Ja, zou het dan nu toch zover zijn bij Blue???? Spannend!!! Hoe is het met jou Marlies, al wat beter geslapen de afgelopen dagen? En hoe gaat het met jullie kleintje Lan? En met jouzelf? Heb je nog hulp in je gezin? Danitjuh, inderdaad fijn dat ze telkens snel ingrijpen. Gimena, hoe staat de vlag bij jou? Is de ruzie al bijgelegd? Dank voor jullie lieve reacties! Ons meiske doet het erg goed, is alleen wel veel wakker overdag, dus wel een handenbindertje. Nu ligt ze toevallig heerlijk te slapen boven in haar wieg, dus heb ik effe tijd Maar 's nachts slaapt ze erg goed en maakt ze ergens in de nacht meestal een iets langere ruk van 4/4,5 uur.
Heb gelukkig wel wat beter geslapen....nu hoef ik er alleen maar minstens 3x per nacht uit om te plassen Vanmorgen ook weer goedgekeurd door de verloskundige En heb idd ook zo'n idd dat Blue Eyes is bevallen
Marlies oohh je bent weer goedgekeurt! hahahaha Bluee ja denk het ook dat je gewoon bevallen bent Tooske wat slaapt je kleintje al lekker de nacht joh!
Ons kleintje maakt het ons niet makkelijk.. Hij is afgelopen week maar 50 gram gegroeid. als hij deze week niet aankomt kan zijn dat hij word opgenomen volgende week. Ik maak nu dus flessen van 120cc klaar (krijg voeding toch vergoed van ziekenfonds) en probeer deze erin te krijgen maar het is nog niet gelukt... Het is teveel voor hem. En dat spuugt hij toch weer terug... Ik heb ups en downs soms stort ik in op weer op te krabbelen want ik moet wel sterk blijven anders heeft maikel en djayden niets aan mij.. Wij krijgen 2 keer in de week hulp in het gezin voor paar uurtjes. ter ondersteuning, ze kijken hoe het gaat, of ik het volhou en niet instort, of ze me ergens mee kunnen helpen en om weer ritme te krijgen in de dingen. Ik begin nu ook weer zelf te zien ohja nu kan ik stofzuigen of dweilen maar tot nu toe is dat alleen benedenverdieping geweest maar ja daar komen ook de meeste mensen dus vind ik het belangrijkste Ohja en sinds gisteren is de tuin klaar dus komt er ook niet meer zoveel zand binnen!
He meiden, onwijs bedankt voor de speculaties over een eventuele bevalling Ik heb ze met een grote lach zitten lezen. En ja.... ik ben bevallen van onze zoon. (Ik laat zijn naam in het midden ivm zoveel mogelijk anoniem te blijven.) Maandag zette de bevalling toch spontaan in en in de avond is hij geboren na een voorspoedig verloop. We maken het nu beide erg goed. Manneke komt al weer aan Mede dankzij de vele borstvoeding die ik aanmaak. Wie nog een slokje We genieten volop van hem en onze nieuwe rol als papa en mama. De dagen vliegen voorbij en ik heb ook bewust de afgelopen dagen niets met de pc gedaan. Ik hoop dat het goed met jullie allen is! Zodra ik meer uitgerust ben zien jullie me weer vaker online Liefs Blue Eyes ps de server heeft een error en kan dus helaas geen foto plaatsen :S Die houden jullie tegoed!
Whahaha ik wist het wel Blue Eyes! Wat een knap kereltje en fijn dat alles voorspoedig is gegaan Lekker genieten nu hoor, zwangerschapspagina loopt niet weg
Yeahhhhh Blue gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Mooie foto hoor! Geniet lekker van je kraamtijd. Wij gaan niet weg hoor
Blue proficiat meis!!!! Wat heerlijk dat het allemaal voorspoedig is verlopen! Hier ook weinig tijd op online te gaan hoor.... Lan, ik hoop echt dat jullie ventje snel wat meer wil aankomen meis. Wel fijn dat jullie iig wat hulp erbij hebben, alle beetjes helpen natuurlijk. Marlies, fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn Hier zit het helaas even tegen: ik heb een borstontsteking en ons meiske heeft spruw.... Heb antibiotica, maar nog steeds mn in de avond flinke koorts. Ons meiske hebben we vandaag bij de huisartsenpost medicatie voor gehaald. Ze was heel huilerig en ging ook echt over haar toeren, dat doet ze normaal niet zo. Gelukkig is ze afgelopen nacht toch rond 2 uur in mijn armen in slaap gevallen. Vanmorgen was het weer raak en nu heeft ze 2 keer de medicatie gehad en ligt ze al sinds 2 voedingen te slapen, dus fingers crossed! Hoop dat we over een weekje weer kunnen genieten en uit de ziekenboeg zijn, want dit is wel heel erg vermoeiend zo.