Zozo Wolkje, ga je dan eerder bevallen dan ik? Ben blij dat je e.e.a. hebt gevonden aan ondersteuning voor rust en maagzuur. Ik kan me daarnaast voorstellen dat je nog niet echt zit te wachten om oxazepam te gaan gebruiken... Heftig middel toch? Goed dat je tussendoor zoveel rust pakt! Ben trots op je Jij ook fijne dag gewenst! Ik doe het ook rustig aan vandaag. Zo even naar de bibliotheek en naar de markt bloemen halen. En dan snel naar huis met beentjes omhoog. Vanavond eters... gezellig en heb ik zin in!
AAAAAaah shit...................... ongesteld maikel en ik zijn van maandag tot woensdag in ziekenhuis. Ziekenhuis doet niets aan als ik bel dat het poepen niet lukt hun geloven niet eens dat hij pijn heeft ja hier in ziekenhuis he in nijmegen geloven ze me wel! Hij heeft naar anderhalf uur eindelijk wat gepoept... blijft wel onrustig
Wolkje fijn dat je toch lekker slaapt. Lan ahhhh ongesteld! Dat heb ik totaal niet gemist hahahaha.. Ik moet nog wel voor de 1e keer ongesteld worden na de bevalling. Goh eindelijk wat gepoept. Dat lucht vast wel een klein beetje op. Zo hier helemaal uitgeteld op de bank. Op naar morgen!
@ Lan; dat zal zeker weer wennen zijn om ongesteld te zijn of niet? @ Dani; veel plezier vandaag! Geniet van elk moment en vergeet geen foto's te maken van die mooie moment!
@dani en hoe is het om je kleine man thuis te hebben? @wolke aan de ct scan gelegen lees is spannend. ongesteldheid kramen kunnen ontsluiting beteken spannend hoor @all alles met iedereen goed, al vast fijn weekeind allemaal.
Zo de kleine man is thuis en hij heeft gelijk een welkomst kadootje in zijn broek gegeven hahahaah Het is heerlijk om hem thuis te hebben maar kan pas echt oordelen als we een paar dagen verder zijn Hij heeft een uur geleden zijn flesje gehad maar wel wat laten staan. Ach ja dat haalt hij vanmiddag of vanavond wel weer in. Iedereen fijn weekend!
Danitjuh, oh wat heerlijk moet dat zijn dat jullie ventje eindelijk thuis is! Lan, alvast sterkte voor de operatie van jullie kleine man. Gimena, is dat zo dat menstruatiekrampen ontsluiting kunnen geven? Ik heb er al een paar keer 's nachts last van gehad, afgelopen nacht zelfs best wel heftig. Hoop dat het al wat doet, scheelt straks weer pijn Jij al wat voortekenen Blue?
Nee niet dat ik weet geen voortekenen hihi, wel een bekkenbodem die steeds minder dienst doet. Ik verslikte mij vanmorgen in water, moest flink hoesten en liet urine lopen Maar goed, als dit het is hihi dan kunnen we nog wel even wat dagen/weekjes vooruit
Hoi meiden Ik wil even laten weten dat ik vannacht bevallen ben om 02:13u het is een meisje en ze heet Nynke (nienke) ze woog 2870 gram het was een bevalling van bijna 5u heel snel gegaan ik kwam eigenlijk om een nachtje te slapen maar aan de hartmonitor die ik van te voren kreeg merkte ik steeds dat ik weeen kreeg eerst om de 5m toen om de 4. Toen om 23:00 had ik 3cm en om 1u hebben ze mn vliezen int zkh gebroken. Daarna had ik 4cm. Toen ging ik naar t kraamcentrum in hetzelfde gebouw en toen werden de ween heel heel heftig mijn verloskundige was onderweg maar voor mijn gevoel duurde t uren ik kreeg om kwart voor 2 al persdrang en die moest ik zo goed als kwaad weg puffen dus ik riep waar blijft ze nu? Dus de kraamhulp ging weer bellen toen stond ze in de lift. Om 2u was ze er en 13min en 3 persweeen en een scheur later werd Nynke geboren. Ik heb nu erg veel last van na weeen als ik paracetamols neem dan gaat t ff weg en dan kan ik weer wat slapen. Ik heb besloten om flesvoeding te geven. Omdat de ontsluiting zo, zo snel ging heb ik naar mijn gevoel toch een heftige bevalling gehad. Ik zou vandaag 38 wkn zijn. Aan de placenta was te zien dat het al helemaal voldragen was en dat t gewoon op was. Ze vroeg nog of ik gerookt had maar ik rook niet. Ik reageer weer snel en dan zet ik er een foto op als het me lukt want ik weet niet hoe dat moet en ik zit nu met mijn mobiel op internet. Groetjes en veel liefs
Wolkje ook hier gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nynke!!! Tooske en Blue wie gaat er eerder bevallen
WOLKJE.... onwijs gefeliciteerd met de geboorte van NYNKE!!! Ik ben nog wat aan het klussen hier met een vloertje, dus lees straks je berichtje uitgebreider Voor nu... ben ik blij voor jou!!!
Wolkje, proficiat meis met jullie dochter Nynke! Wat heerlijk dat het zo snel is gegaan, of misschien toch niet omdat je schrijft dat t wel heel heftig was? Gaat t verder goed met Nynke? Ja Blue, wie van ons zal als eerste volgen????
Wolkke, wow wat een snelle bevalling en een mooi meisje! Je bent ingescheurd vertelde je, is het nu te doen met de hechtingen? TOoske.. idd wie van twee zal het worden? Ik heb geen idee wie er eventueel nog meer bij ons in de buurt zit, wellicht worden we nog in gehaald
Stilte voor de storm???? Of zijn jullie beiden gewoon aan het bevallen Zo hier vandaag lekker rustig dagje gehad. Kindlief wou alleen maar bij mama liggen Heb wel kunnen afwassen en was gedaan maar daar houdt het ook mee op