@ Dani; kan me voorstellen dat die kleine grote man alleen bij mama wil zijn! Dat heeft ie zo lang niet zo lang kunnen doen... heeerlijk! @ hiero; nog steeds rust, geen teken van bevalling.
En Marlies goedgekeurt door de APK Zo mijn moeder heeft vandaag voor het eerst opgepast omdat ik natuurlijk naar de dialyse moet. Kindlief heeft 3 uur lang bij me moeder geslapen hahahahaha
Nou, hier ook nog niks hoor.... Wel last van voorweeen, maar dat duurt al een week en kan weken duren, dus zegt helemaal niks Wat heerlijk dat Ismael thuis is zeg, lijkt me heerlijk om hem de hele dag gewoon lekker thuis bij je te hebben. Marlies, weer goed door de apk? Hier morgen weer naar de vlos.
Tooske veel plezier bij de VK vandaag. Marlies fijn dat alles goed was. Ohhh lekker hoor donderdag weer ff door het luikje kijken Pfffff ik zit al met Ismail vanaf half 4 beneden..mama is zooooooooooooo moe Hopelijk als manlief van werk terug komt wil ik wat uurtjes pakken hoor! Hij kan wel slapen want ik laat hem liggen Dus dan moet hij maar eventjes een paar uurtjes extra wakker zijn vindt ik
Pfff, errug vermoeiend dus Danitjuh! Fijn hoor Marlies alles weer goed en altijd leuk een echo Hier alles vandaag ook weer goed, dus we wachten maar weer af
In de ronde voor zwangerschap: Sabrinaaa - ronde 13 - NOD... - eerste kindje Gimena - 6e ronde -NOD 8feb- 2e kindje 33 dagen? Zwanger Blue Eyes - eerste kindje - uitgerekend op 6 augustus 2011 Tooske - eerste kindje - uitgerekend op 7 augustus 2011 Marlies85 - 2e kindje - uitgerekend op 27 september 2011 Mimoki - eerste kindje - uitgerekend op 7 februari 2012 Kindje geboren: Danitjuh - Ismail - geboren met 31+1 weken - 23 mei 2011 Lan - Maikel - 35+5 weken -41 cm- 1774 gram - 11 mei 2011 Wolkje -Nynke - 30 juli 2011 Meiden, vul aan/pas aan... en maak het lijstje weer kloppend
oooowww wordt steeds nieuwsgieriger! Luisteren jullie ook naar de Homo top 100 op 3FM? Nu Britney Spears Hit me babyt hihi terug in de tijd!
Ik ben film aan het kijken. Ben moe hihihi.. Heb vanmiddag ff kunnen tukken en ik hoop dat manlief niet te lang bij zijn oom blijft Dan kan ik ook redelijk vroeg naar bed toe en mijn man voor ismail zorgen heb net heerlijk een bak met aardbeien en yoghurt weg zitten eten