Ja hier ook goed hoor! Vindt alleen dat er geen regen moet zijn. Oke vandaag mag maar dan moet het morgen weer mooi weer zijn
Ach het ruimt de stof wel weer op Ik heb weer wat hoor Beld me moeder op: gefeliciteerd met jullie 3 jarige trouwdag. Ben ik het gewoon vergeten Dus vandaag 3 jaar getrouwd hahahaha... manlief zal het ook wel vergeten zijn. Hij is niet zo goed in het onthouden van belangrijke datums
Nou omdat we het allebei vergeten waren hebben we er niks aan gedaan. Maar ik wil zondag lekker gaan gourmetten dus dan vieren we het dan een beetje. yeahhhhhh alle spulletjes binnen! De laatste sterren op de muur geschilderd en me moeder en ik hebben het ledikantje al opgemaakt
We moeten alleen nog rolgordijntje ophangen en plankje voor bij de commode. Eigenlijk nog plinten maar ja dat kan ook later neem ik aan. Alleen heb ik zo'n moeder die daar over zeurt Dan is het kwestie van alles leuk inrichten. De gewassen kleertjes liggen nu in het ledikantje Hoe is het verder met iedereen?
Fijn dat het goed gaat met iedereen Ook hier gaat het goed. Kamertje wil ik ook deze weken helemaal gaan inrichten. Heb afgelopen weekend de plinten gekocht, dus die moeten er nog tegenaan. Dan nog plaat tegen de muur en plank boven commode, maar hebben alles al wel geschilderd en al klaarliggen. As vrijdag met moeders en schoonmoeders naar de Babydump, krijg een box van mijn ouders en kinderstoel van mi8jn schoonouders. Dus we worden weer lekker verwend Nog 1 lakentje kopen en nog hoeslakentjes voor de aerosleep en nog een maxi cosi. Dan zijn we er wel ver denk ik. Onze spruit lligt nu elke dag wel anders. Wel grappig want verloskundige heeft mij laten voelen hoe die kleine ligt, dus kan t nu ook zelf voelen, echt heel grappig Op naar het weekend, dan nog 3 weken werken en dan verlof, heerlijk!
Oke ik kom ff met een kaboemmmmmmmmm binnen vallen Hoi Meiden! Hier een kersverse mama van Ismail Dank jullie wel voor de felicitaties! Nou het begon 23 mei eigenlijk een beetje thuis. Last van mijn buik dus ik dacht nou laat ik toch maar ff het ziekenhuis in Hoorn bellen. Van hun mocht ik gelijk komen. Ik me moeder gebelt om 08.15 dat we naar het ziekenhuis moesten komen. Daar dus aan de ctg en ze zag wel dat de ctg niet echt optimaal was. Ik moest toch maar blijven tot na de dialyse van smiddags. Gelukkig mocht ik wel gewoon naar de wc. En ik zit dus prinsheerlijk op de wc (12.00) te plassen n nummer 2 te doen. Dacht dat ik klaar was dus ik denk ahhhh nog 1 keer voor een keuteltje en toen was het plenssssssssss. Dus ik mijn moeder geroepen en gezegt dat ik denk dat mijn vliezen gebroken waren. Dus mijn moeder verpeegster gehaald en die had gelijk de co gehaald. Op bed en toen zo'n test waar ze gebroken vliezen mee kunnen bepalen. En ja hoor gebroken vliezen maar dat was ondertussen wel duidelijk want het liep er gewoon uit hihi. Dus gelijk overleg met het AMC en ja natuurlijk moest ik daar gelijk heen, dus met de ambulance en gillende sirene's en zwaailichten richting het AMC. Ik was dus om 13.45 in het AMC en gelijk aan de ctg. Daar registreerden ze dus al weeën. Om 19.30 had ik 3-4 cm ontsluiting. Ondertussen zat er een co naast mij om tijdens de wee de ctg registratie te doen want die pakte hij niet echt goed. Op een gegeven moment was het 21.30 en ik riep dat ik echt moest poepen Dus in allerijl werd de proffessor gehaald en mocht ik meepersen. Het hoofdje ging goed alleen wouden de schouders er niet uit. Dus helaas pindakaas een mooie knip gekregen. En toen moest ik gewoon wachten. Dus ik zo wachten dat gaat niet hoor!!!!!!!! Oke je mag verder persen en voordat de proffessor zijn handen bij de baby wou doen was hij eral uit hihihi.. opgevangen door een assistent! 21.50 is onze zoon Ismail Mamadou Moré geboren gewicht 1320 gram lengte doen ze niet ivm zijn heupjes. De navelstreng zat om zijn nekje en hij heeft welgeteld 1 minuut op mijn buik gelegen, ik heb met 1 vinger snel mogen strelen en toen werd hij al weg gehaald. Hij huilde gelukkig wel wat een mooi geluid is dat zeg! Mijn man is mee gegaan met hem en heeft op de kinderkamer de rest van de navelstreng mogen doorknippen Toen ben ik gehecht en mocht ik wat eten en douchen en om 01.00 snachts mocht ik lang Ismail toe op de neonafdeling. Ismail doet het echt goed! Hij heeft een neuskapje om extra te ondersteunen voor zuurstof, maar hij ademt helemaal zelfstandig! Hij heeft een maagsonde door de mond voor eten. En een infuusje. Hij kreeg een 9 op de score! Liefs Danielle en Tano en Ismail!
