Jeetje, wat rot dat jullie ventje weer is opgenomen in het ziekenhuis! Hopelijk mag hij snel weer lekker met jullie mee naar huis.
Tjonge zeg! Ik zou haast zeggen... wanneer houdt het op?! Ik ben in elk geval heel blij dat er nu 'gevonden' is waar Ismail zo last van heeft. Ik hoop dat de artsen er snel achter zijn hoe ze willen gaan behandelen en dat Ismail snel geholpen kan worden. En dan idd net wat Marlies zegt... dan weer snel mee naar huis!
Jeej, wat kl*te Danitjuh! Het blijft maar bezig ja! Nu inderdaad hopen dat ie snel weer met jullie mee naar huis mag. Blue, fijn dat het zo goed gaat en dat zoonlief goed boert op jouw Campina fabriekje Met Jessi gaat het erg goed nu, de spruw is zo goed als weg en mijn borstontsteking is ook al even weg. Merk dat ik nu veel meer kan genieten van haar en ons nieuwe leventje!
ik lees ook nog mee maar hier veel voedingsproblemen met moeite komt er net genoeg in... wou dat ze verder zochte zucht... ik vind niet normaal maikel drinkt tussen 60 en 80cc per fles hij weegt nu 3862is deze week 90 gram aangekomen... ja de lijn is stijgende maar niet erg hard..
Nou meiden ik ben er vandoor. Op naar het AMC. Ben benieuwd. We moeten er om 11 uur zijn dus ik ga zo meteen nog eventjes de file luisteren en dan richting het ziekenhuis. Gelukkig komt mijn moeder morgenmiddag eventjes kijken hoe het gaat. Ze moet toch naar schiphol buren wegbrengen. Vanavond moet ik al dialyseren in het amc, gelukkig maar 3 uurtjes en dan hoef ik morgen niet maar zaterdag weer Ik heb me laptop mee dus kan lekker op internet daar Lan ik ga het voor je navragen op 21 sept. Blue jeetje jij hebt echt een melkfabriek hahahahaah Tooske ik blijf het een hele mooie naam vinden van Jessi Marlies hoe gaat het bij jou?
Ik ben om de 4 uur aan voeden danitjuh en het gaat nu redelijk niet te snel applaudiseren maar uuh hij heeft al 2 flessen van 110cc gedronken!!!
Oh, wat super Lan! Hoe gaat het nu? Dank je Danitjuh Is ismael ondertussen al geopereerd? En hoe is het gegaan? Marlies, hoe gaat het met jou meis? Trek je het nog? Oh, wat leuk proficiat Blike!!!! Blue, hoe gaat het met jullie? Jessi wil sinds een paar dagen niet meer overdag in haar bedje slapen, terwijl ze wel moe is. Ze sliep al niet veel in haar bedje, maar veel op de arm/draagzak of in de box of in de wandelwagen en ze was ook veel wakker. Denk dat het ook met de krampjes te maken heeft. Maar heb nu een nieuw 'regime': leg haar op bed als ze moe is (gapen of ze valt al in slaap op mijn arm) en dan begint ze te mopperen en erg druk te doen met haar armen en benen. Dan aai ik haar over haar hoofdje en buikje en praat tegen haar, totdat ze rustiger wordt en uiteindelijk haar ogen dichtvallen. Ze wordt dan wel weer een aantal keer wakker, maar dan ga ik telkens weer naar boven en stel haar gerust en uiteindelijk valt ze dan wat dieper in slaap. Nu ligt ze er alweer 2 uur in, waarvan ze een uur en een kwartier al echt slaapt zonder dat ik er naartoe moet. Echt een goed gevoel! Heb het idee dat dit wel een mooie middenweg is. Ik ben niet van het laten huilen, ten minste niet bij zo'n jong kindje dat nog niet 'verwend' kan worden. Kost wel even wat moeite en tijd, maar het werkt en het voelt goed.
Goed bezig Tooske! Ik ben idd ook van de visie dat je deze kleintjes niet kunt verwennen en laat daarom onze kleine man niet huilen. En ook goed dat je Jessi wel laat wennen aan haar bedje, is goed voor jullie rust BLIKE onwijs gefeliciteerd! Hoe is het met je? Hoe voel je je? Lan; hoe is het? Ritme te pakken? Danitjuh, hoe is het met Ismail? Hier is het goed. Manlief gaat morgen weer werken en dan begint hier het echte 'normale' weer Heb er wel zin in! Morgen een flinke wandeling maken met onze kleine en dan tussen de middag beide op 1 oor
Hier gaat het goed met Ismail hoor. Zijn operatie is goed gegaan. Morgen wordt ik gebeld door de chirurg om te kijken hoe het gaat. Nou loopt Ismail wel nog heel veel te persen en heeft naar wat ik denk toch wel pijn. Dus in de avond voor het slapen gaan geef ik hem een zetpil en dan gaat het goed.. Nou ik denk zomaar dat Ismail zijn regeldagen heeft. Wist niet wat het inhield maar nu ondertussen wel Meneer wil alleen maar bij ons slapen. Gelukkig wel in de nacht goed slapen in zijn eigen bedje. Overdag ook wel maar zijn dus van die hazeslaapjes. 45 min en dan houdt het ook op.
