Gaat t allemaal goed met de dames? Marlies, hoest met jou? En Danitjuh, je bent toch van de bouwvakkers af he? Hoe gaat het met de beeb? Hier sinds deze week weer wat meer energie, heerlijk! En mijn buikje begint te groeien dus voor mij breekt hopelijk het mooie 2e trimester aan nu!
zwaai zwaai Ben ik ook weer Gister zou mijn eerste klantje komen, maar komt nu morgen... Op zich zelf leuk, maar ook irritant, want dan is vriendlief ook thuis (onverwacht) Vind ik niks aan dan. Wil gewoon overdag als hij er niet is klantjes hebben... Daarom doe ik het juist overdag.... pfff.. dilemma... Met het klussen gaat het ook niet best... Ben bang dat het deze ronde ook niks is geworden.... dat krijg je als vriendlief geen klusser is.... grrr...
Tooske als het goed is gaat vandaag de laatste container weg dus dan hebben we geen herrie meer van de spullen die in de container wordt gegooid Met de beeb gaat het wel goed denk ik hahahaaha.... Ik voel sinds een paar dagen echt plopjes dus hihihi... Mimoki ohh leuk je 1e klant! Succes! Marlies hoe gaat het met jou?
Marlies moe moe en nog eens moe! Zullen we elkaar de hand schudden Jiehaaaaaaaaaaaaaaaaa ze zijn klaar in ons huis met klussen. Eigenlijk is er nog iets wat niet goed is afgeschilderd maar ik laat het zo. Ben er klaar mee. Nu kunnen we eindelijk goed gaan schoonmaken en na volgende week de babykamer gaan doen
We hebben de nieuwe slaapkamer meubels van m'n dochter al in huis Moest noodgedwongen want die meubels waren een van de laatste want het ging uit het assortiment.Eind juli begin augustus gaat ze over naar haar nieuwe kamer is de bedoeling, kan ze daar nog even rustig aan wennen voor ons kruimeltje geboren wordt.
He TOoske, gesprek is goed gegaan!! Ik mag nu meedraaien en als dat goed gaat heb ik volgens mij een nul-urencontract binnen Dus dan hopen dat ik regelmatig gebeld ga worden om te komen werken!! Heb er goede hoop op!!! En veel zin in
Oh Blue wat super!!!! Fijn uitgangspunt, kun je straks altijd nog kijken als je meer wil werken. Hoe gaat het verder met je? Heb vandaag de rest van mijn collegas geinformeerd, ze begrijpen het heel goed dat ik daar ga stoppen, maar vinden het echt jammer. Ik ook! Maar kan niet alles....
Thanks meiden!! Super Tooske dat je dit uit de lucht hebt. Ergens wel fijn dat je collega's het ook zo jammer vinden of niet? En dan nu lekker genieten van je laatste maanden daar!
Vandaag intake bij de verloskundige gehad.Niet zulke hele toffe dingen gehoord daar Door hoe de bevalling van m'n dochter is gelopen moet ik poliklinisch bevallen(wilde ik zelf ook al)krijg ik sowieso een infuus en als klap op de vuurpijl....er wordt preventief een knip gezet ENGGGGGGGGGGGGGGG!!!!! Bij m'n dochter heb ik een subtotaalruptuur opgelopen.Nu willen ze met die knip proberen te voorkomen dat dat litteken weer helemaal openscheurd....lief, leuk en aardig....toch klinkt het eng
@ Marlies, dat klinkt wel eng ja!!! Wel onwijs goed dat ze met je meedenken en je niet weer voor zo'n lange herstelweg willen laten gaan. @ Dani... * zwaai* ik ben er (even )
Ik ben er ook nog volgende week sollicitatiegesprek... Jeeee hier nu wat buikpijn. Hoop dat het geen duivels worden... En anders heel snel, want dan kan ik me instellen op de volgende ronde... Zaterdag oppassen op ons nichtje van bijna 2 nu al zin in.
Mimoki succes met je sollicitatiegesprek! Hoe is het met de rest van de meiden? Allemaal carnaval aan het vieren
Hier gister de hele dag aan het carnavallen geweest.Vandaag druk met het huishouden.Morgenochtend nog ff een optocht kijken om het af te leren en dan nog ff even beetje aanrommelen in huis.En dan mogen we morgenavond weer even naar ons guppie zwaaien
Hey dames helaas zijn gisteren de duivels gekomen... Op naar een nieuwe ronde maar weer. Verder een heel druk weekend gehad.