Yep dat is het spul hahaha.. Ismail heeft het al 2x gehad Werkt snel hoor Alleen vondt hij het niet echt lekker
Oei...beterschap voor je meisje en jezelf Tooske! En even afreageren hoor: AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH &)$#*&$))$ schoonloeder Dat lucht op
he meiden, berichtje van gimena. Ze leest nog wel mee met ons. Posten lukt helaas niet ivm omstandigheden. Hier gaat het goed. Ik zal me snoet snel weer laten zien. liefs
Marlies hahahaa luchtte dat ff op???? Gimena dikke knuffel meis. We zien je wel weer als je er tijd voor hebt. Blue hoe gaat het bij jullie?????
Gisteren voor de tweede keer naar de ha met Jessi, spruw leek alleen maar erger te worden. Nu iets anders meegekregen, hopelijk helpt dit beter!
en Tooske werkt het nieuwe spulletje al? Zo hier weer 2.5 uurtje in het ziekenhuis gezeten met Ismail. Hij had alweer 4 dagen niet gepoept. Dus weer een klysma gekregen. Dat duurde eventjes voordat het opgang kwam Thermometer is er ook aan te pas gekomen. Poehhhhh heeeyyy wat een luier kwam eruit! Stinken Het zat hem echt weer dwars. Morgen een meeting met de meiden van de westfriese topic. Heb er zin in! Blue hoe gaat het met je kleintje? Marlies nog door de apk geweest? Had je niet een echo?
Nieuw spulletje lijkt beter te werken ja, tongetje is al minder wit. Jessi krijgt nu borstvoeding en flesvoeding, ik heb het kolven afgebouwd (ze wilde niet aan de borst drinken, dus ik kolfde en ze kreeg bv uit flesje). Ze heeft wel last van krampjes de laatste dagen,hoop dat dat door de medicijnen komt en niet door de flesvoeding.... Hoest met jou Marlies? Ah, arme Ismael.... Gelukkig loopt ie nu weer goed door! Blue, hoe gaat het bij jullie?
Arme Ismail! Gelukkig is ie het weer kwijt. Fijn dat het nieuwe spulletje lijkt te werken Tooske Hier gaat redelijk...veel bekkenpijn maagzuur etc.Vandaag weer bij de verloskundige geweest en kruimeltje ligt al helemaal ingedaald en vast in het bekken...die ligt dus al klaar voor de start
Tooske fijn dat het spulletje helpt. Ahh krampjes. Dat hebben we hier ineens ook sinds 1.5 week Lekker een warmtepack en dan gaat het wel gelukkig... Marlies fijn dat het goed was bij de vk. Nog 1 weekje dan mag je thuis bevallen Zooo ik zit eindelijk rustig op de bank thuis, gelukkig wel met Ismail. Het was weer eens zover. Ik heb van 2 tot half 6 in het ziekenhuis gezeten met meneer. Hij had weer eens niet gepoept sinds zondag na de klysma. Afgelopen nacht had hij lopen huilen en huilen en bij mijn moeder vandaag ook. Ik belde rond 10 uur naar mijn moeder om te vragen hoe het ging. Die zei bel de kinderarts maar want dit is niet goed. Afijn ik gebeld en dus om 2 uur in het ziekenhuis (was net thuis van dialyse) Kinderarts vond ook dat het niet goed was. Prima zo gezegd zo gedaan weer een klysma. Maar er kwam niet zo heel veel uit. Nu moeten we barleduc koken en dat gebruiken voor zijn fles. Hij krijgt nu ook 4 gram forlax. Heeft ondertussen al 2 strontluiers gehad. Maar niet het poep wat het normaal is. Lijkt wel oude poep. Zo stinken. En het lijkt op zo'n koeienvlaai
Kunnen ze in het ziekenhuis niet iets regelen zodat jullie zelf een klysma kunnen toedienen bij Ismail? Is toch knap vervelend om steeds op en neer te moeten karren naar het ziekenhuis daarvoor. Hmmm thuisbevallen...was het maar waar Ik moet poliklinisch bevallen vanwege de complicaties bij mijn vorige bevalling.