In de ronde voor zwangerschap: Sabrinaaa - ronde 13 - NOD... - eerste kindje Zwanger Tooske - eerste kindje - uitgerekend op 7 augustus 2011 Marlies85 - 2e kindje - uitgerekend op 27 september 2011 Mimoki - eerste kindje - uitgerekend op 7 februari 2012 Kindje geboren: Danitjuh - Ismail - geboren met 31+1 weken - 23 mei 2011 Lan - Maikel - 35+5 weken -41 cm- 1774 gram - 11 mei 2011 Wolkje -Nynke - 30 juli 2011 Blue Eyes - Zoonlief - 15 augustus 2011 Dames ik moest van Wolkje doorgeven dat ze helaas niet kan reageren haar dochtertje ligt in het ziekenhuis. Ze denkt aan iedereen.
Nu idd stil hier! Fijn dat het goed met je is Danitjuh! En wolkje... ik denk aan jou! Ik hoop voor je dat Nynke snel uit het ziekenhuis weer naar huis mag! @ Danitjuh, kun je meer vertellen over Nynke en waarom ze in het ziekenhuis ligt? Of wil Wolkje dat liever in het midden houden?
Bah, je kindje in het ziekenhuis is nooit leuk! Ook ik denk aan je Wolkje! Hier vanmorgen controle gehad bij de verloskundige. Nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis voor een ctg omdat ik de kleine wat minder voel.
@ MArlies, je voelt je kleine wat minder? Hoe is het met jou? Is het schrikken voor je? En maak je je zorgen? Fijn dat je vanmiddag al een ctg mag maken. Ik duim voor je!
Ctg was gelukkig helemaal goed. Ze hebben ook nog een echo gemaakt om naar de hoeveelheid vruchtwater te kijken en dat was ook goed Tijdens die echo werdt de kleine ook lekker actief gelukkig. Wij zijn weer helemaal gerustgesteld En hoe gaat het verder hier met alle mama's en mama's in spe?
He Marlies, wat onwijs fijn dat het goed met jullie babytje is! heerlijk om te lezen. Hier is het goed. Het ritme van alledag probeer ik een beetje onder de knie te krijgen samen met onze kleine. Dat gaat volgens mij best goed. Drinken gaat goed aan de borst en verder tevreden manneke. De dagen en weken vliegen voorbij... ik moet er nog niet aan denken om te werken en gelukkig duurt dat ook nog een hele poos!
Blue ze komt zelf het allemaal vertellen Marlies fijn dat het goed was. Nu nog lekker genieten van de laatste loodjes. Hoe gaat het eigenlijk met Gimena?? Zo hier was het gezellig bij een vriendin. Veel gekletst. Ze heeft nogal wat meegemaakt de laatste paar maanden. Waaronder mishandeling door haar ex. Maar laat dat nou ook een vriend van mij zijn :x Ben ook flink boos geworden op hem. Daarna thuis Ismail aan papa gegeven. Hallo papa jij mag mij lekker eten geven en mij vermaken Ik lekker gedoucht en eten gemaakt. Ismail gooide weer roet in het eten. Die heeft gewoon niet geslapen van 15.15 tot ehhhh 19.00 en natuurlijk moet hij gewoon om 8 uur weer eten Dus in bad gedaan fles gegeven en toen lag meneer al snel in coma... En nu is mams ook moe dus toedeloeeeeeeeeeeeee
In de ronde voor zwangerschap: Sabrinaaa - ronde 13 - NOD... - eerste kindje Zwanger Marlies85 - 2e kindje - uitgerekend op 27 september 2011 Mimoki - eerste kindje - uitgerekend op 7 februari 2012 Kindje geboren: Danitjuh - Ismail - geboren met 31+1 weken - 23 mei 2011 Lan - Maikel - 35+5 weken -41 cm- 1774 gram - 11 mei 2011 Wolkje -Nynke - 30 juli 2011 Tooske - Jessi - 3215 gram - 39+5wk - 05 augustus 2011 Blue Eyes - Zoonlief - 15 augustus 2011
Jeej, hopelijk is het niet heel ernstig met Nynke, das echt erg als je kleintje naar het ziekenhuis moet.... Blue, dus jij ook alweer een beetje in je ritme? Lekker dat je in de middag nog een dutje doet. Moet je 's nachts ook nog voeden? Onze meid slaapt gelukkig al door sinds ze 2 weken oud is, dus wij zijn verwend! Ben gisteren met haar bij de osteopaat geweest en die vermoed koemelk allergie, daarom slaapt ze ook zo onrustig (of niet) overdag. Gistermiddag meteen overgestapt op andere voeding, nu maar hopen dat t helpt! Marlies, gelukkig alles goed! Schiet al op bij jou!!!! Lan, hoe gaat t nu? Danitjuh, gelukkig is Ismael goed uit de operatie gekomen. Ja, dat is wat als ze ineens zo aanhankelijk zijn he, maar ook wel weer gezellig