Wij hebben toch dezelfde NOD Marlies? Ik heb van dinsdag op woensdag pas mijn ei gehad. Weet jij wanneer je je ei hebt gehad? En die boobs heb ik altijd rond mijn ei, mijn tepels doen dan gewoon zeer en mijn boobs in zijn totaliteit staan totaal strak! Dat neemt heel langzaam af richting mijn NOD. Dus ik geloof niet dat ik daar op kan gaan vertrouwen als ik die voel haha Marlies: Baarvaar? Was da? Of is dat een blonde vraag?
aan de blonde lady's baarvaar=baarmoeder Ik heb na mijn zwangerschap nooit meer zere boobies gehad. Ik heb geloof ik zondag m'n ei gehad. Dus al die klachten zullen ook wel niks betekenen Mja...je hoopt natuurlijk dat het wel wat betekend natuurlijk.
Marlies hoop dat de kwaaltjes zeker wat zullen betekenen!! En hier blijven de klachten doorgaan... zowel in me onderbuik/schaambotje... En heb ook een vol opgezet gevoel in me onderbuik.... echt achter me schaambotje.. niet ten hoogte van me darmen.. Me borsten blijven pijn doen... branden als een gek joh!! pfffff En ik denk dat ik beter die testen niet had moeten halen gisteren... sta weer op het punt om een test te doen... (laatste was dinsdagavond geloof ik.....) Ben ontzettend moe en futloos.... en heb vanacht wederom slecht geslapen.... Ohja en snel geirriteerd :S
Zo dames dat zijn weer een hoop klachtjes.. hoop dat het goed uitpakt voor jullie! Ik heb sinds vandaag een nieuwe hobby erbij www.postcrossing.com Ergggggg leuk hihihi.. ben benieuwd waar ik allemaal kaartjes vandaan krijg'!
@ Dinatjuh.. ziet er leuk uit (op de site) maar vind het wel jammer dat het in het engels is. Ben ook benieuwd waar je kaarten vandaan krijg.. Wel lachen natuurlijk. @ Jasey, ik zou me ook niet meer kunnen bedwingen denk ik. @ all, er vliegen idd heel wat 'klachten' voorbij. Had ik vorige maand ook, maar tot nu toe niet echt. Alleen vanmorgen wat misselijk, en de rest van de dag hoofdpijn. Als het goed is vanaf morgen het vruchtbaarst, dus dat word (hopelijk) gezellig.
Lieve lieve lieve dames.... ik ga afsluiten voor vandaag. Ik kruip dadelijk lekker op de bank voor een dubbele dosis House. Alvast weltruste en tot morgen xxx marlies
Danitjuh, leuk joh! Had zoiets gelezen op ZP Laat je weten waar je kaartjes vandaan heb gekregen Mimoki, Ik heb er ook erg moeite mee...... meer omdat ik geen zin heb om me alsnog gek te drijven.. terwijl ik er voorde rest rustig onder ben en denk ach het komt wel... Dus het wordt feesten bij jullie thuis hihihi Marlies fijne avond en alvast welterusten En kijkse naar House Hier zelf druk bezig met digi-srapkitjes binnen te halen Doe zelf aan Paint Shop Pro (nu op het moment niet zo veel... erg druk en futloos enzo) Dus ken daar flink mijn aandacht opzetten... ff iets anders dan denken aan alle kwaaltjes enzo.. EN aangezien ik me net een klein kind in een speelgoedzaak voel, als ik me email nakijk... ken ik me lol niet op Voor de rest liggen de kids te slapen en moet ik morgen werken... Was voor de rest niet van plan veel te doen vanavond.. Lekker Laptoppie-plakken hahahaha En net erachter dat ik dus ook diverse pukkeltjes/puistjes in me gezicht heb...... :S
goede morge!!! @jasey sommige dingen komen bekend voor waar ik ook last van had tijdens zwangerschap van sophie.
