Pil Stop Aug deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    hihi dat mag je zeker!! ;)

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Volgens mij heeft jullie kleintje het veels te goed daar binnen :)

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Zo, is even geleden dat ik hier was, maar tis nogal een drukke week geweest sinds de geboorte van ons meiske!

Zal nog even mijn bevalling uit de doeken doen. Van donderdag 4 augustus op vrijdagnacht 5 augustus begonnen de weeen om 1 uur 's nachts, maar meteen om de minuut en een minuut lang. Dus de verloskundige gebeld en die was er om kwart voor 2, toen gekozen dat we meteen naar het ziekenhuis zouden gaan en dat ik pijnbestrijding zou krijgen, omdat het meteen al zo heftig begon.

Daar kreeg ik om half 5 een ruggeprik. Ik had toen 5 cm ontsluiting. De weeen waren ondertussen al zo hevig dat ze niet meer weggingen en de ene wee overging in de andere. Ik begon echt in paniek te raken, kon ze bijna niet meer opgevangen krijgen. En ik was nog maar op de helft.... Dus die ruggeprik was een verademing! Om half 7 had ik nog maar 6 cm en toen hebben ze wat wee opwekkers in het infuus erbij gedaan. Toen ging het snel, om half 10/kwart voor 10 had ik volledige ontsluiting en na een kwartiertje persen is ze om 2 minuten voor 10 geboren. Ook placenta kwam er meteen achteraan, dus dat ging allemaal volgens het boekje!

Om half 1 waren we weer thuis. De eerste dag heeft ze niks gedronken, de 2e dag wel wat, maar ze pakte de borst heel moeilijk. Toen kreeg ik op dag 3 en 4 veel stuwing en toen hebben we met een tepelhoedje geprobeerd te voeden, maar dat zinde madam ook al niet. Eergisteren een uur liggen vechten en toen besloten ermee te stoppen. Ze krijgt vanaf eergisteravond borstvoeding uit een flesje en dat gaat super!

De eerste 5 dagen zijn dus wel een beetje een gevecht geweest om haar te eten te geven. De 3e avond kreeg is stuwing en wilde ze de borst helemaal niet meer pakken. Ook had ze toen enorm last van krampjes. Toen heeft ze van half 9 in de avond tot 6 uur in de ochtend aan 1 stuk door gekrijst, vreselijk! En ik kon haar geen voeding geven, hoe frustrerend is dat....

Maar nu is het allemaal wat rustiger en regelmatiger en is ze een tevreden meisje!

Hier ook nog een fotootje van onze Jessi, dag 5:

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog een van 3 dagen oud.

We zijn helemaal blij, tis echt een hele verandering, maar beginnen nu wat te wennen, zeker nu de voeding goed gaat! Kost nog wel veel tijd, want ik moet ook kolven, maar heb enorm veel en heel voedzame melk, ik moet nu al in gaan vriezen na anderhalve dag kolven ;)

Blue, bij jou nog niks meis? Spannend hoor! Misschien lig je wel te bevallen as we speak :D

Hoes t met de andere dames hier?

5. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He Tooske, wat leuk en fijn om van je te horen!
    Wat een dotje is Jessi :D Echt schattig om te zien! Die eerste dagen lijken mij ook overweldigend en kan me goed voorstellen dat internet dan wel het laatste is waar je aan denkt.
    Ik ben blij voor jullie dat het nu lekker gaat en dat Jessi geniet van je borstvoeding en super dat je veel hebt. :)

En om op je vraag terug te komen... hier alles nog in rust! ;)
    Liefs en dikke knuff voor jullie,
    Blue Eyes

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Tooske wat een mupke zeg! Fijn dat het nu beter gaat dan in het begin.

Hier gaan we vandaag de puckababy kopen want Ismail is ontiegelijk onrustig. Heeft mama ook niet laten slapen afgelopen nacht dus ik is heeeeeeeel moe ;)

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    En ook nog eventjes naar het ziekenhuis geweest met Ismail. Hij wou niet poepen maar persen mijn god zeg! Dus heeft meneer een klysma gehad. Hoppa luier vol ;)

8. marlies85

Fijn om wat van je te horen Tooske!

