Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

LOL; ik had dit vanmorgen al gepost:
    Bij de verloskundige was het goed. Bloeddruk ok, de groei van de baby ok en hartslag ook. Heb vandaag hoofdje van de baby gevoeld, echt zo bijzonder! VK drukte mijn handen zo in mijn buik hihi en zo kon ik het koppie voelen en ook zo langs het lijfje. Echt heel erg leuk!

@ Tooske, hoe is het bij jou gegaan?

Zie ik nu dat het in verkeerde topic vraag naar jou Tooske ;)

Blij dat het goed is bij jou VK bezoek. En placenta aan voorkant. Kan soms ideaal zijn ;) Je wordt dus wakker in je slaap door je beeb? hihi
    dat heb ik nog niet. Ben nu nog aan het vechten met flinke verkoudheid :S En dat kost veel energie en slaap daardoor ook minder goed. Maar verder zoals je leest... alles goed!

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Meiden fijn dat het goed was bij de vk :D toppie dat nieuws willen we horen!

Verder vandaag heerlijk met toestemming van de gyn 2 uurtjes in de zon buiten gezeten! Ben gewoon beetje verbrand hihi.. Was wel lekker hoor. Frisse lucht heerlijk. Lekker ijsje eten hmmmmm hahahaaha

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat klinkt goed Danitjuh! Fijn dat dat mocht en ook kon lichamelijk gezien, hou m nog even binnen he!

Blue haha, das grappig :D Gelukkig ook alles goed bij jullie! Wat gaaf dat je het hoofdje en het lijfje hebt kunnen voelen, ik vroeg dat aan mijn vlos, maar ze zei dat het nog net te vroeg was om te voelen. Nou ja, volgende keer maar dan ;)

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    En meiden genieten jullie van het lekkere weer?????

Ik kijk wel stiekum mee en vanuit het raam lekker in het zonnetje zitten. Hopelijk zondag lekker ff buiten zitten dan komt manlief weer :D

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat t nu met je Danitjuh? Is alles weer wat rustiger?

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ja het is natuurlijk genieten van het mooie weer, kan niet anders!!
    Danitjuh hoe is het nu met je? Moet je nu voorlopig blijven in ziekenhuis? En lig je al op zaal? Vermaak je je nog? Leuke contacten daar of is het saai?

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja ik moet helaas blijven in het ziekenhuis maar tis voor een goed doel! Ik mag wel in een rolstoel lekker naar beneden of lekker naar buiten :D

Heerlijk geslapen weer afgelopen nacht dus het gaat de goede kant op :cool:

Geen last meer van weeen en de kleine doet het super!

Ik lig op een halve zaal :p Ik lig in 1 van de 2 boxen die je kan afsluiten aangezien ik altijd nog laat wakker ben. En dan wil ik de andere vrouwen niet storen! Er liggen hele leuke vrouwen op dit zaaltje maar morgen gaan er al 2 naar de andere afdeling die zijn namelijk bevallen en het andere meisje mag als het goed is zondag naar huis. Maar goed het is zo weer gevuld hoor hier :D

8. gimena

gimena Niet meer actief

hoe maken de dames het???

@hier ongie al weer weg vandaag me eerst pil op.
    raar is dat ineens na ronde 10 aan de pil hihi.
    voor we het weten zijn ze weer op:p

9. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Happy Paasweekend voor allemaal!

10. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitjuh, wat fijn dat t beter met jullie gaat! Jammer dat je in het zh moet blijven, maar wat je zelf al aangeeft, het is voor een goed doel!

Gimena, kan me heel goed voorstellen dat dat ontzettend raar moet zijn dat je nu ineens weer de pil gaat slikken.... Maar strakkies gaan jullie er gewoon weer voor!

Iedereen ook een heel fijn paasweekend!

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Gimena raar idee hoor jij weer aan de pil!

Iedereen fijne paasdagen met dit mooie weer!

12. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Gimena, hoe is het met je? Kun je bevatten dat je weer aan de pil bent?

@ Danitjuh, nog paaseieren gezocht in het ziekenhuis?