WOW wat een mooi bericht!!! Onwijs gefeliciteerd pril en new born gezinnetje! Leuk dat je zo uitgebreid hebt beschreven hoe het verloop is gegaan. Ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe voor nu en de komende tijd. Ik ga er van uit dat jullie kereltje zal uitgroeien tot een krachtige manneke!!! Liefs Blue Eyes
Ha allemaal, hier komt er langzaam meer rust. Dat is errug fijn! Met mij en de baby gaat het goed en met manlief ook Heeerlijk aan het genieten van ons kindje dat groeit en mijn buik ook Helaas kan ik hier niet veel loslaten waarom ik weken afwezig was. Ik wil niet herkend worden. In het kort komt het er op neer dat iemand van wie ik heeeeel veel hou en heel veel van heb geleerd een strijd heeft geleverd op leven en dood. Gelukkig is die strijd nu voorbij en staat het leven weer in het teken van LEVEN. Nu knokken om weer volledig te herstellen. Ik verwacht de komende weken steeds iets meer mee te kunnen lezen en hopelijk ook mee schrijven. Liefs Blue
Wow Danitjuh! Fijn om te lezen dat jullie kereltje het gelukkig wel goed doet. Hij is wel een paar weekjes te vroeg ofniet? Hopelijk doet Ismail het zo goed dat hij al snel mee naar huis mag! En een dikke knuffel voor Blue Eyes!
Super gefeliciteerd danitjuh!!! Geniet ervan! Voor je het weet zijn ze groot (zeggen ze) Hier is het weer spannend volgende week weer afwachten. Heb wel steeds beetje daar gevoel in mijn buik en af en toe wat steekjes. Me boobies doen ook weer zeer en volgens mij moet ik 80.000x per dag plassen. Heb ineens ook snel mega bet haar en mijn huid glimt als een eikel... Kunnen dit voorbodes zijn? Zal zo ff me ticket aanpassen... Rot zeg blue eyes dat je een rotting achter de rug hebt. Hoop dat het nu weer beter gaat en dat het zo blijft. Dikke knuffelll!!!
Thanks dames Blue wat een verhaal en tja als je dan niet op ZP ben is dat te begrijpen toch! Fijn dat het leven weer in het teken van leven staat! Knuffel Marlies hij is met 31 weken geboren dus ja een paar weken te vroeg maar hij doet het echt super! De kinderartsen hier zijn heeeeeel tevreden Mimoki spannend weer hoor! Er is nu plaats voor een nieuwe zwangere hoor JIJ dus!!!!!!!!!!!!!
@Dani GEFELICITEERD met de geboorten van Ismail. hopelijk blijft hij het super doen zo hij snel naar huis mag. en hoe maak jij het?? @all ben ik weer was even naar een zp mama(dec mama) in Engeland
ik hoop dat je gelijk hebt danitjuh Vandaag bijna de hele dag last gehad van me buik (rechtsonder) Collega zei: zijn het je eierstokken? Het grappige was dat het ook nog een man was die het zei... hoe is het eigenlijk met de rest? Is aardig rustig hier (ben ik ook schuldig aan (bloos,bloos))