Blue, hopelijk komt het snel goed meis! Sterkte! Marlies, wat heerlijk meis dat alles goed is. Het wordt een baby, haha je zou raar staan te kijken als er straks een kuiken uitkomt Maar leuk dat jullie het geslacht als verrassing houden. Danitjuh, ondertussen al betere afspraken kunnen maken dat je toch in de ochtend kunt dialiseren in Hoorn? Mimoki wat klote zeg.... Ik weet ook niet of het een negatieve invloed heeft op je cyslus als je een maandje aan de pil gaat. Misschien kun je van die pilletjes aan je ha vragen waarmee je je ongi uit kunt stellen, die zijn er ook volgens mij.
Tooske helaas zal ik smiddags moeten blijven dialyseren. Als ik maar goed slaap snachts moet het geen probeleem zijn. Marlies hahahaahahahaha dan wachten we geduldig af tot hij/zij zich laat zien aan de buitenwereld Ik vindt het wel knap van je hoor dat je het niet wilt weten. Hier is de man bezig voor de schotel hihi.. hij heeft hem keurig op de balkonmuur geplaatst. Alleen krijgt hij hem moeilijk afgestemt hahaah hoor af en toe een gescheld hihi
Hier gaat het goed hoor! Na gister een rustig buikje gehad te hebben met sporadisch hier en daar een klein schopje. Heeft meneer het vandaag ruimschoots ingehaald Morgenochtend krijg ik visite van een vriendin en haar dochtertje. En verder niks doen
@dani leuk de eerst actie lieve in de buik leuk hoor hier alles goed hoor nog steeds druk opzoek naar een baantje.
Marlies gefeliciteerd met de 20 weken! Ja hier gaat het wel goed. Rustig weekend gehad. Niet echt wat gedaan dan behalve schoonmaken. Nee ik heb niet veel gedaan hoor Alleen afgestoft. De rest heeft manlief gedaan. Deze week gaan we verder met de babykamer. Ik wil hem nu toch wel eens klaar hebben Dus gaan we zaterdagochtend waarschijnlijk met moeders en manlief op stap om matrasje, rolgordijn en plankje voor de commode te kopen. En dan gelijk ook nog wat andere spulletjes. Donderdag komt de kraamzorg voor een intake. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan vragen. Morgen ga ik met een vriendin mee die heeft haar 1e echo sinds ze weet dat ze zwanger is. Ze is hartstikke nerveus
leuk de 1e echo van je vriendin. gewenst of ongewenst? ik ging de eerst echo met me partner. 2e met me moeder
Thnx meiden! Fijn om te lezen dat het nog steeds goed gaat Danitjuh Hier is de babykamer al klaar Mijn dochter krijgt gewoon een nieuwe kamer, niet zo makkelijk. Zoo zie net dat je al bijna 30 weken zwanger bent Danitjuh...man wat gaat het hard!
Fijn de te horen dat het goed gaat met jullie! Gimena, wat voor baan zoek je? Hoop dat je snel wat leuks vind meis Hier gaat het wel goed, na deze week nog 4 weken werken, ik ben al aan het aftellen Morgen weer naar de vlos.
Ja hier gaat het ineens snel hahaahaha Ik krijg donderdag een intake van de kraamzorg hier aan huis. En dan is mijn moeder er ook bij en dan gaan we daarna de babykamer afmaken. Dan nog wat kleine spulletjes halen in het weekend en dan een poetslap erover heen en dan inrichten Zo ik heb vanavond heerlijk gebakken aardappeltjes witlof en kipsnitzel met knoflooksaus gegeten manlief is toch niet thuis die heeft nachtdienst Heb daarna koffie gedronken maar begin nu toch wel maagzuur te krijgen dus ik laat dat maar staan. Was de 1e koffie sinds ik zwanger ben
Wij hadden gister aardappels, bloemkool en een balletje gehakt. Manlief heeft er niks van geproeft want die was nog half verdoofd door de tandarts hihihi Ik heb zonder zwangerschap al snel last van maagzuur, heel veel dingen zijn ook trigger bij mij daarvoor. (zoals tomaten of een glaasje cola)Heb daar ooit zelfs medicijnen voor gehad, maar die heb ik zelf helemaal afgebouwd voor ik zwanger werd van mijn dochter
Mijn beste vriendin is ook zwanger was vandaag mee met haar voor d'r 1e echo ze is nu 12 weken vindt het echt tof Ik heb nu ineens zin in een ijskoud glas cola met ijsblokjes Van de week maar ff cola halen
Wat leuk Danitjuh! Cola (light) gaat er hier ook errug goed in.... Probeer het wel tot 2/3 glazen te beperken, omdat ik anders teveel cafeine en zoetstoffen binnen krijg. Alles was weer goed bij de vlos, mijn baarmoeder begint ook in de breedte te groeien nu gelukkig en de kleine lag alweer anders dan een week geleden
@tooske maakt me niet zo veel uit als het maar vasten uren heeft en een langere tijd kan werken en niet paar maanden