En wat een heerlijk meisje hebben jullie geknutseld zeg!

Blue Eyes....wij willen babynieuws :D

Danitjuh, is er een reden dat Ismail zo'n moeite heeft met poepen?

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zijn HB is laag dus krijgt hij ijzer daarvoor. Dus gister een klysma gahad. Nu weer verder op de forlax.

10. marlies85

Dat kan idd zorgen voor moeilijke ontlasting. Maar gelukkig is hij het nou kwijt :D

11. gimena

gimena Niet meer actief

@tooske Wat een Dotje (L)

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Godzijdank begint de forlax ook te werken nu :D Meneer had een mega luier bij manlief net hihihi... dus gelijk maar in bad gegaan..

13. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen!!

@ danitjuh, super dat de forlax zijn werk begint te doen :D altijd beter dan verstopping!

@ tooske, hoe is het nu met je?

@ allemaal; hoe is het met jullie? Een regenachtige zondag in het vooruitzicht? of toch nog wat leuks doen?

@ hier, nog steeds volledige rust. Kindje beweegt goed in buik en we worden steeds nieuwsgieriger! Soms denk ik... kan er nog meer nieuwsgierigheid bij? ;)

14. marlies85

Zoooo wat een k*t nacht gehad hier vannacht...
    Hopelijk slaap ik komende nacht wat beter.

Hihihi Blue Eyes, jullie guppie vindt het veels te gezellig bij jou.Wanneer moet je weer naar de verloskundige?

15. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Morgen weer naar verloskundige en plan voor de komende dagen uit te zetten.

Balen he als je van die rotnachten hebt! Je zult vast de komende nacht weer beter slapen :)

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marlies balen van je nacht zeg! Misschien straks ff gaan liggen? En anders hoop ik op een goede nacht voor je!

Blue je benne nog steeds niet ontploft :D

Zoooooo wij waren gister lekker naar een vriendin. Hebben daar heerlijk gegeten. Lees volgepropt. Want het is ramadam. Maar mijn god wat kunnen die somalische en andere mensen toch lekker eten maken :D Waren om 01.30 thuis en ik naar bed en manlief lekker met Ismail gaan slapen in de woonkamer hahaha. Hij mij om 4 uur wakker gemaakt want Ismail moest eten ;) maar hij wou ook nog eventjes eten. Nou ja vooruit dan maar lol.. En toen ben ik om 10.00 wakker gemaakt. Nu slaapt manlief weer hij moet vanavond weer in de nachtdienst dus dan mag ik er weer uit.

Zo meteen nog kraamvisite :D Gezellig iemand die ook aan de dialyse zit en ondertussen een goede vriendin is geworden.

Misschien nog over de kermis maar weet het nog niet.

17. gimena

gimena Niet meer actief

was even snel spieken voor baby nieuws.

18. marlies85

Nou...ik had met liefde en plezier vanmiddag nog ff naar bed gegaan maar m'n schoonzus is jarig vandaag,Daar dus de hele middag gezeten. Ik ga dadelijk heerlijk op de bank hangen en 'Red mijn vakantie' kijken :)

Veel succes bij de verloskundige morgen Blue Eyes!

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Blue succes bij de VK vandaag.

Zo hier naar de lappendag geweest. Dat is een markt dat dan om 07.00 begint net als de kroegen ;)

mijn buit:
    * 2 paar sokjes
    * 4 shirtjes maat 50
    * 1 shirtje maat 56

en toen ik thuis kwam. Lag Ismail klaar wakker te zijn :D Dus die heb ik eventjes in slaap gewiegd en toen weggelegd zodat ik kon afwassen. Halverwege was meneer al weer wakker. Was pas half 10 dus toen maar wakker gehouden tot half 11 :D Toen de fles erin en nu ligt hij heerlijk op zijn buik in de wandelwagenbak. Af en toe een kreuntje ;)

20. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    vind dat ze bij jouw elke keer zoveel sneller ingrijpen.... ik sta elke keer weer met open mond van verbazing..

Deel Deze Pagina