Marlies begint echt al op te schieten voor jou! Fijn dat ukje al ligt ingedaald Ja, dat zou wel handig zijn als je klysma gewoon thuis kunt doen. Heb ergens gelezen dat je die gewon bij de apotheek kunt halen, speciale baby-klysma.
Klysma thuis geven gaat het niet worden Buiten dat ik het niet durf is het ziekenhuis hier 5 min vandaan dus ben er zo. En de kinderarts wil het bovendien niet hebben dat wij het zelf doen.
He meiden, ik ben weer bijgelezen en moest wederom zo heerlijk lachen om alle speculaties of ik al bevallen was hihihihi Hier is het goed. Ik vermaak me prima in mijn rol als moeder en vind het enorm genieten. De dagen vliegen voorbij met kijken, knuffelen, voeden, wat dutten en bezoek ontvangen Van de week voor het eerst naar buiten en lekker gewandeld. Zoonlief doet het heel goed. Kwam in een week 500 gram aan... heb zoveel borstvoeding. Gelukkig is hij lang en kon wel wat vet gebruiken om zich warm te houden, dat vind hij het lastigste. Verder een tevreden manneke! @ Lan, meid, hoe is het nu? En hoe is het met Maikel? Is hij aangekomen? En hoe is het met je hulp in huis? @ Dani; is de poep op de rit? werkt de forlax? En kleding scoren is altijd leuk hihi @ Tooske; hoe is je borstontsteking? weer over? En geef je nog borstvoeding? En hoe doet Jessi het nu? Is de spruw nu over? @ marlies; Ben je opgeknapt na het afreageren? En super dat kindje is ingedaald; klaar voor de start..... Alles in huis klaar voor de komst van kleine? Een andere keer zoek ik ons lijstje er weer bij Slaap lekker!
Toch maar erbij gezocht In de ronde voor zwangerschap: Sabrinaaa - ronde 13 - NOD... - eerste kindje Zwanger Tooske - eerste kindje - uitgerekend op 7 augustus 2011 Marlies85 - 2e kindje - uitgerekend op 27 september 2011 Mimoki - eerste kindje - uitgerekend op 7 februari 2012 Kindje geboren: Danitjuh - Ismail - geboren met 31+1 weken - 23 mei 2011 Lan - Maikel - 35+5 weken -41 cm- 1774 gram - 11 mei 2011 Wolkje -Nynke - 30 juli 2011 Blue Eyes - Zoonlief - 15 augustus 2011
1 sept. Ismail is opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft volgens de kinderarts een vernauwde anus Ja logisch dat hij dan pijn heeft en krampen! Ze gaan ook kijken op welke momenten hij dan zo huilt. Ben blij dat ik nu op mijn streep ben gaan staan. Nu ff snel spullen pakken en weer naar hem toe. Ik mag niet blijven slapen trouwens 2 sept. Ik mag niet blijven slapen omdat ze hem willen observeren met het huilen. Want ik pak hem natuurlijk op als hij huilt. Gelukkig hebben ze vandaag al gezien dat hij na zijn fles flinke krampen krijgt en heel erg aan het huilen is. Ze gaan ook overleggen met het AMC over zijn kontje en eventueel zijn darmen. Als hij toch onder narcose gaat voor zijn operatie dan gaan ze misschien ook in zijn darmen kijken. Met Ismail gaat het wel goed. Hij loopt wel ontiegelijk veel te persen. Hij slaapt nu ook een stuk rustiger. We moeten zijn ritme heel anders doen. Dus eerst eten, dan lekker zitten bij ons/spelen. Zodra hij moe wordt dan moeten we hem inbakeren en in zijn bedje leggen. Dan een spuugdoekje over zijn hoofdje zodat hij geen oogcontact kan maken. Onze hand op zijn hoofdje en dan valt hij zo in slaap. Ismail wou net niet slapen Heeft ook zijn fles wat later gehad. Ach ja hij sliep wel toen ik weg ging hoor. Maar heel onrustig. Had godzijdank ook weer een heerlijk poepluier. Nu ga ik morgenochtend voor de dialyse ff om het hoekje kijken hoe het gaat met hem. En dan dus dialyseren en dan weer heen. Mijn moeder komt ook nog maar ik weet niet hoe laat. Zoooo jullie zijn weer op de hoogte