Hier prima weekend achter de rug tot zover! Nu een daggie met manlief thuis, heel fijn! Hoe is het met jullie?

13. gimena

gimena Niet meer actief

haha nee ben er nog niet aan gewend blijf kijken naar een cyclus banner,stom he :D
    maar deze pil voel ik me erg goed.
    andere pil na de bevalling van sophie was ik er opgefokt.
    blijft dat ik nu niet tegen de zwaardere doses kan.
    voor je het weet zijn we zijn allemaal op :)

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hahahaa Gimena ja voor je het weet zijn inderdaad die pillen op en kun je weer voor het echie gaan! Wel fijn dat je je beter voelt bij deze pillen.

Blue jaaa de paashaas heeft me gevonden hoor :D Een lading paaseitjes en paasbrood en paasdonut en paasrollade paastoetje dus we komen hier niks te kort hahaahahahaa
    Lekker zo'n dagje thuis met mannetje! Wil ik ook wel maar helaas dat zal pas na de geboorte zijn. Dan wordt het weer compleet wennen ;)

15. gimena

gimena Niet meer actief

hoe gaat het met jou meis?

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier gaat het goed hoor :D Kan elk uur van de dag op ZP komen dus verveel me geen moment hier hahahaaha...

Nee het gaat gewoon goed. De kleine doet het prima. Doet lekker schoppen en lekker op de blaas zitten. CTG vindt hij totaal niks aan. Zwemt elke keer weg enz... Dus ik moet gewoon mijn hand op het apperaat houden en beetje drukken dan komt het wel goed.

Het enige waar ik gewoon van baal is dat ik niet lekker buiten kan zitten. Ja alleen als er bezoek is dan kan ik in een rolstoel naar beneden en ff naar buiten. En ik hoor iedereen over bbq-en en dan zit ik hier maar grrrrrrrrrr.

Ik ben in goed handen hier. Ze maken als ze tijd hebben een praatje met je. En sinds 5 min heb ik een overbuurvrouw liggen, maar weet niet of ze echt spraakzaam is :D

17. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Danitjuh! Super dat je je vermaakt aldaar en dat ze lief voor je zijn. Ja en dat je nu dingen mist als BBQ enzo dat kan ik me voorstellen.
    En volgens mij ben je weer een week verder nu of niet!? Het begon allemaal zo hectisch en nu is er weer rust. Fijn hoor~!

18. gimena

gimena Niet meer actief

lees idd dat je niet verveelt haha :p CTG BAH rot ding.
    naar een half uur zo band om je buik werd ik persoonlijk helemaal gek.
    haha gewoon tegen je buuf aan lullen :p
    hopelijk snurkt ze niet:p haha

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ja blue was weer een weekje verder hahahaah tis me zo ontschoten :p

Nou dames ik zit hier met een grote glimlach :D Ik mag morgen (27 april) als de echo's goed zijn van de baarmoedermond en de kleine lekker naar huis toe!!!! :D

De dialyses blijven wel in het AMC gebeuren want dat is handiger al die rompslomp om alles weer over te zetten naar Hoorn :) Dus dat wordt op en neer met de taxi :D

De controles voor de kleine die worden dan na de dialyse gepland elke 2 weken. En zonodig komen ze tijdens de dialyse.

Nu kan ik ook een pretecho gaan maken daar ben ik wel heel blij mee :D

Heb al tegen manlief gezegt dat hij meer in het huishouden moet doen qua koken en afwassen enz... want ik mag niet zo heel veel doen :cool:

Nu kan ik tenminste ook gezellig mee shoppen voor de babykamer ipv dat mijn moeder en manlief het moeten doen :D

Jullie horen morgen wel of ik foetsie mag van hier :p

20. mimoki

mimoki Actief lid

3 sep 2010
    184
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Groningen
    Hey Danitjuh,

ben blij voor je dat je als alles goed gaat weer lekker naar huis mag :D

@hier... last van me buik...en vanmiddag veel afscheiding... en twijfel of er blod bij zat.. heel vaag allemaal....
    Nou ja, nog een weekje dan is het weer zo ver...

Deel Deze Pagina