders eronder en weer op zoek naar wat anders. Komt goed!! Slaap lekker!
Bue ontslagen omdat je zwanger bent??? Dat mag toch niet meer? @ hier: Zo vanmorgen zou ik om 08.15 worden aangesloten bij de dialyse maar helaas dit werd 10.00 Ze hebben nieuwe waterpompen gekregen en nu was er geen waterdruk te bekennen Dus iedereen moest wachten hihi.. Alles liep uit maar ja .. hoort erbij he.. Dus daar ging me middagje poesten van de gang en de wc.. Heb alleen boodschappen gedaan en toen was het alweer etenstijd