Ohhh heerlijk weer is het toch Van mij mag het nog wel wat warmer hoor Nu eigenlijk bekaf maar wil niet gaan tukken anders slaap ik straks niet meer Zit gewoon lekker op de bank te hangen en meer niet. Hier ook nog alle spulletjes die we gehad hadden en zelf gekocht naar de babykamer gebracht. Zo dat staat gelijk een stuk opgeruimder! Ons huis begint langzaam weer huis te worden! Morgen ga ik na de dialyse (ik moet smorgens) naar het gemeentehuis want ik wil hulp in de huishouding. Wijzelf zijn het nu aan het schoonmaken maar dan kan de hulp het straks eens goed doen en heb ik wat meer rust. Manlief was het er ook wel mee eens gelukkig.
he dames, ff jullie mening nodig: - heb het alleen maar koud - moet mega vaak plassen - misselijk na eten - word misselijk van roken - drinken heeft een vieze nasmaak - veel witte afscheiding Wat is dit? Kan het zijn..... BTW, vridag beginnen bij mijn nieuwe baan
Hmm ik zo'n beetje alle symptomen die jij nu beschrijft Mimoki. Alleen dat van dat roken niet, maar dat komt omdat ik al bijna 3 jaar niet meer rook
Mimoki is je cyclus altijd normaal geweest? Dus regelmatig zeg maar? Ben benieuwd! Jeetje wat spannend zeg!
Ja cyclus redelijk op orde nu. Dit waren de cyclussen na pilstop: 36-33-32-33-29-25-32- dus nu gemiddeld 29... Vind het wel heel erg spannend deze ronde. vernam gisteren met mijn nachthemdje dat er die gestikte naad over mijn tepel ging. Dit verneem ik anders nooit :S had je/ hadden jullie nog meer seinen??
Oja, nog ff 1 stom ding: Kan ineens niet meer van chocola af blijven... Terwijl ik er anders nooit aan kwam. Hooguit een klein stukje van een Sint-Letter....
Ik had gewoon het gevoel van jaaaaaaa het is nu raak, verder totaal geen kwaaltjes. Wanneer ga je testen?
Misschien dit weekend, en anders loop van volgende week. Maar op z'n laatst woensdag, want langer houd ik toch niet vol. Wil het denk ik wel op een dag doen dat ik vrij ben.( dit hoor ik vrijdag) Hoop het zo!!! Spannend... 2 dingen deze week. Nieuw werk en de test. Pff.... Maak me gek
@ Mimoki... IIIEEEH spannend!! wanneer start week vier na je eerste dag laatste menstruatie? Die dag zou ik zeker testen! En gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Super voor je En dan ben je mooi door proeftijd heen enzo mocht je zwanger zijn. Super!!!
6 maart was 1e dag, dus volgens mij pas volgende week woensdag start week 4... Toch??? Vind het ook super spannend... Heb nog steeds dezelfde symptomen als eerder genoemd en voel m'n tepels ook steeds een beetje meer (normaal geen gevoel in) dus ik ben in de war... Wil niet te positief zijn, zo bang voor een teleurstelling...
@ Mimoki, ik heb even met je mee zitten rekenen en ik kom uit a.s. zondag als vierde week. Dat is de dag dat ik ben gaan testen en toen kwam ik als zwanger uit de bus!! Ik heb toen ook eerder getest, maar toen was de test negatief. Dus als ik jou was... test in huis halen en zondag testen. Ik hoop met je mee! En ja hier gaat het goed qua groei LOL hihi, buik is goed zichtbaar nu. Is leuk! De tijd vliegt wel voorbij moet ik zeggen.
Lang leve Blue die kan meerekenen met jou Mimoki Ik en rekenen gaat namelijk totaaaaaaal niet samen Ja ik groei ondertussen ook lekker Ben ondertussen maar 2 kilo aangekomen dus het valt mee Maar ik heb wel een mooie speklaag vanmezelf Hier vandaag naar het winkelcentrum geweest met oma en moeders. Daarna nog door naar de bouwmarkt met moeders op zoek naar sjablonen maar nee hoor geen van de bouwmakten heeft het :x Nu maar op zoek naar goedkope placemats en daarvan sjablonen maken Lopen we ff Leenbakker in en ik vraag mag ik met de lift omdat de trappen te vermoeiend zijn zegt die muts.. nee tis een goederenlift Ik zo nou lekker klantvriendelijk zijn jullie, ik ga wel ergens anders een matrasje kopen! Toedeloeeeeeeeee Daarna nog ff door naar Prental met moeders. Heb een lakentje en pakje erbij en bij kruitvat nog sokjes Net lekker Risotto gegeten manlief vondt het ook erg lekker. Hij zei zelfs waarom heb je zo weinig gemaakt Nu languit op de bank en niks doen!
@ Danitjuh... ja tis wat he dat die Leen Bakker zich moet houden aan voorschriften... goederenlift is geen personenlift wat betreft veiligheidsvoorschriften :S Goed dat je ergens anders bent gaan kijken.