Dus ik was niet de enige blonde doos Blue Eyes, gelukkig! Spannend hoor Marlies!!!! Kan trouwens wel kloppen dat we dezelfde NOD hebben en ik mijn ei pas later heb gehad, ik heb namelijk een kortere luteale fase
Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik was uitgerekend....mijn god wat een emo-doos ben ik zeg.... exact een jaar geleden liep ik er zo bij :
@ Marlies85; je oogt heel verdrietig met je poppetje toen je sprak over je uitrekendatum vorig jaar. Hoe komt dat?
Gimena, jaaa vindt het erg spannend aan het worden langzaam aan...... Maar heb al tegen hubbie gezegd... ik zal niet zwanger zijn joh.. Waarop hij zei.. maar alle kwaaltjes dan??? Ach joh zal wel niets betekenen zei ik.... Ergens in me hoofd maalt het wel dat er een kans is.. En de rest is in zovere rustig.. van komt wel wanneer het komt.. Welk gevoel hebben jullie??? (na lezen van kwaaltjes) Ik heb nog steeds dezelfde kwaaltjes.. en begin ook nog is dood en doodmoe te raken... me benen willen niet meer mee als ik loop zeg maar.. En nu heb ik vanavond me tonnetje rond gegeten.. kreeg er geen hap meer bij en nu... nu begin ik weer honger te krijgen Jeetje zeg.. gaat echt hard!!!! pffffff Zo is je kleine moppie geboren en zo wordt ze alweer 1.... Marlies en Tooske me duimpies draaien voor jullie hoor!!! Marlies mis je het zwanger zijn? Of is er iets anders rond die periode gebeurd???
Ik mis gewoon die dikke buik met een hummeltje er in Heb daar echt van genoten.En als je dan nu kijkt hoe groot ze al is...het gaat veels te snel. De hele zwangerschap was perfect , enkel op het laatst wat maagzuur en zere ribben....maar die bevalling Als iemand het bevallingsverhaal wil moet je maar even roepen Goeiemorgen dames!
Uh, ik vind het persoonlijk nog een beetje te vroeg voor bevallingsverhalen Net mijn ontbijtje naar binnen gewerkt haha! Wat een mooie ronde buik Marlies! Je hoort verschillende verhalen, sommigen vinden het heerlijk om zwanger te zijn, anderen juist niet (het doel wel natuurlijk, maar de zwnagerschap zelf niet). Dat ligt natuurlijk ook aan de zwangerschap, sommigen hebben een hele voorspoedige en anderen hebben juist heel veel klachten. Thnx Jasey, ik duim ook heeeeeeeel hard voor jou!!!! Ik vind het zo spannend, zeker omdat je zegt zoveel kwaaltjes te hebben.... Ik nog steeds zere tepels en boobies van mijn eisprong. De vorige keer is dat langzaamaan weggetrokken. Heb ook wat menstruatie'pijn', wat krampjes dus, maar dat had ik mijn vorige cyclussen ook na mijn ei. DAT WACHTEN AARGH!
Dank je wel meis! Ben erg benieuwd........ als ik weer een normaal cyclus heb heb ik 27 okt. mijn NOD volgens de ovulatiekalender.... En kan ik over 3 dagen testen.. al ga ik denk ik morgen al testen denk ik... (met ochtendurine) de afgelopen 2 keer heb ik in de avond getest... en beide negatief natuurlijk.. Buiten het feit dat het te vroeg was, ook nog is in de avond.. dus zou het wel raak zijn.. en er zou eventueel iets te testen zijn.. dan is het in de avond ook niet echt handig denk ik hihih Als ik wel de langere cyclus heb (net als vorige maand) dan heb ik 0% kans... aangezien we tijdens de vruchtbare periode niet geklust hebben (vruchtbare periode volgens ovu-kalender) De afgelopen tijd geen fut en al tijden niet echt lekker (verkouden enzo) En Tooske ik duim zooo hard voor je!! Maar echt rampzalig om te moeten wachten he!!! :S