Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He Gimena,
    die tijd is snel gegaan (voor mij gevoel dan) kan me nog goed heugen dat je vertelde over je half jaar aan de pil. Een flinke ruzie :( Klinkt niet fijn! Hoe is het met je? WIl je er meer over kwijt? Mag ook altijd in PB-bericht. knuff!

2. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ze is vandaag geweest, ze stuurt me in wat ik kan doen, kijkt hoe ik dingen doe ondersteund daarin en ze heeft vandaag ook gezogen..

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Je bedoeld met 'ze' de hulp die je krijgt? Wat voor iemand is het? zeg maar wat is haar beroep? En met gezogen bedoel je stofzuigen?

Diverse dingen doet ze of niet? Hoe was het eerste contact?

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Gimena hier gaat het ook wel goed. Ben het alleen zat om buiten de dialyse om nog in het ziekenhuis te moeten zijn ;) Maar dat komt goed. Ohh jeej ruzie in de tent. Kunnen jullie het uitpraten?

Blue is de maagzuur al beetje gezakt?

Lan kon je goed met haar opschieten?

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ze is een wat ouder mens en haar beroep is gezinshulp, gezogen is sofzuigen :p

weet nog niet wat ik van der denken moet.. volgende week zou ikneen ander krijgen ben benieuwd hoe zij is..
    maar volgende week is de operatie van maikel al: dinsdag 2 aug. ik ben dan van maandag tot woensdag in zh...

oh en danitjuh echt een super shirt van je kleintje hoop dat ik er ook 1 viind bij prenatal is wel nieuwe colectie denk ik dan??

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Maagzuur.... heb ik de deur weer gewezen!! Waarschijnlijk te veel van het niet goede door elkaar gegeten op zondag :D

@ Lan, ah nu snap ik het. He meid, spannend of niet dat de operatie eraan komt? Of kijk je er met vertrouwen naar toe? Ik heb lichtelijk last van wollige hersenen.. waar gaan ze Maikel meel helpen tijdens de operatie? En wordt je hulp dan verzet naar later die week?

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    liesbreuk :) wollige hersentjes denk het wel dat hulp verzet word. vind eng maar ben ook blij

8. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Wat goed dat je durft aan te geven dat je het eng vind om hulp aan te nemen. Dapper om je kwetsbaar op te stellen. Ben trots op je! Kan me goed voorstellen dat het eng is, want er komt iemand met je meekijken. Vertrouw erop dat de hulp die je krijgt ook met je meekijkt naar de dingen die juist wél goed gaan, want die zijn er vaak genoeg!

9. gimena

gimena Niet meer actief

een liesbreuk je:( hoe gaat het nu?

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lan ik zou het niet weten of het de nieuwe collectie is van Prenatal :) Ohh liesbreukje! Ismail heeft hem ook dus die wordt ook later geopereerd.

11. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!! Hier een voorzichtig zonnestraaltje, bij jullie dan?

12. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Vanmorgen een heel klein spatje zonnestraal....inmiddels regent het weer :(

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier vanaf een uur of 12 de zon :D

Ismail mag vrijdag naar huis toe!!!!!

14. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
  15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Blue hihi dank je wel. Je bent echt een lieverd hihi

Tis wel onwerkelijk hoor. Zijn nog steeds ondersteboven van het nieuws.

Geloof het pas als we vrijdag het ziekenhuis uitlopen :D

Morgen nog ff met manlief door het huis heen met een poetslap. Tis wel schoon hoor maar toch.. :p

16. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    heeft hij er geen last van??

ik zit hier nu met onrustig kind op schoot dan niet kan drukken om te poepen en voor mijn gevoel ligt dat aan liesbreuk omdat dan alles opzwelt tijdens drukken :( hij is nu al bijna uur bezig met proberen te poepen :(

17. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    op moment dus klote zit al uur met kleine op schooot want hij moet poepen en kan niet inmidddels is hij doodop..

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Lan kan je niet eventjes het ziekenhuis bellen? Vragen wat je ermee aanmoet?

Ismail heeft soms last ervan. Hetzelfde als bij jou eigenlijk. Hij perst wel maar komt niks uit. En dan floept de liesbreuk wel er door heen en ook weer terug. Ismail poept ongeveer 1 keer per dag. Soms iets meer.

19. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Lan; in de aanbieding... schouder om even op te leunen! *knuff*

@ Dani; kan me voorstellen dat je de boel heerlijk aan kant wilt hebben!

20. wolkje81

wolkje81 Lid

9 aug 2010
    49
    0
    0
    12u in de week produktie maar ik ga straks thuis w
    Hoi dames
    Hier gaat alles goed. Mijn buik is flink aan het rommelen heb heel veel last van een soort menstruatie pijn/kramp. Maandag nog aan zon apparaat gelegen voor het hartje. Omdat ik de baby minder voelde. Maar gelukkig was alles goed. En dat nog wel op mijn 30 ste verjaardag. S'avonds heerlijk uit eten geweest met zn 2e.

Gisteren op controle geweest de baby zit lekker al goed onderin.
    Mijn dochter heeft vannacht bij mn vader geslapen en ze zijn naar de tilburgse kermis geweest. Ik ga nog even een uurtje slapen en dan ga ik haar weer ophalen daarna weer even liggen en dan eten koken en beetje stofzuigen mn moeder en halfbroertje komen vandaag langs.
    Ben wel nog steeds erg moe ik slaap gelukkig iets beter heb nu van a vogel dormeasan en neem er 4 in voordat ik ga slapen voor de maagzuur heb ik antagel te koop bij apotheek werkt super!!

De gynecoloog in t ziekenhuis zei trouwens dat ik voor t slapen best een oxocepam mocht pakken dat t echt geen kwaad kon maar toch vind ik t dan nog eng.

@lan volgende week wordt hij al geopereerd spannend! Wanneer mag hij dan mee naar huis?

@danitjuh wow geweldig nieuws! Ik kan me voorstellen dat je helemaal in je nopjes bent :)

De overige dames fijne dag vandaag!
    Liefs

Deel Deze Pagina